Tervetuloa
Itse tykkään erityisesti 1.sarjan autoista, koska itsellänikin on sellainen

Ne on harvinaisempia ja jotenkin siromman näköisiä jos sellaisesta tykkää. Toisaalta monet tykkää kakkossarjasta juuri sen takia kun siinä on hieman muhkeammat helmat ja puskurit.
Joka tapauksessa, hieno homma jos sellainen on tulossa maahan. Laita lisää kuvia ja speksejä jos pystyt.
Kojelaudan löytämiseen vaikuttaa paljon sen väri. Musta saattaa olla yleisin ja helpoin siinä mielessä että tarvittaessa muun värinen on helpoin maalata mustaksi. Käsittääkseni 1. ja 2. sarjan kojelaudat on samanlaisia, joku korjatkoon jos olen väärässä? Sama pätee porrasperäiseen malliin, eli käsittääkseni sama kuin Coupessa. SECissä on aina pähkinäpuut ja ne voi irroittaa vain kojelaudan takaa sen ollessa irti. Samalla kun kojelauta on irti, kannattaa harkita vakavasti myös ilmastoinnin höyrystinkennon ja lämmityslaitteen kennon vaihtoa.
Huolto-osia olen itse tilannut autodoc.fi, alvadi.fi, carparts-pros.com (kaikki MB alkuperäisosat löytyy myös sieltä), Veholta saa MB-klubilaiset -10%.
Kojelautaa ja muita vastaavia osia lähtisin etsimään saksan ebaysta tai soittaa vaikka Venetmäen Mersupurkaamolle mb-varaosatjahuolto.fi