Tiedän jo että tuohon ongelmaanhan löytyy vastaus muistakin topiceista ja se on ilmajousen vaihto. Mutta suoranaisesti se ei ole minun suurin ihmetyksen aiheeni vaan se että kun se nokka on alhaalla ja auton lyö käymään, niin miksi ihmeessä kompressori ei lähde päälle vaikka kojetaulussa tuuttaa punaisella "stop car too low"

Kun auton laittaa talliin lämmittelemään muutamaksi tunniksi ja auton starttaa tallissa niin kompura kyllä lähtee sielä aivan ongelmitta hyrisemään ja auto nousee nätisti ylös. Jos se kerran toimii nätisti lämpöisenä niin maalaisjärjellä kun ajattelen niin se ei ole sähköinen vika vaan jokin jäätyy jossain, mutta mikä ja miten saan sieltä veden pois?
Ennen kompuraa oleva ilmansuodatin vaihdettu sekä kokonaan myös uusi kompura laitettu kiinni. Konehuoneessa kuskin puolella olevassa sulakeboksissa airmatic rele vaihdettu uuteen ja airmaticin sulake siinä kojelaudan päätyssä tsekattu.