![Waving :wave:](./images/smilies/icon_wave.gif)
Eli Ecumasteri hoitamaan bensansyötön ja sytytyksen ohjauksen.
Kaasuläppä oli Volvon, suutinkisko Saabin, imusarja, bensatankki/pumppu yms. hilut mitkä vain pystyi hyödyntämään oli ruisku mallin tenavasta.
Kaasuläpän ja imusarjan väliin tein adapterin johon tuli myös alipaineletkuille lähdöt.
Yllättävän kompakti johtosarja muotoutui
Ilmansuodattimelle adapteri viemäriputkesta
Jolloin 2.3E mallin ilmansuodatinkotelo kävi paikallensa ja peitti enimmät ruiskutuksen osat
Sorvasin/jyrsin omanlaisen triggeripyörän virranjakajaan
Virranjakajan kylkeen sitä lukemaan tuli Hall-anturi
Ruisku säädettiin vain maantiellä ajamalla ja tuntui toimivan ihan hyvin.
Sitten tuli perjantai 13.päivä joulukuussa 2019. Kun yhtenä aamuna töihin mennessä piti käydä puuta halaamassa. Sattumalta traktori tuli vastaan joka veti mersun tielle ja nopea tilanne katsaus koneen alle, että vuotaako mitään (konepelti ei auvennut). Mitään ei vuotanut eli työmatka 50km sai jatkua lievän vitutuksen kera ja töissä olin vain päälle 10min myöhässä.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Siitähän Mersu saikin aivan uuden ilmeen
Tästä päivitys jatkuukin seuraavan kertaan. Kommentoikaa, neuvokaa ja vaikka vittuilkeekin projektista!
To be continued
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)