ML 320- 2007 Peruutuskamera ongelma
-
- Sisäänajossa
ML 320- 2007 Peruutuskamera ongelma
Minulla on ML 320- 2007 Siinä on peruutuskamera alkuperäisvarusteena.
Mutta se nyt mykkä ! Mistä ja miten asiaa voi tutkia ? Eli kytkiessä peruutus vaihteen ei näytössä tapahdu mitään.
Pystyykö Starilla tutkia asiaa ?
Mutta se nyt mykkä ! Mistä ja miten asiaa voi tutkia ? Eli kytkiessä peruutus vaihteen ei näytössä tapahdu mitään.
Pystyykö Starilla tutkia asiaa ?
Re: ML 320- 2007 Peruutuskamera ongelma
Tarkoitatko että näytössä ei tapahdu mitään muutosta vaiko että näytössä ei näy mitään? Meinaan vaan jos olisi asetusta joku vaihtanut. Omassa ainakin saa valittua kytkeytyykö peruutuskamera automaattisesti pakilla, ei tosin ML tuo oma.
Tietenkin starilla saisi lisäinfoa mutta saattaisi vika löytyä ilmankin.
Tietenkin starilla saisi lisäinfoa mutta saattaisi vika löytyä ilmankin.
-
- Sisäänajossa
Näyttö toimii, mutta mitään ei näy eikä tapahdu kun kytkee pakin päälle.
Onko se kamera aiemmin kuitenkin toiminut normaalisti, kun laittaa pakin silmään?
Meinaan että jos ei, niin voisi ajotietsikan asetuksissa olla se "vika", niinku aiemmin mainittiin
Meinaan että jos ei, niin voisi ajotietsikan asetuksissa olla se "vika", niinku aiemmin mainittiin
-
- Sisäänajossa
Tämä on vasta hiljattain tullut minulle, ja ei ole toiminut.
Mistä sitä niitä asetuksia räplätään ? Ratista vai suoraan soittimesta/näytöstä ?
Tarkistettu että on alkuperäinen kamera systeemi.
Mistä sitä niitä asetuksia räplätään ? Ratista vai suoraan soittimesta/näytöstä ?
Tarkistettu että on alkuperäinen kamera systeemi.
En nyt omasta autosta pääse juuri tarkistamaan, mutta muistaakseni löytyy kun ratista painelee sivullepäin nuolinäppäimiä.
Sieltä ainakin muistelisin itse joskus tutkineeni niitä asetuksia, en muista minkä osion alta.
Sieltä ainakin muistelisin itse joskus tutkineeni niitä asetuksia, en muista minkä osion alta.
Nyt kun tarkemmin googlettelin ihan asiaa, niin se ilmeisesti löytyy sieltä comandin asetuksista. Elikkä se iso näyttö mihin kuvankin pitäis ilmestyä, sen asetuksia näppäilemällä.
System -> settings -> rear view camera löytyy itsellä
-
- Sisäänajossa
Siis Commandin asetuksista vai auton ?
Comandin asetuksista.