Virtalukko ongelmat 124
Virtalukko ongelmat 124
Olen ihmetellyt muutamana päivänä tuon 124 MB 2,5 Dieselin manuaalin virtalukkoa.Aluksi ongelmat alkoivat ,että auto ei sammunut. Vaihdoin uuden sammutin kellon ja imaisemalla letkusta sammui. Olen tutkinut nuo kaikki alipaineletkut, ovat nyt kunnossa. Sitten irroitin virtalukon ja siitä sen alipaine venttiilin, oli vähän öljyinen, mutta ei mainittavammin. Nyt kun laittelin takaisin virtalukon siinä radio asennossa niin starttaa jo siinä asennossa. Olisko virtalukon pohja jotenkin kääntynyt, mutta sehän tuo sähköpistoke ei mene kuin siinä radio asennossa paikalleen. Voiko virtalukon pohja tehdä tuollaista oiretta. Myös akku oli tyhjentynyt aika finaaliin. Pitäis saada hehkuttamaan ja pyörimään, että näkisi tuon alipaineen toiminnan, että onko alipainepumppu menossa vai mikä mättää.
Re: Virtalukko ongelmat 124
Vastaampa siis itse tähän lähettämääni viestiin, kun ketään ei kiinnosta tällaiset lukko murheet. Vaihdoin tuohon lukkorunkoon tuon alipaineventtiilin ja virtalukon pohjan. sen jälkeen rupesi toimimaan aivan normaalisti. Myös mittarivalot kirkastui, kun vaihdoin muutamat lamput ja puhdistin tuon himmentimen, kun oli ihan valkean hapettuman jauhossa. Alipainelinjat tarkistin myös huolella, niin tuntui että parempi imu tuli siihen kellolle, kun vaihdoin siihen etummaiseen V - haaraan niitä putkia ja pumpulta tulevan. No mitä näitä luettelemaan jos ei muilla ole samoja murheita.
Re: Virtalukko ongelmat 124
Hyvä kun tuli kuntoon ja kerroit ratkaisun täällä. Joskus viestejä menee ohi asiasta tietäviltä, ei tarkoita etteikö ketään kiinnostaisi.