Asensin tasonsäädön hydraulisäiliön paikalleen ja täytin ATF-öljyllä. Koeajon jälkeen öljyä valui edelleen keulalta, mutta vuoto tulee pumpulta lähtevältä paineletkusta, joka on ilmeisesti hinkannut itsensä puhki auton runkoa vasten. Carparts-pros.com listaa tasonsäädön letkun A1233204072 hintaan 235 euroa ilman rahtia, on selvästi liian kallis. Purkuosana löytyi letku saksan ebaystä rahteineen 60 euroa, sen tilasin.
9D54D329-1DC9-4B95-AF5C-319C0802704D.jpeg
Sain korjattua sumuvalot, niissä oli vain sulakkeen huono kontakti vikana. Seisontajarrun kengät säädin lähemmäksi rumpua ja ajelin eestaas kengistä ja rummusta ruosteet pois. Pakoputken takapöntöksi asensin Saksasta tilaamani purkuosan.
Tekemistä on vielä ennenkuin auton voi viedä katsastuksen uudelleennäyttöön: tavaratilan pohjan hitsaus, koiranluiden asennus taakse, jarrupalojen vaihto taakse ja tasonsäädön osien asennukset (paineletku, korkeudensäätöventtiili). Lisäksi eteen pyöränripustukseen reaktiotuen asennus, vaikkei sitä katsastuksessa vaadittu. Kesärenkaat täytyy myös asennuttaa alle 16” Pentoille.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.