Ei valita mitään.
No ehkä tästä oppi jotain. Ainakin sen etten koske noihin enää

Eli työ voitto
Todellakin.
Toimiikos tuo Xentry special function calculator DASsissakin, tänään tuli vastaan taas tuo passwordikysely kun piti tehdä W203:een regenipoltto niin eipä onnistunut. Tuon laskurin nyt löysin koneeni syövereistä, sen shortcutti oli vaan päässyt katoamaan... mutta nyt ei pysty kokeilemaan kun ei oo auto enää läsnä.
Onkos se laskuri semoinen missä on valikko mistä valita mille koodia on laskemassa,MiHe kirjoitti: ↑To 15.04.2021 20:03Toimiikos tuo Xentry special function calculator DASsissakin, tänään tuli vastaan taas tuo passwordikysely kun piti tehdä W203:een regenipoltto niin eipä onnistunut. Tuon laskurin nyt löysin koneeni syövereistä, sen shortcutti oli vaan päässyt katoamaan... mutta nyt ei pysty kokeilemaan kun ei oo auto enää läsnä.
Joo on. Ja VIN koodi laitetaan kans siihen.
Menikö siihen pönikkään normi anturointi ?MiHe kirjoitti: ↑Pe 16.04.2021 16:25Joo on. Ja VIN koodi laitetaan kans siihen.
Ajattelin kans että johtuu uudehdosta softasta, vaihdoin laitteita mutta halus sitä salasanaa myös vanhalla C3 muxilla ja 2010 softalla. Sitä ihmettelinkin...Muutenkin outo W203 kun jo 2005 mallissa DPF, nelimukinen kuitenkin.
En katsonut niin tarkasti. Tuhkamäärästä siellä oli vikakoodi, enkä huomannut katsella muuttuiko paine-ero yms. ne muut lukemat kun olivat kuitenkin tyhjäkäynnilla rajojen sisällä. Pönttö oli kuulemma uusittu muutama vuosi sitten. Edellinen regeni oli ohjelman mukaan tapahtunut reiru 80km sitten, tuhkamäärä oli 120%. Vikakoodi ohjasi suoraan pakkopolttoon ja muita koodeja ei ollut niin ajattelin kokeilla mutta eipä sitten kokeiltukaan.
En minä katsonut, ei tainnut jäädä VIN koodikaan mihinkään talteen... enkä tiedä millainen homma on jälkiasenteisen pöntön olemassaoloa 'muuttaa'... ihan muuta vikaa autosta rassattiin, tuo DPF vika löytyi 'kivana yllätyksenä'
Nuo kun näkyi niin org anturointiMiHe kirjoitti: ↑Pe 16.04.2021 18:15En katsonut niin tarkasti. Tuhkamäärästä siellä oli vikakoodi, enkä huomannut katsella muuttuiko paine-ero yms. ne muut lukemat kun olivat kuitenkin tyhjäkäynnilla rajojen sisällä. Pönttö oli kuulemma uusittu muutama vuosi sitten. Edellinen regeni oli ohjelman mukaan tapahtunut reiru 80km sitten, tuhkamäärä oli 120%. Vikakoodi ohjasi suoraan pakkopolttoon ja muita koodeja ei ollut niin ajattelin kokeilla mutta eipä sitten kokeiltukaan.