Tutkitakseni asiaa ensimmäisen kerran ilman mitään tietoa irroitin paineventtiilin takaosasta ja katselin sitä lähempää, otin myös johdon irti tuolloin ja havaitsin autocomin antavan siitä vikakoodin, joten johto takaisin. Otin tällöin myös ilmat pois perästä. (24h katkenneesta johdosta huolimatta perä oli ylhäällä)
Tämän jälkeen sain tietää, että sieltä menee se johto usein poikki, joka oli oikea vika. Korjasin johdon.
Kompressori käy, perä ei nouse.
Autocom:
Auton korkeus, takana oikealla Tuntematon status
Auton korkeus, takana vasemmalla Tuntematon status
Lisäksi ilmoittaa tasonsäätö valikossa koodit, joissa kerrotaan korkeuden olevan alle kynnysarvon (tarkoittaa kai sitä kun perä on alhaalla)
On koitettu myös tunkata ylöspäin ja jos perä on ylhäällä niin vikakoodeja ei ole.
No, oli tarkoitus vihdoin saada testeriin auto, kunnes todettiin pihassa ettei hänen testeri toimikaan.(meni korjaukseen) Kyseinen henkilö totesi itsekin, että kompressori käy ja koitettiin tunkilla avustaa, että lähtisi myös pumppaamaan jousia ylös, ei lähtenyt.
Tämän jälkeen mietin, että mitäs nyt tehdään.. Missä vika. Otin tasoventtiilin irti tutkiakseni sitä tarkemmin... Totesin, että eipä siihen osaa juuri sanoa mitään, jätin sen siihen irtonaiseksi, että on heti saatavilla jos tarvitsee vielä tehdä jotain.
Ja sitten kompressori ei käynnisty enää. Purkasin korjaamani johdon eristykset, että jos johto on taas poikki. Ehjä on.
Ruuvasin tasoventtiilin takaisin ja totesin, että auto täytyy saada piuhan päähän ennenkö tehdään mitään enää.
Nyt huomasin, että kun autoa käyttää tasoventtiili pitää jonkulaista ininää (yrittää kai säätää?)
No, kompressori ei käy. Ei vikakoodeja enää katkenneista johdoista, eli jos ottaa kumman tahansa liittimen irti tasoventtiilistä tai paineventtiilistä, tulee heti vikakoodi. (Johto katki antoi myös heti vikakoodia)
Viisaampi voi nyt kertoa tänne, jos onnistuu nyt selvittää vielä jotakin itse kompuran suhteen, esimerkiksi mitata jostakin tuleeko virtaa tms.. ja mielellään miten, mistä

EDIT: Testerissä käyty.