Karel kirjoitti: ↑Ma 03.05.2021 12:50
Suuttimien lisäksi potentiaalinen "vuotokohta" on pumpun takaiskuventtiili. Minulla on suuttimien testeri, jos pyörit taas jossakin vaiheessa täälläpäin.
Tarkoitatko bensapumppujen takaiskuja? Pumput on uusia Boscheja.
Tulija käytyä koeajolla jackien kanssa eilen

hyvä että joku uskaltaa piiskata autoa maaseututeillä

. Kerroin kyllä Jaakolle että jarruja ei ole käytetty dynolla katsastuksessa eli en osaa sanoa kumman puolen ojaan se vie äkkijarrutuksessa vauhtia kun oli parhaimmillaan toistasataa mutkatiellä

.
Mutta hyvin meni

. Samoin kävi aikanaan 300 SEL 6.3 lla kun Heikki Salmen piiskasi juuri valmistunutta, liki 10 vuotta seissyttä autoa Ahvenistolla siinäkin yli 20 vuotta vanhoilla renkailla.
Muutamia vikoja on ajettu ulos.
- ohjauksessa klappia, simpukkaa pitää kiristää
- kuskin penkki on lyyhällään, ja istuintyyny osittain irti
- apukuskin keskuslukko ei toimi
- home haisee sisällä pitemmässä ajossa kun sisustus lämpenee, ja käy henkeen
- eri pari renkaat halkeilee urien pohjasta, 90-luvun lopulta ovat
- kori kallellaan runkoon nähden oikealle
- Pulttikanavassa huollettu radio ei kuulu hyvin, oisko antenni...
Nyt auto mene taas pukeille, irroitan oikean etu ja vasen taka levikkeet ja sisäloksut. Samalla katsoo bensapainevaraajan. Etupuskuri lähtee irti ja kahdesta huonosta tehdään yksi, karjapuskurin sovitus katsottava kun sekin on vähän vinksallaan. Fixpartilta näyttää saavan kylkilistoja, toki kolmenumeroinen luku hinnassa. Tuulilasin yläpuolinen lista pitää irroittaa, päätypalat on popniitattu tehtaalla siis.