W211 220 CdiA vm 2008 250 tkm sai Veholla uudet etujouset ja iskarit. Originaaliosia kaikki. Remontti alkoi siitä kun etujousi katkesi.
Ajotuntuma muuttui remontin jälkeen tosi paljon paremmaksi, jämäkämmäksi. Ainoa mikä hieman mietityttää on se että auton keula on ainakin näin ihan tuoreeltaan hieman korkean näköinen. Jos sinulla on joku kommentti tähän havaintoon niin kerro. Katso kuva.
W211 2008 250 tkm - Uudet etujouset ja iskarit
W211 2008 250 tkm - Uudet etujouset ja iskarit
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W211 2008 250 tkm - Uudet etujouset ja iskarit
Jos jouset on varmasti oikeat (riippuu ainakin moottorista ja varusteista) niin lukkorengas turhan korkealla vaimentimen varressa.
Tällä palstalla löytyy tarinaa vaikka kuinka paljon. Vähän saattaa puota alemmaksi kun ajelet vähän matkaa, mutta ei nuin paljon että tuo tulisi perän kanssa järkevän näköiseksi.
Tällä palstalla löytyy tarinaa vaikka kuinka paljon. Vähän saattaa puota alemmaksi kun ajelet vähän matkaa, mutta ei nuin paljon että tuo tulisi perän kanssa järkevän näköiseksi.
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: W211 2008 250 tkm - Uudet etujouset ja iskarit
Tenutähti. Kiitos kommentistasi. Soitan Veholle ja pyydän selvityksen asiaan. Tuollaiseksi ei ulkonäön sovi pitemmän päälle jäädä.
Re: W211 2008 250 tkm - Uudet etujouset ja iskarit
Soitin Veholle ja laitoin heille vielä liitteen kuvan. Totesivat että kyseessä on asennusvirhe. "Säätölaikkoja" (väärä termi?) ei ole käytetty oikein. Siis joku iskarin asennuksen perusperus juttu oli jäänyt tekemättä. Hoitavat kuntoon pikana mutta se ei poista vaivaa ja harmitusta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W211 2008 250 tkm - Uudet etujouset ja iskarit
Veho haki auton kotoani aamulla 08:00. Palautti 10:00. Säätivät uudet iskarit kohdalleen. Tämä osa palvelusta toimi todella kiitettävästi (10/10).
Minulla on kokemusta siitä että Sveitsissä ei mikään Veho-luokan korjaamo luovuta autoa asiakkaalle tämän tapaisen remontin jälkeen ilman työnjohdon tekemää tarkastusta ja Ok merkintää papereihin. Tämän iskarimokan olisi kokenut työnjohtaja tai senioriasentaja huomannut yhdellä vilkaisulla. Vehon huolto voisi tarkastaa näiltä osin prosessejaan. Jos vaikka löytyisi skarppauksen paikka.
Tämä nyt on kuitenkin vain elämää ja siihen mahtuu kaikenlaista. Loppu hyvin ja siten kaikki hyvin. Liitekuvassa auto oikein säädetyillä iskareilla.
Minulla on kokemusta siitä että Sveitsissä ei mikään Veho-luokan korjaamo luovuta autoa asiakkaalle tämän tapaisen remontin jälkeen ilman työnjohdon tekemää tarkastusta ja Ok merkintää papereihin. Tämän iskarimokan olisi kokenut työnjohtaja tai senioriasentaja huomannut yhdellä vilkaisulla. Vehon huolto voisi tarkastaa näiltä osin prosessejaan. Jos vaikka löytyisi skarppauksen paikka.
Tämä nyt on kuitenkin vain elämää ja siihen mahtuu kaikenlaista. Loppu hyvin ja siten kaikki hyvin. Liitekuvassa auto oikein säädetyillä iskareilla.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.