S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Turbiiniksi tulee näillä näkymin 46.47/52 light weight G25 siipi profiililla. Kompuraa vielä pähkäilen minkä laittaisi.
Edit, eipä tullut mainittua että on 9 lappuinen ropelli, alkuperäinen on 12 lapaa.
Suattaapi virrata aika paljon jouheammin kaasut pihalle.
Edit, eipä tullut mainittua että on 9 lappuinen ropelli, alkuperäinen on 12 lapaa.
Suattaapi virrata aika paljon jouheammin kaasut pihalle.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Kompuraksi tulee tähän kötöstykseen 44.9/56-63mm extended exducer 7+7 lappuinen. On laskennallisesti lähellä samoja päittäis suhteita kuin orkkikset ja kartan mukaan riittänee 320hv päälle virtaus mukavasti.
Katsotaan nyt sitten miten paketti toimii kun osat joskus saapuu.
Katsotaan nyt sitten miten paketti toimii kun osat joskus saapuu.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Hiukan tuo "harvempi" pakoropelli voi viivästyttä heräilyä, toisalta monesti on käynnyt toisinkin päin kun ns vaparina toimii paremmin ja sitä kautta sitten heräilee nopeamin eikä mene ylä kieroksilla ahtopällä niin heti tukeesen
ja keveyskin helpotta heräilyä, sitten kun siihen pystyy hiukan ohjelmallakin vaikuttamaan niin
veikkaus että heräilee vähintään yhtä hyvin ja jatkaa pitempään eli mukava veto aluekin pelkän thon lisäyksen lisäksi
satta olla tulossa
ja keveyskin helpotta heräilyä, sitten kun siihen pystyy hiukan ohjelmallakin vaikuttamaan niin
veikkaus että heräilee vähintään yhtä hyvin ja jatkaa pitempään eli mukava veto aluekin pelkän thon lisäyksen lisäksi
satta olla tulossa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
On siellä se pikkuinen herättelemässä, toivottavasti saa mukavasti säädettyä sitä välialuetta. Toi vakio turbiini on ahdas ja se siellä varmasti suurimmaksi tehoa jarruttaa ylhäällä.
Eipä tuo niin kallis kokeilu ole jos ei toivottuun tulokseen pääse, siirretään se sitten johkin muuhun käyttöön.
Siihen kasvaneeseen virtaukseen ja keveyteen tässä ajatuksissa nyt nojataan miksi juuri nuo siivet. Ois sitä isompia kompuroita mutta ei tolla nyt kuuhun kuitenkaan pyritä.
Katsotaan missä kohtaa tulee pumppu vastaan kun se on vain kaksi mäntäinen, ja tilaa on vähän nihkeästi työntää sinne jotain isompaa tilalle. Joutunee stroukkaan tuon jos lisää lientä halajaa.
Jos tuosta nyt saisi parikytä heppaa hyvää pelkistä pumpaushäviöistä niin olen tyytyväinen. Se tarkoittaa vähemmän tarvittavaa lientä haviteltavalle teholle.
Eipä tuo niin kallis kokeilu ole jos ei toivottuun tulokseen pääse, siirretään se sitten johkin muuhun käyttöön.
Siihen kasvaneeseen virtaukseen ja keveyteen tässä ajatuksissa nyt nojataan miksi juuri nuo siivet. Ois sitä isompia kompuroita mutta ei tolla nyt kuuhun kuitenkaan pyritä.
Katsotaan missä kohtaa tulee pumppu vastaan kun se on vain kaksi mäntäinen, ja tilaa on vähän nihkeästi työntää sinne jotain isompaa tilalle. Joutunee stroukkaan tuon jos lisää lientä halajaa.
Jos tuosta nyt saisi parikytä heppaa hyvää pelkistä pumpaushäviöistä niin olen tyytyväinen. Se tarkoittaa vähemmän tarvittavaa lientä haviteltavalle teholle.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
On tässä itselläkin tullut mieleen, että montakohan heppaa se olisi lisää liikettä, jos tuon viiden barin pakopaineen saisi laskettua vaikka vaan barilla.
Tilavuusvirta kun kuitenkin alkaa olla lähellä 1000 m3/h.
Tilavuusvirta kun kuitenkin alkaa olla lähellä 1000 m3/h.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Kyllähän sen siihen käytetyn voiman voisi laskea paljonko tuolla virtauksella esim sen yhden ilmakehän paineen tekeminen vaatii.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Yksi oleellinen kysymys liittyy, mitä pitäisi olettaa kuuman pakokaasun tiheydeksi?
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Pakokaasun tiheys ei kauheasti poikkea ilman tiheydestä laskettaessa joitain prosentteja, lämpötilojen mukaan voi oikeastaan katsoa taulukkoarvon ilmalle 600-800C välillä ja laskea siitä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Niin juu, eihän se massa siitä muutu, paitsi polttoaineen osalta. Eli lämpötilasta riippuu + poltettu diesel.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Kompura ja turbiini saapui matalapaine ahtimeen.
Tästä on hyvä jatkaa kunhan saan parit osat vielä turbo tasapainoitus penkkiin tehtyä. Pitää tehdä komponenteille omat teflon laakerit missä pääsee akselia ajamaan koottuna, sit ahdin kasaan ja tarkistus niputettuna imun kanssa korkeammilla kierroksilla.
Tästä on hyvä jatkaa kunhan saan parit osat vielä turbo tasapainoitus penkkiin tehtyä. Pitää tehdä komponenteille omat teflon laakerit missä pääsee akselia ajamaan koottuna, sit ahdin kasaan ja tarkistus niputettuna imun kanssa korkeammilla kierroksilla.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Hiljalleen taas alkaa mersun näpelöinti innostamaan, ollut liian kiire opparin tekemisessä että ei ole ehtinyt autoa juuri rakentaa.
W205 342mm sport levyt lähti maailmalta tulemaan satuloiden kaveriksi, saa nähdä koska on tontilla.
Sit pääsee muokkaamaan satuloita sopimaan 212 napaan sopivaksi.
Voi olla että joutuu radiaali kiinnikkeet tekemään ja jyrsimään satuloista orkkikset mäkeen, vakio korvat on vähän leveällä kun vertaa 212 satulan korviin.
W205 342mm sport levyt lähti maailmalta tulemaan satuloiden kaveriksi, saa nähdä koska on tontilla.
Sit pääsee muokkaamaan satuloita sopimaan 212 napaan sopivaksi.
Voi olla että joutuu radiaali kiinnikkeet tekemään ja jyrsimään satuloista orkkikset mäkeen, vakio korvat on vähän leveällä kun vertaa 212 satulan korviin.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Kyllä mersuilu on kivaa, limp moodia mennessä ja nollasin perillä, limp tullessa. Ahtovuoto / ahtopaine ei saavutettu. Herkällä on rajat 200mbar jää pyynnistä ja limppiin.
Pitää tutkia oisko kivaa ja pääsis imusarjaa vaihtamaan. Vaiko vaan tylsää ahtoletkua.
Voi olla että imusarja vaihtuu alumiiniseen aftermarket tuotteeseen jos ratkennut. Taidan tehdä heti pari sarjaa jos näin ikävästi on käynyt.
Selvitellään kun ehditään, autolla voi nurkissa kuiten ajaa jos ei mahdottomia pyydä.
Pitää tutkia oisko kivaa ja pääsis imusarjaa vaihtamaan. Vaiko vaan tylsää ahtoletkua.
Voi olla että imusarja vaihtuu alumiiniseen aftermarket tuotteeseen jos ratkennut. Taidan tehdä heti pari sarjaa jos näin ikävästi on käynyt.
Selvitellään kun ehditään, autolla voi nurkissa kuiten ajaa jos ei mahdottomia pyydä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Jostain vuotaa vielä, ei niin herkästi limppiin mutta menee kuiten, ja ahtopaineen vuotoa herjaa.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Itellä alkoi om 651 vähitellen herjaamaan ahtovuotoa.
Imusarjan pultti oli poikki.
Imusarjan pultti oli poikki.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Pitää viellä katsoa mistä vuotaa, pidetään tuo mielessä, kiitos!
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
651 niin usein imusarjan pultteja/sen korva
Tuntuu että jotkut yksilöt suorastaan hylkii imusarjaa
Ja koittaa päästä siitä eroon
Tuntuu että jotkut yksilöt suorastaan hylkii imusarjaa
Ja koittaa päästä siitä eroon
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
En ihmettele on se niin ruma muovinen kapine.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Imusarjan pultti poikki, alkaa vaan vitutuskäyrä nousemaan tuon risukasan perkaamisen kanssa. Mikään työkalu ei mahdu, saati kädet. Sit pitää egr venttiili halkaista että sen saa pois edestä, ehkä kaikkein paskimmiten rakennettu moottori ikinä.
Eikö niitä osia voi laittaa loogisesti eikä vaan hiuskia sinne tänne ja letkuja ristiin rastiin. Ikävä homma kaikkineen, vielä pitäisi saada imusarjan loput pultit pois. Yök.
Eikö niitä osia voi laittaa loogisesti eikä vaan hiuskia sinne tänne ja letkuja ristiin rastiin. Ikävä homma kaikkineen, vielä pitäisi saada imusarjan loput pultit pois. Yök.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke 01.07.2020 09:23
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Täälläkin herjaa imuvuotoa. Varmaan imusarjavika, kilometrejäkin jo 400tkm. Kerrran siellä operoineena tiedän, että on piukat paikat. Ei enää jaksa purkkaa itse, vien suosiolla korjaamolle
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
1-2 välistä alimmainen pultti poikki, lähti onneksi suht helposti pois. Sit alkoi armoton penkominen mistä uusi ruuvi, ne on kivasti M7. No onneksi oli jäljellä om647 imusarjan pultteja, sorvissa 20mm lyhyemmäksi ja toimii.
Mitään muuta vikaa ei löytynyt, pari pulttia löysällä ja yksi poikki. Ja tietysti samasta päädystä niin varmaan vuotaa.
Hommahan menee about näin: alipainepurkki mäkeen, sit egr jäähdytin. Sit suodatinjalka letkuineen, imukaula ja läppäkotelo. Sit mahtuu ottamaan egr ventiilin 4 pulttia auki siitä egr jäähdyttimen kohdalta. Egr vena purkenee kahteen osaan ja on lokkarin puolelta tuessa kiinni kahdella ruuvilla.
Sit kaikki ylimääräiset letkut ja johdot syrjään, railputki irti pumpulta ja imusarjan pultteihin pääsee käsiksi.
Aikaa kulunut noin 4h kun taukoja pitää pari. Sit putsaukseen ja egr sekoittajan silppuamiseen menee pari tuntia.
Nyt ollaan siinä että tarttis alkaa kasaamaan.
Mitään muuta vikaa ei löytynyt, pari pulttia löysällä ja yksi poikki. Ja tietysti samasta päädystä niin varmaan vuotaa.
Hommahan menee about näin: alipainepurkki mäkeen, sit egr jäähdytin. Sit suodatinjalka letkuineen, imukaula ja läppäkotelo. Sit mahtuu ottamaan egr ventiilin 4 pulttia auki siitä egr jäähdyttimen kohdalta. Egr vena purkenee kahteen osaan ja on lokkarin puolelta tuessa kiinni kahdella ruuvilla.
Sit kaikki ylimääräiset letkut ja johdot syrjään, railputki irti pumpulta ja imusarjan pultteihin pääsee käsiksi.
Aikaa kulunut noin 4h kun taukoja pitää pari. Sit putsaukseen ja egr sekoittajan silppuamiseen menee pari tuntia.
Nyt ollaan siinä että tarttis alkaa kasaamaan.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Joo on tympeä moottori rassata.
Vaikuttaakohan korimalli ahtauteen?
GLKssa oli ainakin ahtaat paikat kaasuläpän kun vaihdoin.
Kannattaa samalla määränsäädin vaihdella, om 651:ssä tiheä vaihtoväli, ja saattaa harmittaa vartavasten vaihtaa.
Mutta varmaan tämä olikin tuttua juttua jo.
Vaikuttaakohan korimalli ahtauteen?
GLKssa oli ainakin ahtaat paikat kaasuläpän kun vaihdoin.
Kannattaa samalla määränsäädin vaihdella, om 651:ssä tiheä vaihtoväli, ja saattaa harmittaa vartavasten vaihtaa.
Mutta varmaan tämä olikin tuttua juttua jo.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Aika ahdas on tuo 212 konehuone, ei se määränsäädin niin paha ole vaihtaa erikseen, siihen asti toi purkenee about inhimillisesti. Mut imusarjan irroitukseen ei meinaa kädet taipua tarpeeksi.
En muuten ollut tietoinen että olisi paljon ollut määränsäädin ongelmia, ei ainakaan omiin korviin ole moisia kantautunut.
En muuten ollut tietoinen että olisi paljon ollut määränsäädin ongelmia, ei ainakaan omiin korviin ole moisia kantautunut.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Taas pelaa ja vetoja / herkkyyttä tuli aavistus lisää coolerin vaihdon ja tuo egr sekoittimen poiston yhteydessä.
Tuli vaunua vedettyä ja lämmöt pomppi 117-120 välillä jos ajoi rauhallisesti
No hissuteltiin määränpäähän ja ennen paluuta heitin starin kiinni ja ajoin termarin testin läpi. Lämmöt putosi kuten kuuluu.
Paluumatkalla ei sitten lämpöongelmia ilmennyt lainkaan, siinä 88-96C pyöri vaunu perässä 90kmh vauhdissa.
Taitaa nuo sähköiset termarit jumitella jollain tapaa, pitää seurata tilannetta. Tämähän on aika kuumana aina käynyt.
Tuli vaunua vedettyä ja lämmöt pomppi 117-120 välillä jos ajoi rauhallisesti
No hissuteltiin määränpäähän ja ennen paluuta heitin starin kiinni ja ajoin termarin testin läpi. Lämmöt putosi kuten kuuluu.
Paluumatkalla ei sitten lämpöongelmia ilmennyt lainkaan, siinä 88-96C pyöri vaunu perässä 90kmh vauhdissa.
Taitaa nuo sähköiset termarit jumitella jollain tapaa, pitää seurata tilannetta. Tämähän on aika kuumana aina käynyt.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Sähkö termari vaivat ei ole mitenkään erityisen harvinaisiaMJPfin kirjoitti: ↑Pe 11.06.2021 00:22 Taas pelaa ja vetoja / herkkyyttä tuli aavistus lisää coolerin vaihdon ja tuo egr sekoittimen poiston yhteydessä.
Tuli vaunua vedettyä ja lämmöt pomppi 117-120 välillä jos ajoi rauhallisesti
No hissuteltiin määränpäähän ja ennen paluuta heitin starin kiinni ja ajoin termarin testin läpi. Lämmöt putosi kuten kuuluu.
Paluumatkalla ei sitten lämpöongelmia ilmennyt lainkaan, siinä 88-96C pyöri vaunu perässä 90kmh vauhdissa.
Taitaa nuo sähköiset termarit jumitella jollain tapaa, pitää seurata tilannetta. Tämähän on aika kuumana aina käynyt.
varsinkin jos on vaihdettu kuten ei sähköinen(ilman mitään testeriä)
muistin mukaa sille on perusasetus myös 212 mallissa
sitä ja flektiä voisi sorkkia ohjelmasta, vaunun veto ohjelma
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Mietin jo softan puukotusta, pitää katsoa kun ehtii. Nyt se pelaa ihan kuten kuuluu kun ajoi tuon termari testin läpi.
Ois tietysti voinut jo menomatkalla ihmetellä mutta oli vähän hoppua eikä kiinnostanut pysähtyä. 75-80 kun piti vauhtia niin pysyi alle 115 lämmöt enkä jaksanut pysähtyä.
Ois tietysti voinut jo menomatkalla ihmetellä mutta oli vähän hoppua eikä kiinnostanut pysähtyä. 75-80 kun piti vauhtia niin pysyi alle 115 lämmöt enkä jaksanut pysähtyä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Tuli itse vaihdettua omaan 220cdi om651 myös mekaaninen termari, onko kaikissa malleissa myös sähköinen termari lisänä?
Lämmöt ei noussut aiemmin kuin max.60c, nyt 85-100c riippuen ajosta ja matkasta.
Pitääkö tuo mekaanisen termarin vaihto koodata autoon?
Jos tuosta sähköisestä termarista on tietoa, niin olisin kiinnostunut.
Lämmöt ei noussut aiemmin kuin max.60c, nyt 85-100c riippuen ajosta ja matkasta.
Pitääkö tuo mekaanisen termarin vaihto koodata autoon?
Jos tuosta sähköisestä termarista on tietoa, niin olisin kiinnostunut.
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Jäikö yhtään kuvia ja mittoja coolerin vaihdosta? Hyllyssä odottaisi bilteman pikkucooleri 2,5" 90° mutkilla. Meneekö alkup. ahtoletku näiden päälle?MJPfin kirjoitti: ↑Pe 11.06.2021 00:22 Taas pelaa ja vetoja / herkkyyttä tuli aavistus lisää coolerin vaihdon ja tuo egr sekoittimen poiston yhteydessä.
Tuli vaunua vedettyä ja lämmöt pomppi 117-120 välillä jos ajoi rauhallisesti
No hissuteltiin määränpäähän ja ennen paluuta heitin starin kiinni ja ajoin termarin testin läpi. Lämmöt putosi kuten kuuluu.
Paluumatkalla ei sitten lämpöongelmia ilmennyt lainkaan, siinä 88-96C pyöri vaunu perässä 90kmh vauhdissa.
Taitaa nuo sähköiset termarit jumitella jollain tapaa, pitää seurata tilannetta. Tämähän on aika kuumana aina käynyt.
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic