
Sitä ennen:
1) kerroin klubin sihteerille, että EPC/Xentry ei toimi,
2) täytin palautelomakkeen, jonka löysin jostain ohjeesta liittyen toimimattomaan Xenryyn/EPC:hen,
3) välitin saamani (bumerangi)palautteen, siinä ohjeistettuun toiseen osoitteeseen.
Olisi Daimler & Co välttynyt huomattavalta härdeliltä, kun tiedotettu hieman paremmin. Toisaalta tämähän vasta harjoittelua uuden systeemin kanssa. Ensi kerralla osataa jo parammin.
EPC->Xentry muutoksesta; Eiköhän muutos ole tehty Daimlerin globaalit tuotanto & jälleenmyyntiprosessit mielessä, jolloin me klubilaiset saamme vain sopeutua tilanteeseen. Hyvä että meillä on edes tällainen systeemi, vaikka minäkin pidin enemmän edellisestä järjestelmästä.
... ja WIS takaisin!!!