Auto: WDB2112161A520264
Varusteet:
054 YEAR OF MODIFICATION 03/2
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
228 AUXILIARY HEATER
229L STUTTGART BRANCH
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
380 COMPLETE CELL PHONE PREINSTALLATION
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
804 YEAR OF MODIFICATION
830A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M27 CAPACITY 2,7 LITRE
M647 R5-DIESEL ENGINE OM647
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
Muita vikoja / havaintoja mitä mieleen tulee:
- Comand on ollut kesän pimeänä, joskus käynnistyy itsekseen ajossa
- Oikean takaoven lukosta on jousi poikki eli klakklakklakklak.
Laturi on muutaman vuoden vanha Bosch vaihto-osa, lataus OK, startti pari vuotta vanha.
Ainut oire on se, että akku on tyhjä

Kokeilin toisella akulla niin että latasin sen ensin täyteen Ctek Polarilla, siis vuorokauden verran akun ollessa irti autosta, asensin paikalleen ja pidin autoa puoli tuntia käynnissä paikallaan, sammutin ja aamulla oli taas akku aivan tyhjä. No tottakai kun tuolla tavalla purkaa, ei siinä mitään.
Virtaa kuluu väylän nukahdettua noin 3.5A ja tarpeeksi kauan kun odottaa kulutus saattaa alkaa vaihdella noin 2,8 - 3,5 välillä noin 7 sekunnin jaksoissa. Mitattu pihtimittarilla akun maajohdosta, takaluukku avoinna, lukkokieli kiinni-asennossa ja keskuslukitus lukittuna (aika lailla sama lukema keskuslukitus avattuna)
Minkään etuohjainlaitteen, takaohjainlaitteen tai kojelaudan päädyn sulakerasian sulakkeen irrottaminen ei purkuvirtaa tipauta merkittävästi alemmas. Ei myöskään takaohjainlaitteen releiden irrottaminen tai akkuohjainlaitteen johtoliittimen irrottaminen.
Mistään konetilan näkösällä olevasta johtonipusta ei purkua löydy.
Mikähän tuo, nimittäin harvemmin 211 tällaista tekee ?
Pihaolosuhteissa tutkiminen keskeytyi em. kokeilujen jälkeen vesisateen yllyttyä.
Selviäähän se kun aikansa mittailee, mutta josko jollain sattuisi tulemaan ideaa tuosta virrankulutuksen määrästä ja vaihtelusta, ja toki muutenkin ideoita helposta tavasta tutkia lisää otetaan vastaan kiitollisuudella.
Seuraavaksi puran esille vänkärin jalkatilan prefuseboksin ja jatkan mittailua siellä, ellei tässä muuta fiksumpaa ideaa tule esille.