S213 TPMS anturi
S213 TPMS anturi
harkitsen ostavani vanteet joissa ei TPMS-antureita, ja moiset kuitenkin haluaisin. ymmärtääkseni "viralliset" maksavat reilusti kolmatta sataa per 4 rengasta, mutta esim. autodoc.fi:sta löytyy antureita alle 30 EUR/kpl. Nyt vaan ihmetyttää että onko noilla OEM-numeroilla väliä.. eli kun laitan vaikka ko. sivuston hakuehtoihin autoni mallitiedot, tulee antureita joilla eri OEM-koodit - mistä selvitän mikä käy omaan autoon? vai käykö nuo nyt sitten kaikki?
Re: S213 TPMS anturi
Oikea alkuperäisosa löytyy Parts Infosta auton runkonumerolla etsien. Tarvikkeissa voi olla omia numeroita, luotettavan myyjän pitäisi tietää sopivatko autoosi ja kantaa vastuun jos tulee ongelmia.
Itse laittaisin tilaukseen vaikka Baldilta Saksasta.
Itse laittaisin tilaukseen vaikka Baldilta Saksasta.
Re: S213 TPMS anturi
>Oikea alkuperäisosa löytyy Parts Infosta auton runkonumerolla etsien. Tarvikkeissa voi olla omia numeroita, luotettavan myyjän pitäisi tietää sopivatko autoosi ja kantaa vastuun jos tulee ongelmia.
Parts Info lienee MB-klubin jäsenetu? Tämän tulkinnan tein pikaisella haulla.. joskus olen ollut jäsenkin, kun oli vielä W108 rassattavana. Kokeilen kysyä Bald:ilta.
Parts Info lienee MB-klubin jäsenetu? Tämän tulkinnan tein pikaisella haulla.. joskus olen ollut jäsenkin, kun oli vielä W108 rassattavana. Kokeilen kysyä Bald:ilta.