Olen tässä jonkin aikaa harkinnut Starin hankintaa. Hintojen ja mallien lisäksi en oo oikein löytänyt tietoa niiden teknisistä ominaisuuksista. Ensimmäiseksi mietityttää mitä eroja eri malleilla (C3...C6) on. Pystyykö vanhempia malleja päivittämään uusille automalleille?
Kiinnostaisi myös millaisia kokemuksia noista "Alibaban laitteista" löytyy. Laitteelle olisi käyttöä v. 2000 eteenpäin oleville pakuille ja henkilöautoille. Tulevaisuudessa ehkä jopa 2021 mallisille
Olen tässä jonkin aikaa harkinnut Starin hankintaa. Hintojen ja mallien lisäksi en oo oikein löytänyt tietoa niiden teknisistä ominaisuuksista. Ensimmäiseksi mietityttää mitä eroja eri malleilla (C3...C6) on. Pystyykö vanhempia malleja päivittämään uusille automalleille?
Kiinnostaisi myös millaisia kokemuksia noista "Alibaban laitteista" löytyy. Laitteelle olisi käyttöä v. 2000 eteenpäin oleville pakuille ja henkilöautoille. Tulevaisuudessa ehkä jopa 2021 mallisille
Semmoinen C4 toimii hyvin noihin
jos ei ole tarkoitus harastta tietokoneitta kantta harkita jotain semmoista pakettia missä tulee kaikki läppäristä alkena käyttö valmiina
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
C5 on vähän kuin "kopion kopio", periaatteessa C4:n toiminnallisuudet ängetty pienemmälle piirilevylle ja tehty muutenkin halvemmalla. Ei mitään järkeä ostaa vs. C4.
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Itsellä olisi myös ajankohtaista päivittää tuota staria. Tällä hetkellä käytössä c3 virtuaalikoneessa. Ongelma on se, että sillä ei pääse kiinni tuohon uusimpaan kulkineeseen ja vanhempienkin kanssa toiminta on hidasta ja toisinaan epävarmaa.
Tuossa aiemmin jo mainittiinkin, että C4 on se viisain hankinta. Olen tuossa kahlaillut noita myyntisivustoja ja tullut siihen tulokseen, että valmis paketti menee aika hintavaksi, kun nyt ei taida enää Kiinasta saada paketteja edes tuurilla tullin ohi. Pelkän muxin ja ohjelmiston näyttää saavan EU -alueelta kohtuuhinnalla, mutta miten noiden ohjelmistojen asennus? En haluaisi virtuaalikonehommiin.. Löytyykö kenties joltain forumilaiselta mihin tahansa koneeseen sopivan asennuspaketin latauslinkkiä, jolloin selviäisi pelkän raudan hankinnalla?
Itsellä VXDiagin kapistus ja toimii todella hyvin. Vanhoihin ei tietenkään pääse käsiksi. Itseltä löytyy 03/2020 ja 06/2021 mediat, olen tosin muokannut ne UEFI boottaaviksi, joten hirveän vanhoihin läppäreihin niitä ei saa asennettua.
puunakki kirjoitti: ↑Ti 31.08.2021 22:02
Itsellä VXDiagin kapistus ja toimii todella hyvin. Vanhoihin ei tietenkään pääse käsiksi. Itseltä löytyy 03/2020 ja 06/2021 mediat, olen tosin muokannut ne UEFI boottaaviksi, joten hirveän vanhoihin läppäreihin niitä ei saa asennettua.
Pitäisi olla sellainen, jolla pääsee käsiksi myös vanhempiin autoihin, kun noita -90 luvun kamppeitakin löytyy jokunen...