Suuttimen ohivuodot on katottu "mekaanisesti" ja siltäosin tiptop kunnos


Alle mainitten nyt asioita mistä varmaan tietäjien/arvuuttelijooden on hyvä ottaa koppia

-pian 590tkm mittaris, kansi vaihdettu/laitettu vähemmän ajetusta koneesta (reilu 300tkm) n.20tkm sitte, samalla yläpään tiivistesarja.
-käynnistysongelman ilmaantuessa saattaa katkaasta startin useammankin kerran ja jo lyhyen pyörityksen jälkeen, ihmeellisiä "tussautuksia" starttauksen yhteydes. (AINA kuitenkin lähteny käyntiin ennemmin tai myöhemmin ja heti käy kaikilla, muuntoinkin kone käy ja pelaa niinku kultakello käynnis ollessaan.)
-polttoaineenkulutus tietokoneen mukaan matka-ajos 5-6litraa/100km ja tankillinen itte laskien menee oikiastaan aina alle 7litran/100km
-ohjelmoitu autokohtaisesti ja hyvän tekijän tekemänä, tässä yhteydessä egr sekä ilmamassamittari poistettu toiminnasta (ei puristettu kaikkea irti mitä sais) ja ongelmia ilmeni jo ennen ohjelmointia
-korkepainapumpun ympäristös ei ulkoisesti kosteutta (sinnekin huoltokirjan mukaan tiivisteet vaihdettu)
-polttoaineletkuis ei mee ilmaa
-aivaimen saa virtalukosta pois vaikka auto on käynnis ja ei sammu vaikka avaimen poistaa, kummanki avaamen kans sama homma. (voisko täs olla syy tai edes osasyy temppuiluun?vaan mitä tuony niihin rail-paineisiin vaikuttas?)
-star ei siis anna mitään sellaasta mikä näihin vois vaikuttaa, viat siis löytyy kyllä muttei aiheuttajaa. Pidemmän ja laajemman tutkimisen jälkeen star kertoo vaan "älä vaihda osia"

Eli mitähän henkimaailman hommia täsny sitten vois olla kysees?
Myös innokkaat ja tietävät korjaajat/asiantuntijat voivat ilmoottautua Pirkanmaan ja Etelä-Pohjanmaan alueelta, jos sais tämän jopa kuntoon ja kuinka ollakkaan tietysti myös ihan järkihinnois
