Noniin nyt tartteis taas apua tän satakaksnelosen kaa

tosiaa tehyn sellast et tyhjäkäynnil ku hetke antanu olla nii alkaa käymää vähä niiku vajailla pytyillä ainakin kuulostaa siltä ja sitten välillä ku käynnistää ihansama lämpimämä tai kylmänä nii pitää tehä ns tupla startti eli lähtee eka nopee käyntii ja sammuu heti ja sit uudestaa nii lähtee normaalisti. No nytte käy sillai et välillä ku laittaa vauhista kytkimen pohjaan niin sammuu

huomasin tossa eilen ku ruiskuttelin bräkkistä ja etin imuvuotoa et kakkos sylinterin ruiskusuutin on vähän löysä ja siitä vuotaa vähä bensaa siihe, ku ruiskauttelee bräkkistä niin välillä vähän käynti muutuu. Onkoha tää vika nyt sit siihä vai mitä lottootte? Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
Kaikki sytkäosat on vaihdettu (virranjakajan kansi pyörijä tulpanjohot tulppa) puola ei lämpene