Nyt se kaipaa "pientä laittoa". perämurikan toinen vetarin stefa kusee hieman, vaan mites tommosen stefan vaihto...?
Ilmeisesti vetari vaan irti tasauspyörästöstä, toki kait lukkorengas ensin vetarin sisäpäästä, eli peräkoppa auki.
Noi vetarit on ilmeisesti "yhtä puuta" joten mitenhän toi perämurikka kannattaisi tipauttaa alas...?
Ilmeisesti pyöränpäästä isot mutterit auki vaan miten mahtuu taittumaan vetareineen tuolta alas?
Laitteessa vuotaa jokin kuskin puolen pakosarjassa... Kylmänä röpöttää hiukan vaan lämmettyään ei juurikaan. Alakautta ei mitään
"outoa" näy mutta yläkautta näkee että pakosatsin ja etukatin liitoksessa on mustaa selkeesti. Ei vaan näy juurikaan mistä se
vuotaa kun lämpösuojapelti estää näkyvyyden. Jostain sieltä se kummiskin vuotaa kun oikeanpuoleinen satsi on aivan normi.
Onkos näissä mitään pakosatsin halkeama-ilmiöitä?
Jarrujen kulumisindikaattori näyttää jotain häikkää vaikka palat on uusittu vähän aikaa sitten, veikkaan jotain rikkinäistä
kulumisanturia...
No joo, etujarruletkut pitää uusia, ehkä ääntelevä alapallo, sekä tietenkin molemmat taka-akselin legendaariset narinahelat...
kulumistavaraa...
Mut joo, toi stefahomma, kertokaas miten kannattais edetä...? Ja onko pakosarjoissa jotain halkeamavikoja.
