Täytyy tosiaan katsella vaihde päällä, kuinka paljon liikettä vääntö antaa koneelle suuntaansa, sentti/puolitoista per puoli lienee sopiva toleranssi
Ja vaikka mitata korko jostain sopivista paikoista molemminpuolin, koneen päältä.
Otin huohotin koppia varten kahta pituutta pultteja 16/18mm, mitä netistä katselin niiden alkuperäisten alumiinisten pituutta, niin näytti olevan karvan vajaa 17mm

En ole tarkemmin katsellut oliko sinne vaihdettu jo rosteriset. Vaihdan kuitenkin uudet.
Katselin kuvia netistä, melkolailla kaikki tuntuisi olevan vasemmalle kallistuneita, liekö optinen harha? Konehuoneeseen edestä katsellessa D päällä, vääntö painaa vasenta ja nostaa oikeaa puolta, ja R päällä toisinperin.
Ja kun yleensä mennään eteenpäin, niin voisi ajatella,kuskinpuolen tuki repeää ylöspäin ja pelkääjän puolen paine kohdistuu alaspäin, niin toinen tuki lyhenee hiukan ja toinen pitenee hiukan, niin olis kone kallellaan pelkääjän puolelle. Vaikkei ihan lopussa olisi tuet?

Kuva netistä
Taitaa olla parempi ostaa rakenteeltaan toisenlaiset, esim tällaiset

380$ toimituksineen, siihen tullit ja alvit päälle. Extra uretaanipala setti on 30$
Tai BLack series päivitetyt tuet, joissa pitäisi olla nuo ongelmat korjattu
Tosin nekin on 335€ euroopasta tilattuna , jenkeistä 280$ toimituksineen, siihen tullit ja alvit päälle
Pistetään nyt tämmöisetkin, joku on älynnyt valaa polyuretaanilla koko palleron sisällön jenkeissä, vaijerituetkin tehty. Ihan oli ebayssa myynnissä. Ei huono idea ~200$ toimituksineen, siihen tällit jä mällit päälle. DIY hommana tietty onnistuu, jos saa valmiiksi revenneitä, niin aina helpompi. Eikä noita vaijereitaan kyllä tarvitse, kestää kyllä poly valulla sen, mitä ne muutenkin kestää.
