Sillä lailla! Syyllinen hinnan nousulle löytyi!



Menit tietysti sanomaan, että miten noin upea ja ihailtava auto voikin olla noin halpa!

Sillä lailla! Syyllinen hinnan nousulle löytyi!
Diplomaattisesti ilmaistu. Auto on nähtävästi joskus viety tarvikefirmaan ja pyydetty vaan laittamaan sähköikkunat, hälytin ja vakionopeudensäädin.
Joo!
Ei se kyllä niin ole. Möin muutaman 126:n viime vuonna. Kaikki hienoja yksilöitä. Yksi oli jenkkimalli. Hintapyyntö ylivoimaisesti korkein siinä, ja silti se lähti ensimmäiseksi, ja sai ylivoimaisesti eniten kyselyjä.
Äkkiseltään ihan kopsakan näköinen. Keskikonsolin paneeli on vaan ihan kuin eri autosta - mitähän lie tapahtunut? Katkaisijatkin survottu konsolin sisään...Ere866 kirjoitti: ↑To 03.02.2022 19:26 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/11970416
Tästä ei ole mitään tietoa.
Mulla pisti silmään tuo vänkärin takaovi joka on painettu littuun.Ere866 kirjoitti: ↑To 03.02.2022 19:26 https://huutokaupat.com/3267968/1990-me ... ointikohde
Jenkki 560. Tämä kiinnostaisi projektina mutta on mennyt jo (reilusti) yli järkevän hinnan. Esim. maalipinnan kunto näyttää hyvältä mutta kun katsoo tankin luukun kuvaa vähän tarkemmin, huomaa että todennäköisesti tämä(kin) vaatii ylimaalauksen.
https://www.lastvin.com/vin/a8NMV2o7jVw2Qln9yEre866 kirjoitti: ↑To 03.02.2022 19:26 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/11970416
Tästä ei ole mitään tietoa.
Tai sitten kiinnostaa juuri päinvastoin kuin sinulla. Olin kyllä aidosti hämmästynyt siitä kuinka paljon enemmän huomiota ja positiivista kommenttia US-126:lla sai liikenteessä tuntemattomilta. Siis sitä tuli oikeasti paljon. Kehujia ja jutustelijoita riitti, samoin rinnalla haettiin katsekontaktia ja yläpeukkuja väläytettiin moottoriteillä. Euro-vastaavalla ei samanlaista koe, ei läheskään, vaikka muutaman viime vuoden aikana mielenkiinto on kylläkin selvästi lisääntynyt niihinkin. Palautetta tulee ehkä noin joka kymmenennellä ajokerralla, enintään.
Jos kyse oli siitä tummansinisestä autosta, niin en sinänsä ihmettele, koska se oli niistä myynnissä olevista ryhdikkäin ja kuvissa siistikuntoisin. Siinä taisi olla myös jotenkin enemmän muskelia vanteineen yms. Jos vertaa perus kaivonkansilla makaavaan versioon. Joku hopea tai shamppanjanvärinen 126 ei taida muutenkaan herättää hirveästi mielenkiintoa ihmisissä, eikä kyllä 124,201 jne koreissakaan. Enkä nyt tarkoita että sellainen olisi huono väri, se ei ole vaan huomiota herättävä. Eipä noista taida tavan tallaaja erottaa onko mistäpäin tuotu, mutta siistin yksilön huomaa kaikki. Velimiehen Nautic blau SE ainakin herättää aina peukuttelijat 16” Lorinsereineen, missä tahansa se liikkuukin.Karel kirjoitti: ↑To 03.02.2022 22:48
Tai sitten kiinnostaa juuri päinvastoin kuin sinulla. Olin kyllä aidosti hämmästynyt siitä kuinka paljon enemmän huomiota ja positiivista kommenttia US-126:lla sai liikenteessä tuntemattomilta. Siis sitä tuli oikeasti paljon. Kehujia ja jutustelijoita riitti, samoin rinnalla haettiin katsekontaktia ja yläpeukkuja väläytettiin moottoriteillä. Euro-vastaavalla ei samanlaista koe, ei läheskään, vaikka muutaman viime vuoden aikana mielenkiinto on kylläkin selvästi lisääntynyt niihinkin. Palautetta tulee ehkä noin joka kymmenennellä ajokerralla, enintään.
Siinä oli ihan perus-14-barokit, mutta siinä oli myös ne joillekin infarktit aikaansaavat valkosivut.
Tuo Impala on kyllä yksi hienoipia värejä. Paikkamaalaus vaan haastavaa. Se on meidän Essun kanssa saatu nähdä. Dattel kestää sisustassa tuota vaaleampaa paremmin ikääntymistä. Yksi detsku, joka paljastaa sen, jos sisusta on saanut liikaa aurinkoa, on takaniskatukien tereiden tummuminen. Näkyy hyvin esim. siinä huutokauppojen valkoisessa jenkkituonnissa.Ere866 kirjoitti: ↑Pe 04.02.2022 09:13 Siistin ja ryhdikkään 126:sen huomaa moni, huonoa ei sitten noteerata ja mielletään helposti taksi/mustalaiskategoriaan.
https://www.blocket.se/annons/skane/mer ... k/98659083
Tuossa Ruottin puolelta jenkki-tuonti. Vaihdettu mittaristo ja umpiot EU-malliseksi. Tuo näyttää ryhdikkäälle ja kiiltää kuten kuuluukin. Kromiosatkin näyttää virheettömiltä. Todennäköisesti pääosin sisätiloissa säilytetty yksilö. Hinnaltaan aika normitasoa. Vaan onhan tuossakin mm. nahkapenkeissä sanomista.
Siitä se juuri johtuu. Japanin tuonneissa on usein kangas-/plyysisisusta. Kun se haalistuu kauttaaltaan, niin sitä ei asiaa tuntematon välttämättä edes huomaa. Mutta kokonaisuus vaan esiintyy harjantuneelle silmälle "väärän näköisenä". Tuo on ongelma, jolle ei oikeastaan voi yhtikäs mitään. Kaikki kankaat uusiksi ja muoviosat maalaukseen. Eipä kannata. Harva noita tuonteja kaupitteleva vaan ei joko ymmärrä tai osaa ottaa tätä hinnoittelussa huomioon. Moni ostaja luultavasti tietää, ja siksi useat noista periaatteessa hienokuntoisista ja vähän ajetuista eivät vain mene kaupaksi. Nahkaverhoilun voi sentään värjätä/maalata uusiksi.
En muistanutkaan että siinä oli valkoraidat. Ne ei omastakaan mielestä kuulu enää 80-luvun ja sitä myöhempiin autoihin, mutta tässä tapauksessa ne rotevoittaa tuota ilmettä kunmasti. 14” barokit mustilla kumeilla olisi muuttanut tuon erinäköiseksi. Saman fiiliksen toki saisi kun päivittäisi vanteet isompiin, nykyään tais olla tarjolla jopa 16” barokkia saksasta.Karel kirjoitti: ↑Pe 04.02.2022 09:18 Siinä oli ihan perus-14-barokit, mutta siinä oli myös ne joillekin infarktit aikaansaavat valkosivut.Minulla oli aikoinaan saman värinen euro 280S. Siitä on vain paperikuvia, enkä nyt jaksa kaivaa kuvaa vertailun takia, mutta oli jenkkimalliin verrattuna paljon vaatimattomamman näköinen.
Löytäisipä jostakin tuollaiset Lorinserit omaan Ässään. Näyttää hyvälle originaalistanssillakin.Ari kirjoitti: ↑Ke 09.02.2022 20:46 Tässä amerikan herkkua: https://www.youtube.com/watch?v=ltzF5YGPd8g
En ole W126:ssa ennen tuollaista (lankusta tuttua) perän heijastinpanelia nähnyt.
Jos pelkkä disaini miellyttää, eikä Lorinser ole nimenä itseisarvo, niin minulla olisi joutilaana setti ei ihan noi leveällä huulella.Wikke kirjoitti: ↑To 10.02.2022 11:19Löytäisipä jostakin tuollaiset Lorinserit omaan Ässään. Näyttää hyvälle originaalistanssillakin.Ari kirjoitti: ↑Ke 09.02.2022 20:46 Tässä amerikan herkkua: https://www.youtube.com/watch?v=ltzF5YGPd8g
En ole W126:ssa ennen tuollaista (lankusta tuttua) perän heijastinpanelia nähnyt.
Ei kyllähän ne pitäisi olla kunnon huulella. Näköjään Lorinser tekee uustuotantona LO-mallia. Hinta on vaan suolainen. Mutta mutta, luulenpa että Ässän ajo-ominaisuudet eivät varmaan tykkää hyvää tuollaisista palloista...Karel kirjoitti: ↑To 10.02.2022 12:22Jos pelkkä disaini miellyttää, eikä Lorinser ole nimenä itseisarvo, niin minulla olisi joutilaana setti ei ihan noi leveällä huulella.Wikke kirjoitti: ↑To 10.02.2022 11:19Löytäisipä jostakin tuollaiset Lorinserit omaan Ässään. Näyttää hyvälle originaalistanssillakin.Ari kirjoitti: ↑Ke 09.02.2022 20:46 Tässä amerikan herkkua: https://www.youtube.com/watch?v=ltzF5YGPd8g
En ole W126:ssa ennen tuollaista (lankusta tuttua) perän heijastinpanelia nähnyt.
Kuva on juosten kustu, mutta antaa osviittaa. Huulta on enemmän kuin mitä kuvassa näyttää. Muistin ja arvion mukaan n. 40mm. Voin mitata, jos kiinnostusta on edes hitusen. En edes ole katsonut minkä merkkiset ovat, koska eivät istu omaan agendaan. Voihan niinhin tökätä Lorinserin korkit.![]()
Tarviikko peräpään heijastuspaneelin. Täälä olisAri kirjoitti: ↑Ke 09.02.2022 20:46 Tässä amerikan herkkua: https://www.youtube.com/watch?v=ltzF5YGPd8g
En ole W126:ssa ennen tuollaista (lankusta tuttua) perän heijastinpanelia nähnyt.
Plussaa: 300D, sedan, kilometritzukka kirjoitti: ↑To 10.02.2022 21:08 Kysytääs tässä hinta arviota yhdestä kohteesta joka on tulossa tänä vuonna myyntiin luultavasti.
W124 1988 300D automaatti sedan, noin 220tkm ajettu yhdellä omistajalla ollut suomiauto.
Menee keväällä museokatsastukseen, alustavasti katsastaja jo katsonut ja sanoi että kuskin penkin reuna pitää korjata/penkki vaihtaa.
Mitä tuollaisella voisi olla hintapyynti?
Näin arvelinkin,että varusteet ja väritys saattaa ratkaista aika paljon tälläisessä.EVO X kirjoitti: ↑To 10.02.2022 21:27Plussaa: 300D, sedan, kilometritzukka kirjoitti: ↑To 10.02.2022 21:08 Kysytääs tässä hinta arviota yhdestä kohteesta joka on tulossa tänä vuonna myyntiin luultavasti.
W124 1988 300D automaatti sedan, noin 220tkm ajettu yhdellä omistajalla ollut suomiauto.
Menee keväällä museokatsastukseen, alustavasti katsastaja jo katsonut ja sanoi että kuskin penkin reuna pitää korjata/penkki vaihtaa.
Mitä tuollaisella voisi olla hintapyynti?
1.sarjan auto on hintaa ja haluttavuutta alentava tekijä, vaikuttaa aika paljon varusteet ja väritys noissa. 2.sarjalaisesta saisi kehnommillakin varusteilla hyvän hinnan noilla kilometreillä.
Näkemättä autoa vaikea sanoa mitään. Sitten kun näkee edes kuvat ja varusteet niin voi heittää jotakin.