Kiitokset kommenteista!
Juurikin vasta ostetun lähes 20-vuotiaan auton käyttöönotosta on kyse. Suodatin vaihtui jo samalla kertaa ajovalojen kirkastuksen kanssa helposti kun puskuri oli jo valmiiksi muutenkin irti. Ilmanottoputki ulkoiselta suodattimelta kompressorille oli vielä juuri ja juuri ehjä, mutta letkun molemmissa päissä näkyivät jo selvät murtumat, joten vaihdettiin vahvistettuun bensaletkuun uuden suotimen kera.
Uskon helposti kun sanotaan, että kompura on saatava irti ryynien kuivausta varten, koska eihän noita kuivia jyviä saa tungetuksi kyljellään makaavaan säiliöön millään konstilla. Orlovin linkittämä video oli jo löydettykin ja siitä päättelinkin, ettei kuivaimeen pääse kompressoria avaamatta.
Auton omistajan pitänee nyt miettiä hommataanko huoltosarja ja hoidetaan kertaluontoisesti kuntoon vai ajaisko menemään?
Kiva yksityiskohta keulaa purettaessa oli edelleenkin aika lailla virheetön kori ruosteen suhteen. Vahvistaa aiemmin syntynyttä käsitystä auton poikkeuksellisesta aiemmasta käytöstä ja hoidosta.
W211 e500 airmatic toiminta
Re: W211 e500 airmatic toiminta
Aina vaan 212, nyt S212
W212 Pehmennetty Avantgarde
S204 Olipa kerran Cee
Seittenneliskanttinen osa-aikaeläkkeellä
W212 Pehmennetty Avantgarde
S204 Olipa kerran Cee
Seittenneliskanttinen osa-aikaeläkkeellä