Noniin elikkä, yrittäny tässä saada mersun tyhjäköyntiä priimaksi parisen kuukautta. ajossa auto toimii hyvin mutta esimerkiksi kylmäkäynnistys on vähän mielenkiintonen ei lähde heti laakista mutta pienen sahauksen jälkeen kyllä lähtee ja sen jälkeen humppaa aina hetkisen ja kierrokset aina siinä 700-800 paikkeilla. sitten kun auto on lämpimänä tyhjäkäynnillä yli 5 min niin alkaa pikkuhiljaa täristämään ja se lisääntyy kokoajan. olen vaihtanut kaikki sytytyksen osat (puola,tulpanjohdot,tulpat,jakajan pyörijän ja kannen) olen myös katsonut kaikki kumiletkut vaihtanut uuden tyhjäkäynti venttiilin sekä suuttimet ja niiden tiivisteet. ja tietenkin bräkkiksellä testannut kaikki imuvuotojen varalta, ei ole auttanut.
myös bensapumppu ,suodatin ja yj rele on just vaihdettu. mikähä vois olla ongelmana?
w124 230e 1988 kylmäkäynnistys ja tyhjäkäynti
-
- Sisäänajossa
Re: w124 230e 1988 kylmäkäynnistys ja tyhjäkäynti
Kylmäkäynnistysvaikeuteen saattaisi syypää olla viallinen lämpöanturi kannessa? Todennäköisesti kuvan mukainen kaksikanavainen anturi.

-
- Sisäänajossa
Re: w124 230e 1988 kylmäkäynnistys ja tyhjäkäynti
Joo kokeilen jos sillä helpottais aika jännä ku tää ilmeni heti sen jälkee ku olin vaihtanu uuden yj releen