Morot. Kesäautoni CLK 2004 vm nokkapelti ei aukea kahvasta vetämällä.Autossa virta talvenjälkeen vähissä joten auto ei jaksa startata käyntiin että saisin sen tallista ulos. Onko jollain jotain konsita että pääsisin kyseiseen lukitussalpaan konepellin alla kiinni. En haluaisi väkivalloin vetää avauskahvasta, ettei vaijeri katkea. Viime kesänä kyseinen konepulti avautui ihan normisti. En tunne mekanismia auton konepellin alta.Näin ollen pitää apuja pyytää forumin väeltä. Kiitos jos jollain on antaa jotain vinkkiä kyseiseen häiriöön.
Kiitos 20Mersu04
Pahoittelut vähän turhasta viestistä mutta meillä kävi kerran w203 c mersun kanssa niin että ei auennut konepelti kahvasta niin piti maski rikkoa että pääsi sinne lukitussalpaan käsiksi. Tästä jokunen vuosi aikaa, tais olla vaijeri niin jumissa. Ei auttanut muu, sitten uusi maski paikoilleen.
https://www.sarjat.org/
3 mersua ja pari muuta (18 vuotta ja 51 Mersua)
W115 220D -68 (53tkm) katsastettu 25v huilaamisen jälkeen, seisonnassa
W204 220CDI -08 Automaatti (592tkm farkku)
W903 Sprinter -03 (628tkm) 10-paikkainen linja-auto
VW Golf Plus -06 (278tkm) bensa manuaali
VW Golf -04 (555tkm) diesel manuaali pakettiauto
Volvo V50 -06 diesel (380tkm farkku manuaali pakettiauto)