Kokeneemmat voisivat kertoa, onko tässä 211 mallissa vielä tuulilasinpesunestesäiliön nestepinnan anturi ja jäähdytysnesteen nestepinnan anturi kytketty jotenkin sarjaan kuten vanhemmissa oli? Tuo "Coolant Check level!" -ilmoitus siis vain ilmestyy tekstinä ajotietokoneen näytölle. Mitään piippausta ei kuulu, joka kiinnittäisi kuskin huomion.

Uuden jäähdytysnestesäiliönkin olen jo hommannut (siitä otettu nyt tuo anturi) ja siinä näyttää sisällä olevan jokin pussi (Silica?). Voiko tämä pussi hajota ja tästä lähteneet rakeet jumittaa säiliön sisällä olevan kohon? Tässä mallissa siis säiliön sisällä on rengasmainen koho, jota ei voi vaihtaa. Anturin voi vaihtaa lennossa, eikä nesteet tule ulos.
Vai ennakoiko tämä mahdollisesti kyseisen moottorityypin (OM648) heikkoa kohtaa, eli kannentiivistettä tai kansivikaa?
Edit. Muutettu otsikon ja ilmoituksen sanajärjestys oikeaksi. Oli "Check Coolant level!".