x_ismo kirjoitti: ↑Ti 12.07.2022 20:07
Jos siinä alkuperäisessä kuitissa oli jonkun muun rekisterinumero niin joku muu on se sun autoon sitten siirtänyt kiusallaan ? Mitä sitä edes kiistämään.
Tässä on kyseessä siinä mielessä minulle uusi variaatio rahastuksesta, että valvoja on tarkastanut jonkin olemattoman rekisteritunnuksen, jolla ei luonnollisesti ollut parkkimaksu maksettuna kyseisessä kohteessa. Tämä riemullisen havainnon tehtyään hän on kuvannut minun autoni, josta siis parkkimaksu oli maksettuna.
Olin alun perin myös sillä kannalla, etten tee asialle yhtään mitään, siinäpä jahtaavat itse keksimäänsä rekisteritunnusta, joka on valvontamaksuvaatimuksessa. Mutta kun case-folderissa on minun autoni kuva, en välttämättä pääse tästä karkuun vain olemalla hiljaa, joten päätin selittää mitä oikeasti tapahtui.
x_ismo kirjoitti: ↑Ti 12.07.2022 20:07
seuraava aste on sitten oikeuteen meno. Sitä ei ihan helpolla tapahdu ellei ole vedenpitävä juttu.
Tästä kerroinkin vastapuolelle, että avasin tuntilistan kun alkoivat minua tällä työllistää koska en tule antamaan periksi enkä tule oikeuteen vailla korvausvaatimusta. Päivä valmistautumista, päivä oikeudessa ja kaksi päivää ajamista Helsinkiin oikeuden istuntoon, eli neljän päivän palkka. Ja autolle tietenkin 1300 km kilometrikorvaukset.
Kiitokset tj86430:lle omasuojapykälistä, joita käytän mikäli asia ei selviä uudella selityksellä, johon en ole saanut vielä vastinetta.
Minusta jo käsittelytapa kertoo, missä ongelma oli ensimmäisellä kerralla. Ensimmäiseen reklamaatiooni tuli vastaus bumerangina ensimmäisenä arkipäivänä, eli tekstiä ei ole edes vaivauduttu lukemaan, puhumattakaan että olisi tarkistettu maksuloki, johon viittasin myös kysymällä että ellen muka ole maksanut kyseisenä aikana parkkimaksua, miksi he velkovat kortiltani 3 € laskua samalle päivälle. Nyt vastaaminen kestää pidempään, toivottavasti siksi, että vastapuoli on värvännyt lukutaitoisen käsittelijän asialle?