Katon isojen hydraulisylinterien vaihdon jälkeen katto on jostain syystä aivan aavistuksen verran ”kireämpi”, eli kattoa sulkiessa katon etureunan painaminen tuulilasin lukkomekanismiin vaatii enemmän voimaa kuin pitäisi. Katon siis saa kyllä lukittua ja se toimii muuten kaikin puolin oikein, mutta liika voiman tarve rasittaa tarpeettomasti lukkomekanismia ja tuonhan kuuluu toimia sivistyneesti varsin vähällä voimalla kun kaikki on kohdallaan.
Joku säätö on varmaan vähän muuttunut katon kanssa työskennellessä. Löytyisikö palstan tietäjiltä valmistajan ohjetta tai muuta neuvoa siihen, miten tuo kireys oikeaoppisesti säädetään. Kiitän jo etukäteen.
A124, ohjeita katon hienosäätöön?
A124, ohjeita katon hienosäätöön?
A124 E320 1995


