S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Turha postaus, kun omaa vastausta ei saanut editoitua!
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
No kommentoidaan. Jätä se muu puuhastelu, tätä on mukava seurata , varsinkin kun tässä tehdään vähän spessumpaa, koneistukset ym, tasapainotuskoneen valmistus, ihailtavaa osaamista. Stroukkaahan vielä se kp-pumppu, niin nähtäis mitä 651:stä oikein irtoaa
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Pumppu homma on mietinnässä, katsotaan nyt ensin mitä näillä eväillä irtoaa.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Kiinnostavia juttuja nuo ahdinmodaukset, varmaan tulee aika mukava paketti Eemeliin
Kiinnostaisiko koneistaa yksi GT22V pesä isommalle siivelle? Laittelen vaikka YV jos löytyy aikaa ja kiinnostusta.
Kiinnostaisiko koneistaa yksi GT22V pesä isommalle siivelle? Laittelen vaikka YV jos löytyy aikaa ja kiinnostusta.
Tähdelliset: S211 E270CDI, W210 E420, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Vastataan nyt tähän niin muutkin näkee.
Pyöritän insinööripajaa, en sano toimistoa kun teen käsillänikin hommia. Ja nää ahdin modaukset ym auton rakentelu on harrastus, jos lähden tekemään ahdinta ns. ulkopuolisille niin se alkaa menemään työksi ja siitä pitäsi veloittaa listan mukainen hinta.
Ahtimen tekeminen vaatii siipiprofiilin mittaamisen ja mallintamisen että saa välykset kohdilleen, ja profiilia varten joutuu joskus koneistamaan yhden ns. tulkin että näkee menikö mittaus oikein ennen kuin alkaa koteloa muokkaamaan.
Mittaaminen ja mallintaminen 1-2h, asetukset ja kellottaminen työstökeskukseen jos hankalampi kotelo 1h, koneistus 3D ratana n. 1-2h kun välissä joutuu tarkistamaan koron että siipi mahtuu pyörimään eikä viitsi ajaa väljäksi.
120€ tunti montako tehdään?
Turbo pajat tekee tätä työkseen, heillä on valmiit profiilit mitattuna heidän käyttämiin siipipyöriin ja mahdollisesti jigit ja ohjelmat, hinta lienee halvempi tästä syystä.
Kustom turbon hinnan alkaa ymmärtämään kun ensin tekee yhden itse, itselle se on harrastus kun itselle tekee ja siihen käytettyä vapaa aikaa.
En tietysti tyrmää työtä jos joku sen väkisin haluaa teettää mutta en varsinaisesti juuri turbo muutoksia ajatellut päätuotteena tehdä.
Pyöritän insinööripajaa, en sano toimistoa kun teen käsillänikin hommia. Ja nää ahdin modaukset ym auton rakentelu on harrastus, jos lähden tekemään ahdinta ns. ulkopuolisille niin se alkaa menemään työksi ja siitä pitäsi veloittaa listan mukainen hinta.
Ahtimen tekeminen vaatii siipiprofiilin mittaamisen ja mallintamisen että saa välykset kohdilleen, ja profiilia varten joutuu joskus koneistamaan yhden ns. tulkin että näkee menikö mittaus oikein ennen kuin alkaa koteloa muokkaamaan.
Mittaaminen ja mallintaminen 1-2h, asetukset ja kellottaminen työstökeskukseen jos hankalampi kotelo 1h, koneistus 3D ratana n. 1-2h kun välissä joutuu tarkistamaan koron että siipi mahtuu pyörimään eikä viitsi ajaa väljäksi.
120€ tunti montako tehdään?
Turbo pajat tekee tätä työkseen, heillä on valmiit profiilit mitattuna heidän käyttämiin siipipyöriin ja mahdollisesti jigit ja ohjelmat, hinta lienee halvempi tästä syystä.
Kustom turbon hinnan alkaa ymmärtämään kun ensin tekee yhden itse, itselle se on harrastus kun itselle tekee ja siihen käytettyä vapaa aikaa.
En tietysti tyrmää työtä jos joku sen väkisin haluaa teettää mutta en varsinaisesti juuri turbo muutoksia ajatellut päätuotteena tehdä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Tää menee nyt vähän autismin piikkiin mutta en voinut antaa ton rappusen olla tuolla venttiilissä.
Vähän toista milliä valupursetta, kohtuullisen siistiä valua mutta kun...
Nyt se välttää mulle eikä jää harmittamaan.
Vähän toista milliä valupursetta, kohtuullisen siistiä valua mutta kun...
Nyt se välttää mulle eikä jää harmittamaan.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Jaaha, se kestävyydestä. Neiti soitteli mulle että tää hajos, kolikolikoli ja savua maailma täys.
Nypättiin kotiin ja nyt alkaa sitten purku ja selvittely.
Haisee naftalle todella vahvaan, ja railpaine ei nouse startatessa. Kolmosen suutin näyttää kukkasia korjausarvoissa. Ja kalkattaa...
Suutin, mäntä jotain. Selvinnee myöhemmin.
Heikkoja ovat tehneet.
Nypättiin kotiin ja nyt alkaa sitten purku ja selvittely.
Haisee naftalle todella vahvaan, ja railpaine ei nouse startatessa. Kolmosen suutin näyttää kukkasia korjausarvoissa. Ja kalkattaa...
Suutin, mäntä jotain. Selvinnee myöhemmin.
Heikkoja ovat tehneet.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
No ei ollut kolmonen kun täähän on väärinpäin koko kattila. Kakkosen suutin märkä ja kupissa tippa naftaa, tais suutin levahtaa. Saa nähdä hajosko muuta.
Penkki sorviin ja ihmetellään suuttimia huomenissa.
250 suuttimet on hyllyssä että jos mitään muuta ei hajonnut niin jatketaan harjoituksia, ehkä se jostain antautuu.
Penkki sorviin ja ihmetellään suuttimia huomenissa.
250 suuttimet on hyllyssä että jos mitään muuta ei hajonnut niin jatketaan harjoituksia, ehkä se jostain antautuu.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Ei sitten penkattu suuttimia, poijaan pentele lainasi ison pumpun penkistä ja ei muuten toimi toi om648 pumppu siinä. Odotellaan uutta isoa pumppua penkkiin. Näyttää tarvitsevan sen rataspumpun siinä hommassa.
No parin päivän viivytys, ajellaan sitten muulla kalustolla ja odotellaan.
Katselin endoskoopilla sylinterit läpi ja ehjältä näyttää männät, ei muuten yhdenkään suuttimen kuvio ollut enään aivan tasainen männän päässä.
No parin päivän viivytys, ajellaan sitten muulla kalustolla ja odotellaan.
Katselin endoskoopilla sylinterit läpi ja ehjältä näyttää männät, ei muuten yhdenkään suuttimen kuvio ollut enään aivan tasainen männän päässä.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Hyvä jos ei täystuho olis. Näkeekö männästä jos suutin on alkanut kuseen sylinteriin?
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Joo on se suutin paskana, sain penkin nippuun taas, suutin kusee aivan suoraan läpi kun pumpun pistää päälle. Saas nähdä onko veivi ottanut itseensä.
Pitää mittailla onko alempana kuin viereinen kaveri.
Vähän videota aiheesta.
https://youtu.be/0HXzFAiYjvI
Pitää mittailla onko alempana kuin viereinen kaveri.
Vähän videota aiheesta.
https://youtu.be/0HXzFAiYjvI
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
On sitten hankalia ilmata jos pääsyt tyhjäksi, penkissä sai kolme sykliä ajaa yhtä suutinta että alkoi toimimaan kunnolla.
Vakio 220cdi suutin 95-98mm3 isku 1000 µs aktivointi ajalla ja 1800bar paineella.
Ja 250cdi suutin 120mm3 isku. Et ihan kivasti tulee enemmän kamaa.
En tosiaan ihmettele että saa hinkuttaa käyntiin ja ei lähde kun suutin tyhjä, tyhjäkäynti paineilla turha edes yrittää, annoin pyöriä 450bar ja 500 µs viisi minuuttia eikä mitään ulos suuttimelta. 1000bar ja 1000 µs vaati että sai tulemaan jotain ulos. Ja kolme 100 aktivoinnin sykliä 1800bar että kaikki ilmat suuttimesta pois.
Pari kuvaa kun kansa tykkää kuvista
Ja linkki YT jos sellainen jotain kiinnostaa. https://youtu.be/ej9cnhAKzyg
Vakio 220cdi suutin 95-98mm3 isku 1000 µs aktivointi ajalla ja 1800bar paineella.
Ja 250cdi suutin 120mm3 isku. Et ihan kivasti tulee enemmän kamaa.
En tosiaan ihmettele että saa hinkuttaa käyntiin ja ei lähde kun suutin tyhjä, tyhjäkäynti paineilla turha edes yrittää, annoin pyöriä 450bar ja 500 µs viisi minuuttia eikä mitään ulos suuttimelta. 1000bar ja 1000 µs vaati että sai tulemaan jotain ulos. Ja kolme 100 aktivoinnin sykliä 1800bar että kaikki ilmat suuttimesta pois.
Pari kuvaa kun kansa tykkää kuvista
Ja linkki YT jos sellainen jotain kiinnostaa. https://youtu.be/ej9cnhAKzyg
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Pulkka nipussa taas, ei jostain syystä hyväksy vaihtosuuttimien koodeja. Jotain mitä teen väärin vai eikö vaan syystä että uudet on 250cdi suuttimet koodit kelpaa?
Vetää ja toimii, savuttaa saatanasti sinisharmaata ja haisee naftalle joka on työnnetty pakoputkeen.
Käryttää varmaan jokusen kymmentä kilometriä ennen kuin saa koko hormin kuumaksi ja paskat pois.
Vetää ja toimii, savuttaa saatanasti sinisharmaata ja haisee naftalle joka on työnnetty pakoputkeen.
Käryttää varmaan jokusen kymmentä kilometriä ennen kuin saa koko hormin kuumaksi ja paskat pois.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Hieno systeemiMJPfin kirjoitti: ↑Ke 31.08.2022 14:04 On sitten hankalia ilmata jos pääsyt tyhjäksi, penkissä sai kolme sykliä ajaa yhtä suutinta että alkoi toimimaan kunnolla.
Vakio 220cdi suutin 95-98mm3 isku 1000 µs aktivointi ajalla ja 1800bar paineella.
Ja 250cdi suutin 120mm3 isku. Et ihan kivasti tulee enemmän kamaa.
En tosiaan ihmettele että saa hinkuttaa käyntiin ja ei lähde kun suutin tyhjä, tyhjäkäynti paineilla turha edes yrittää, annoin pyöriä 450bar ja 500 µs viisi minuuttia eikä mitään ulos suuttimelta. 1000bar ja 1000 µs vaati että sai tulemaan jotain ulos. Ja kolme 100 aktivoinnin sykliä 1800bar että kaikki ilmat suuttimesta pois.
Pari kuvaa kun kansa tykkää kuvista
Ja linkki YT jos sellainen jotain kiinnostaa. https://youtu.be/ej9cnhAKzyg
koittanut jo mutta sutimein koodin suoraan ohjelmaan
yleisesenä muistuksena imaamisesta sen verran että 651 jne väärin päin moottorit
ei edes kannatta sahaamalla koittaa ilmata tekee vaan lisää onkelmia(oikeestaan se kantta lopetta vanhemissakin siihen kohtaan kun mekaninen siirto pumppu puuttu sen jälkeen sahaaminen on lähinä haitaksi ilmatessa)
Mökkillä
'
'
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Kiitos,
No koittanut penkoa softaa missä suuttimen kodit olisi mutta en onnistu löytämään vanhoilla numeroilla.
Edellisiin delphin bokseihin (ford) olen saanut ne suoraan mutta tähän ei löydy osoitteita.
No koittanut penkoa softaa missä suuttimen kodit olisi mutta en onnistu löytämään vanhoilla numeroilla.
Edellisiin delphin bokseihin (ford) olen saanut ne suoraan mutta tähän ei löydy osoitteita.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Auto käy ja toimii, savutus vähenee kun putkisto kuivaa naftasta, suuttimet on nyt vanhoilla koodeilla kun uusia ei hyväksy millään.
Veikkaan että korjausmäärä on suurempi kuin star kelpuuttaa ja koodi hylätään.
Käynnin tasaus -1 0 1 0 et ihan nätisti käy, muutkin korjausarvot speksien sisällä.
Saa nyt toistaiseksi olla noin, katsotaan jos jostain löydän binääristä ne koodit.
Kaikesta päätellen väistettiin isommat vauriot kun neiti sammutti heti kun ääntä alkoi kuulumaan motarilla.
Veikkaan että korjausmäärä on suurempi kuin star kelpuuttaa ja koodi hylätään.
Käynnin tasaus -1 0 1 0 et ihan nätisti käy, muutkin korjausarvot speksien sisällä.
Saa nyt toistaiseksi olla noin, katsotaan jos jostain löydän binääristä ne koodit.
Kaikesta päätellen väistettiin isommat vauriot kun neiti sammutti heti kun ääntä alkoi kuulumaan motarilla.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Ei sen näköjään iso vika tarvi olla, kun on kriittisessä paikassa. Komeesti tuuppas savua yt-videolla
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Juu se hivenen pöllytteli, varmaan pöllytää edelleen kun kuumaksi saa. Pitää käydä viikolla yön pimeydessä ajamassa kunnolla kuumaksi. Ei sitä kehtaa kaikille tojo ja dacia miehille näyttää että mersu savuttaa.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Jos vaihtaa vanhat koodit ristiin(nehän pitäisi kelvata) eri syl kohdilla,
sitten luku ja vertaus mikä kohta/osoite muttui lieneekö apua
Mökkillä
'
'
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Vertasin kahta vanhaa softaa keskenään ja mitään muutoksia ei ollut, toinen velipojan autoon. Suutin tiedot on pakko olla eeprommissa. Pitää kokeilla tuota kun ehtii.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Mersu toimii ihan jees, vähän esiruiskutusta ilmeisesti uupuu korjauksiin nähden kun hivenen raskaankaluston sointia äänessä. Ja pakoääni on muuttunut hiukan, suattaa villat saaneen kyytiä naftasta ja lämmöstä.
Aika paljon tuli käryä kun vedin motarilla kunnolla kuumaksi hormin. Kummallisen etäällä kaikki halusi ajaa tunneleissa perässä
Ei vikavaloja tai muutenkaan mitään oireita, käy hyvin tasaiseen ja vetää normaalisti. Ehkä alhaalta herkempi mut vaikea sanoa kun ajellut tässä välillä Honda 900rr firebladen kanssa. Eihän mikään tunnu miltään noiden pyörien jälkeen.
Tarttisi olla sen 500+ takapyörillä että saa sen saman kuolemanpelon hiipimään kuskiin.
Nyt kun syöttöä tulee enemmän huomaa selvästi miten tukkoon ahdin menee ylhäällä, pitää ensiviikolla koittaa ehtiä näpläämään toi isompi asia paikoileen.
Aika paljon tuli käryä kun vedin motarilla kunnolla kuumaksi hormin. Kummallisen etäällä kaikki halusi ajaa tunneleissa perässä
Ei vikavaloja tai muutenkaan mitään oireita, käy hyvin tasaiseen ja vetää normaalisti. Ehkä alhaalta herkempi mut vaikea sanoa kun ajellut tässä välillä Honda 900rr firebladen kanssa. Eihän mikään tunnu miltään noiden pyörien jälkeen.
Tarttisi olla sen 500+ takapyörillä että saa sen saman kuolemanpelon hiipimään kuskiin.
Nyt kun syöttöä tulee enemmän huomaa selvästi miten tukkoon ahdin menee ylhäällä, pitää ensiviikolla koittaa ehtiä näpläämään toi isompi asia paikoileen.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Mersu insinöörit vois vetää narun kaulaan ja hypätä kaivoon. Saatanan että on työmaa saada tuplaturbo pois ilmannettä koneen nostaa pois.
Neljä pulttia miltein mahdottomassa paikassa ilman koneen nostoa.
Yhden dpf korvan joutuu loveemaan että saa kannakkeen pois tieltä että saa pakosarjan pultin auki!
Neljä pulttia miltein mahdottomassa paikassa ilman koneen nostoa.
Yhden dpf korvan joutuu loveemaan että saa kannakkeen pois tieltä että saa pakosarjan pultin auki!
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
No niin, ompas kivaa. Mersu on laittanut suojapellille tuen laturin pulttien alle, aivan typerästi tehty. Kiinnike on vaan kivasti tiellä että turbon tuen saa irti.
Turbon tuki on mukavasti piilotettu.
Siitä vaan sitten kivasti ahdin irti, NOT! Ei ole suunniteltu pois otettavaksi moottori autossa, ei vaan lähde.
Joutuu kaivamaan läpän kalvorasian pois, ja tietty pultit sisäpuoleen koneeseen päin. Tämä siksi että pääsee repimään pakosarjan poistoa estävän dpf tuen helvettiin. Ja kyllä tarvitaan laikkakone tai plasmaleikkuri.
Toi tuki mikä nyt on silvottu ja porattu estää alimmaisen pultin pois oton, ei mahdu edes räikän jatko tuen ja sarjan väliin hylsystä puhumattakaan. Nyt pitäisi pystyä laittamaan kaikki pakosarjan pultit takas paikoilleen turbo niputettuna.
Ai niin hukkaportin kellon joutuu kaivamaan pois että saa laturin pultit ja sen helvetin typerästi suunnitellun raudan poikkeen.
Ahdin lähtisi ihan nätisti sarja paikoillaan veke jos kikkare ei ole autossa. Tai vaihtoehtoisesti pyöränkotelo pitäisi rälläköidä pois.
Olisi kirveellä töitä suunnittelu osastolla!
Turbon tuki on mukavasti piilotettu.
Siitä vaan sitten kivasti ahdin irti, NOT! Ei ole suunniteltu pois otettavaksi moottori autossa, ei vaan lähde.
Joutuu kaivamaan läpän kalvorasian pois, ja tietty pultit sisäpuoleen koneeseen päin. Tämä siksi että pääsee repimään pakosarjan poistoa estävän dpf tuen helvettiin. Ja kyllä tarvitaan laikkakone tai plasmaleikkuri.
Toi tuki mikä nyt on silvottu ja porattu estää alimmaisen pultin pois oton, ei mahdu edes räikän jatko tuen ja sarjan väliin hylsystä puhumattakaan. Nyt pitäisi pystyä laittamaan kaikki pakosarjan pultit takas paikoilleen turbo niputettuna.
Ai niin hukkaportin kellon joutuu kaivamaan pois että saa laturin pultit ja sen helvetin typerästi suunnitellun raudan poikkeen.
Ahdin lähtisi ihan nätisti sarja paikoillaan veke jos kikkare ei ole autossa. Tai vaihtoehtoisesti pyöränkotelo pitäisi rälläköidä pois.
Olisi kirveellä töitä suunnittelu osastolla!
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
No suunnitteluosasto näyttää tehneen parhaansa annetun tehtävänkuvauksen mukaisesti...
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Aikamoinen painiminen oli että tähän asti päästiin. Ei mikään niitä helpoimpia hommia.
Siellä se nyt möllöttää konehuoneessa.
Pakoääni muuttui matalammaksi, kuulostaa siltä kuin pakopulssit erottuisi selvemmin.
Auto tuntuu liikkuvan todella pienellä polkimen vasteella. Tuntuu kevyemmältä, ja ei tukehdu ylhäällä enään omiin kaasuihinsa.
Vetää tasaiseen syöttörajaan asti eikä puudu samalla tavalla kuin ennen.
Ei mitään muutoksia ohjelmaan ja hyvin huomaa eron jo persauksessaan. Pitänee säädellä kun saa ajettua lisää, sit penkkiin pettymään.
Siellä se nyt möllöttää konehuoneessa.
Pakoääni muuttui matalammaksi, kuulostaa siltä kuin pakopulssit erottuisi selvemmin.
Auto tuntuu liikkuvan todella pienellä polkimen vasteella. Tuntuu kevyemmältä, ja ei tukehdu ylhäällä enään omiin kaasuihinsa.
Vetää tasaiseen syöttörajaan asti eikä puudu samalla tavalla kuin ennen.
Ei mitään muutoksia ohjelmaan ja hyvin huomaa eron jo persauksessaan. Pitänee säädellä kun saa ajettua lisää, sit penkkiin pettymään.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Sen verran käytiin eilen ajelemassa että tietyillä kierroksilla, lähinnä kaupungissa 40kmh turbon ääni kantautuu kabiiniin, se kun turbo on juuri pääsemässä ahdolle, jokainen turbojen kanssa enemmän puuhastellut tietää mitä tarkoitan.
Paljon ovat mersulla tehneet työtä että ovat saaneet paketin toimimaan niin saumattomasti että ääntä ei kabiiniin kuulu, nyt olen pilannut sen liian herkällä isommalla ahtimella.
Ääni on kuultavissa kun siihen keskittyy, eikä ole puhallus juurikaan päällä eikä aja niin lujaa että rengas äänet peittäisi sen. Ei mitään epätasapainoisen ahtimen huutoa mutta se vinkuna mikä tulee turbiinista just kun lähdetään ahtamaan.
No itse kun on ahtimien kanssa leikkinyt melkein koko ikäni mitä moottorien kanssa on touhunnut niin ei häiritse turbon ääni mutta neiti siitä huomautti että kuuluu sisälle.
Paketti on herkkä, pienempi ahdin ja isomman läpi menevä suurempi virtaus pitää huolen heräämisestä. Mitään viivettä ei ole, about tonnista kun painaa poljinta niin auto hyppää heti laukalle.
Lisää syöttöä kun ehtii näpläämään jossain vaiheessa niin näkee mihinkä toi nyt pystyy.
Paljon ovat mersulla tehneet työtä että ovat saaneet paketin toimimaan niin saumattomasti että ääntä ei kabiiniin kuulu, nyt olen pilannut sen liian herkällä isommalla ahtimella.
Ääni on kuultavissa kun siihen keskittyy, eikä ole puhallus juurikaan päällä eikä aja niin lujaa että rengas äänet peittäisi sen. Ei mitään epätasapainoisen ahtimen huutoa mutta se vinkuna mikä tulee turbiinista just kun lähdetään ahtamaan.
No itse kun on ahtimien kanssa leikkinyt melkein koko ikäni mitä moottorien kanssa on touhunnut niin ei häiritse turbon ääni mutta neiti siitä huomautti että kuuluu sisälle.
Paketti on herkkä, pienempi ahdin ja isomman läpi menevä suurempi virtaus pitää huolen heräämisestä. Mitään viivettä ei ole, about tonnista kun painaa poljinta niin auto hyppää heti laukalle.
Lisää syöttöä kun ehtii näpläämään jossain vaiheessa niin näkee mihinkä toi nyt pystyy.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Muutaman hetken taas tuijotellut ohjelmaa, saas nähdä mitä tuosta tuli. Muutamaa juttua pitää kokeilla vaikuttaako ne mihinkään, suuntaan tai toiseen.
Aika vaan on kortilla melkein tekisi mieli teettää tuikulla varmasti toimiva ohjelma.
Aika vaan on kortilla melkein tekisi mieli teettää tuikulla varmasti toimiva ohjelma.
Re: S212 220cdi 2012 näpelöintiä.
Sen verran märkää että ei pitoa löydy pienillä numeroilla askissa lainkaan. 1-3 vilkkuu kolmio suoralla vetäessä lappu lattiassa, kurvissa vielä nelosella kun saapastelee kunnolla alkaa kolmio vilkkumaan ja perä tökkiin. Esp off ja voi driftailla jos haluaa tai osaa.
Vaikea sanoa mitenkä kuivalla käyttäytyy. Mut ei se ihan noin hanakasti ole suditellut sateella ennen. Herää kyllä välittömästi.
Tuntuu että vähän alkaisi olemaan jo vetoja, varmaan pari viikkoa kunnes se taas on laiska omasta mielestä. Pitää penkissä käyttää kun joutaa.
Vaikea sanoa mitenkä kuivalla käyttäytyy. Mut ei se ihan noin hanakasti ole suditellut sateella ennen. Herää kyllä välittömästi.
Tuntuu että vähän alkaisi olemaan jo vetoja, varmaan pari viikkoa kunnes se taas on laiska omasta mielestä. Pitää penkissä käyttää kun joutaa.