g-tech
g-tech
Kiinnostaisiko herroja tälläisen kimppatilaus, jos saisi hieman laskettua noita toimituskuluja.
<30.12.2004: Kimppatilausdiili closattu>
Viimeksi muokannut veskola, To 30.12.2004 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lisää tietoa: www.skg.fi
<30.12.2004: Kimppatilausdiili closattu>JP74 kirjoitti:Lähden mukaan, jos joku on innokas touhuamaan.
Palataan...
Viimeksi muokannut veskola, To 30.12.2004 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vnur kirjoitti:Itse ostin samanlaisen saksasta.
Maksoi 64euroa.
Halvin mitä löysin oli jotain alle 60euroa, mutta postikulut olivat selvästi korkeammat kuin tuossa 64euroa maksavassa.
En tiedä kannattaako jenkeistä asti tilata, kun eu alueelta taitaa saada halvemmalla.
url ?
mä voin tuota vaikka ruveta tuohuumaan , saksasta kimppaan siis.
höh 64 $ on vähemmän kuin 64€epk kirjoitti:vnur kirjoitti:Itse ostin samanlaisen saksasta.
Maksoi 64euroa.
Halvin mitä löysin oli jotain alle 60euroa, mutta postikulut olivat selvästi korkeammat kuin tuossa 64euroa maksavassa.
En tiedä kannattaako jenkeistä asti tilata, kun eu alueelta taitaa saada halvemmalla.
url ?
mä voin tuota vaikka ruveta tuohuumaan , saksasta kimppaan siis.

Mäkin olisin kiinnostunu jos vaan tilausta olette tekemässä...
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
joo mutta kun tuohon 64 usd lisätään tullit sun muut niin ei kannata enää, jos tuohon 64 saa koti ovelle...veskola kirjoitti:höh 64 $ on vähemmän kuin 64€epk kirjoitti:vnur kirjoitti:Itse ostin samanlaisen saksasta.
Maksoi 64euroa.
url ?
mä voin tuota vaikka ruveta tuohuumaan , saksasta kimppaan siis.Oliko tuo 64 € kotiin toimitettuna hinta ?
<30.12.2004: Kimppatilausdiili closattu>epk kirjoitti:joo mutta kun tuohon 64 usd lisätään tullit sun muut niin ei kannata enää, jos tuohon 64 saa koti ovelle...
Noita simppelimittareitahan ei enää valmisteta, joten lienevät poistomyynnissä siellä täällä. Hyviä tarjouksia voi aina osua kohdalle. Uudemmissa malleissa on aikas hienot graafiset näytöt, kierroslukumittarit ja muut turhuudet, ja kovat on hinnatkin.
Viimeksi muokannut veskola, To 30.12.2004 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikella kunnioituksella tuota vanhaa mallia kohtaan..... Sehän ei ole ollut kovinkaan tarkka. Spinneri (5/02) sitä testasi muutama vuosi sitten, ja nyt uudestaan SS - versiota vanhalla softapäivityksellä (5/04, löytyy minulta). Vaikka tuo uusi turhuuksilla maustettu on kallis, se on silti tyydyttävän tarkka (vartilla heitti joku 0.1-0.2 sekuntttia ja näytti + 10 km/h nopeutta) ja vanhaan verrattuna oikeastaan vallankumouksellisen hyvä. Vanhassa on tosi herkkää se laitteen asentaminen vaakatasoon, ja hiukankin pehmeämpi alusta (niiausta) saa laittaan näyttämään jo aika vääriä arvoja.veskola kirjoitti:Uudemmissa malleissa on aikas hienot graafiset näytöt, kierroslukumittarit ja muut turhuudet, ja kovat on hinnatkin.
Tosin siihen käyttöön laitteesta on apua, jos autoa säätää ja käy aina kokeilemassa miten kulkee.
Tuo kaikkein uusin ja kaunein RS-malli on tosiaankin sikakallis, olen sitä silti kaavaillut ostavani, saa PC:lle ladattua kaikki käyrät ja sen pitäisi jo olla tosi tarkka. Loppunopeutta noi ei vieläkään kunnolla näytä, mutta sille ei voi mitään, mulla ainakin sen näkee mittarista kun ei heittoa ole kuin 3 km/h kaikissa nopeuksissa.
En jaksanut katsoa miten laskit tuon, mutta muistathan että postikuljen päällekkin tulee vielä tulli + alv.veskola kirjoitti:[
ööh mä laskin sun muut siihen jo, korkeintaan tulli tulee päälle eli 2..7 % ja kerroinhan on jotain 1/1,35 niin saadaan eurot. Ei se ainakaan kalliimmaksi voi mennä vai voiko ? Olisiko 52 € / 5 kpl tulleineen aika lähellä totuutta.
Ensin laske koko hinnan päälle tullimaksu, n. 3-5%.
Siihen päälle tulee vielä alv 22%.
Saksan ebaysta noita löytyy vaikka miten jos euroopasta halueatte.
Viimeksi muokannut veskola, To 30.12.2004 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YV:tä lähetetty, joten vastausta pyydetään mahdollisimman pikaisesti, tarjous on valmiiksi neuvoteltuna 6:sta mittarista, ja 4 on varmistanut tilauksen.
<30.12.2004/21:20: Tilaus lähtenyt>
<30.12.2004/21:20: Tilaus lähtenyt>
Mulle tuli jenkeistä n.35e hintaan kuluineen, kuulemma jotain jämäerää tuolta saxfortelta. Ihan toimiva se on, vaikka asteikot onkin 0-60mph jne. Tulliin juuttui, mutta kun lähettivät sieltä lähimpään tulliin niin oli päälle lätkäisty tullivapaa -leimat 

Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Paljonko toimituskulut oli tuossa ja mikä oli toimitusmenetelmä (lentoposti vai UPS worlwide express) ?jumetsap kirjoitti:Mulle tuli jenkeistä n.35e hintaan kuluineen, kuulemma jotain jämäerää tuolta saxfortelta. Ihan toimiva se on, vaikka asteikot onkin 0-60mph jne. Tulliin juuttui, mutta kun lähettivät sieltä lähimpään tulliin niin oli päälle lätkäisty tullivapaa -leimat
Viimeksi muokannut veskola, Su 27.03.2005 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oliko tuossa alv?jumetsap kirjoitti:Mulle tuli jenkeistä n.35e hintaan kuluineen, kuulemma jotain jämäerää tuolta saxfortelta. Ihan toimiva se on, vaikka asteikot onkin 0-60mph jne. Tulliin juuttui, mutta kun lähettivät sieltä lähimpään tulliin niin oli päälle lätkäisty tullivapaa -leimat
BMW-kuski on aina oikeassa
Kympillä on hintapyynti tippunut siitä kun me tilattiin, silloin oli 39,95 $, nyt on 29,95 $, eli mikäli tuommosta värkkiä tarvii niin nyt on korkea aika pistää tilaus sisään.
http://saxforte.com/data/gtechpro/gtech ... _home.html
Eli saxforte on todettu luotettavaksi tahoksi, joka jopa vastaa e-maileihin. Homma meni siten, että piti perustaa pay-pal tili, johon liitettiin luottokortin tiedot (http://www.paypal.com/). Sitten sovittiin saxforten kanssa hinnasta, ja pay-paliin tuli lasku, jonka hyväksyin maksettavaksi -> veloitus luottokortilta. Saxforte sai tiedon, että maksu on maksettu (laitteen hinta + toimituskulut, tämä dollarimääräisenä), jolloin tilaus lähti UPS:n kautta. E-mailiin tupsahti UPS:ltä tracking numeron, jolla voi seurata toimituksen edistymistä.
Laitteen tullessa suomeen tulli yhdessä UPS:n kanssa tullaa sen, jolloin UPS lähettää laskun tullista ja arvonlisäverosta. Tullauksen jälkeen UPS toimittaa vehkeet kotiovelle. Tuossa kohtaa UPS tarvitee henkilötunnuksen, joten se kannattaa heti pistää paikoilleen. UPS veloittaa tuosta tullauksesta (tai siis käsittelystä) pienehkön summan.
Mikäli on kysyttävää niin YV:llä voin kertoa lisää...
http://saxforte.com/data/gtechpro/gtech ... _home.html
Eli saxforte on todettu luotettavaksi tahoksi, joka jopa vastaa e-maileihin. Homma meni siten, että piti perustaa pay-pal tili, johon liitettiin luottokortin tiedot (http://www.paypal.com/). Sitten sovittiin saxforten kanssa hinnasta, ja pay-paliin tuli lasku, jonka hyväksyin maksettavaksi -> veloitus luottokortilta. Saxforte sai tiedon, että maksu on maksettu (laitteen hinta + toimituskulut, tämä dollarimääräisenä), jolloin tilaus lähti UPS:n kautta. E-mailiin tupsahti UPS:ltä tracking numeron, jolla voi seurata toimituksen edistymistä.
Laitteen tullessa suomeen tulli yhdessä UPS:n kanssa tullaa sen, jolloin UPS lähettää laskun tullista ja arvonlisäverosta. Tullauksen jälkeen UPS toimittaa vehkeet kotiovelle. Tuossa kohtaa UPS tarvitee henkilötunnuksen, joten se kannattaa heti pistää paikoilleen. UPS veloittaa tuosta tullauksesta (tai siis käsittelystä) pienehkön summan.
Mikäli on kysyttävää niin YV:llä voin kertoa lisää...
Ainakin nettisivuilla sitä mainostetaan.jumetsap kirjoitti:Se oli tosiaan se vanha malli joka on aika pieni, ei taida olla enää edes saatavana.
Niin se taitaa olla, minun tilauksessa oli 6 kpl, joten summa oli suurempi. Eikö alv tarvii maksaa kuitenkin pienestäkin summasta ? Tullihan nyt oli niin pieni, ettei sitä kannata edes murehtia eli 3,81 % minulla. Muistatko muuten mikä on sen tullivapaan raja (ei jaksa googlettaa) ?jumetsap kirjoitti:Mulla tuli tosiaan ilman mitään tullimaksuja. Ei tollaisesta summasta edes lain mukaan pitäis mennäkkään tullimaksuja.
Tuli sitten tilattua moinen laite ja saapui jo maahankin.
Testasin omalla 525d Aut. (163hp) ja antoi tulokseksi 118hp tehojen suhteen. Manuaalissa todetaan kyseessä olevan takapyöräteho, josta on vielä vähennetty ilmanvastuksen aiheuttama tekijä. Tiedä sitten...millaisia lukuja olette itse saaneet verrattuna ilmoitettuihin tehoihin. Laskisi vähän prosentteja..
Testasin omalla 525d Aut. (163hp) ja antoi tulokseksi 118hp tehojen suhteen. Manuaalissa todetaan kyseessä olevan takapyöräteho, josta on vielä vähennetty ilmanvastuksen aiheuttama tekijä. Tiedä sitten...millaisia lukuja olette itse saaneet verrattuna ilmoitettuihin tehoihin. Laskisi vähän prosentteja..
BMW-kuski on aina oikeassa
En ole nähnyt vaivanarvoiseksi mitata kertaakaan tehoa sillä vekottimella, ainoastaan kiihtyvyyslukema kiinnostaa. Siitä sekuntilukemasta voi tarvittaessa spekuloida takapyörätehoa tjms. mutta kuka siitä välittää. Pääasia että auto kulkee ja kiihtyy.
Paljonko tuli varttimailille tulosta ?
Paljonko tuli varttimailille tulosta ?