Joo pitäs saaha 606 vaihettua keulille, mahtuuko tolla väyrysen 606turbo öljypohalla vai ahdistaako kallistuksenvakaaja? Vai täytyykö vaan suosiolla vaihtaa 603 öljypohja, menee vissiin heittämällä vai tarviko öljytikkua ja öljypumppua vaihtaa? Ja mistä syystä porukka vaihtaa aina öljysuodatinjalan 603->606, eikö mahdu konehuoneeseen?
Ediittä; niin ja tosiaan alunperin s124 603 turbo jos vakaajissa jotain eroja?
Sharedoc kirjoitti: ↑La 15.10.2022 09:15
Kannattaa kelata vanhoja projektisäikeitä joissa OM606 on tungettu milloin mihinkin koppaan. Eiköhän niistä asia selviä.
Koittanu ettiä, suodatinjalasta kun puhutaan niin ei yleensä sanota minkä takia vaihdetaan, ja öljypohjasta toiset sanoo että menee ja toiset ei.
Jatkan etsiskelyä