Irtosi alavesiletku ja pääsi kone kuumenemaan. Ennenkuin avaan kannen, kysyn jo valmiiksi mahdollisia hankintapaikkoja. Sääliksi käy autoa (240D -82), jolla takuuvarmasti takana vasta 173 000 km.
123 240D:n kansi
123 240D:n kansi
Mä mistä löytäisin sen kannen??
Irtosi alavesiletku ja pääsi kone kuumenemaan. Ennenkuin avaan kannen, kysyn jo valmiiksi mahdollisia hankintapaikkoja. Sääliksi käy autoa (240D -82), jolla takuuvarmasti takana vasta 173 000 km.
Irtosi alavesiletku ja pääsi kone kuumenemaan. Ennenkuin avaan kannen, kysyn jo valmiiksi mahdollisia hankintapaikkoja. Sääliksi käy autoa (240D -82), jolla takuuvarmasti takana vasta 173 000 km.
Ei se valurautakansi ihan vähästä kuumenemisesta pitäis miksikään mennä, kansipahvi vain vaihtoon. Itellä entisellä pystärin220d koneella tuli syyläriin kerran paha vuoto, lisäsin nestettä sen mitä oli ja lorina vain kuului, mutta ajoin muutaman kilometrin silti vielä kotiin lämmöt katossa, puolen vuoden kuluttua tästä oli edessä kansipahvin vaihto, ei muuta.
Millhill Performance
-Built With Pride-
-Built With Pride-
Ja eikös noi kannet ennemmin menis vähän kieroiks kuin halki?? Mututuntumalta vaan heittelen. Saatan hyvinkin olla väärässä, ja pahasti. Kuitenkin jos epäilyttää, kannattaa käyttää moottorikoneistamolla oikastavana tai siis eka tietty tarkastettavana mieluummin kuin ostamassa uutta (vanhaa) kantta.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün




