Samat asiat olisin minäkin katsonut.Peikonmarja kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 17:25
Kaikki mitä oon kattonut niin näkyy normaalisti ja oikein.

Samat asiat olisin minäkin katsonut.Peikonmarja kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 17:25
Kaikki mitä oon kattonut niin näkyy normaalisti ja oikein.
Koitin jo poistaa puhelimesta ton apinkin ku aattelin et siel on joku bitti vinossa mut ei auttanu sekään. Kevyesti raivostuttava "ominaisuus" tällä hetkelläDBFI kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 18:46Samat asiat olisin minäkin katsonut.Peikonmarja kirjoitti: ↑Su 15.01.2023 17:25
Kaikki mitä oon kattonut niin näkyy normaalisti ja oikein.Eiköhän tähän joku ratkaisun keksi nyt kun on kaikki tieto käytössä.
Sovelluksesta voi lähettää tukipyynnön ja aika yllättävää mutta myös kohtuullisesti tuntuvat kyselyihin reagoivan.Peikonmarja kirjoitti: ↑Ma 16.01.2023 09:00
Koitin jo poistaa puhelimesta ton apinkin ku aattelin et siel on joku bitti vinossa mut ei auttanu sekään. Kevyesti raivostuttava "ominaisuus" tällä hetkellä![]()
En tiedä 250e:stä mutta omassa voi sieltä sovelluksen esilämmitysvalikosta asettaa lämpötilan eri alueille ja toiselta sivulta etu- ja takapenkkien lämmityksen päälle/pois.
Enpä ole kellokytkintä kokeillut, uskoisin että toimii mutta miksi et ajastaisi Mercedes Me:llä auton asetuksista? Kätevämpää kun voi ohjata etänä.oem kirjoitti: ↑Ke 08.05.2024 21:41 Latauksen ajastus kellokytkimellä.
Voiko auton mukana tulleeseen 8A latausjohtoon laittaa kellokytkimen kun se on autoon kytkettynä koko ajan?
Suunniteltu käyttö olisi hyödyntää aurinkopanelien aamupäivän kilovatit. Ei tarvitsisi mennä kytkemään johtoa pistorasiaan joka aamu vaan johdon voisi laittaa kiinni jo illalla ajojen jälkeen ja kello kytkisi sen lataamaan.
Ei tarvii WLAN:in kantaakaan mutta eipä kaikkiin maan alle piilotettuihin betonikoppeihin kännykkäverkkokaan kanna.
Ilmeisesti heikon kännykkäverkon alueella. Auto osaa latailla päivityksiä WLAN:illa mutta ei taida osata käyttää sitä nettiyhteyttä Mercedes Me toimintoihin? WLAN peitto olisi helppo järjestää omaan talliin. Joku kännykkäverkkotoistinkin menettelisi, laillinen tai laiton versio.oem kirjoitti: ↑To 09.05.2024 13:41 Se on tavallinen lämpöeristetty lämmin autotalli ja ovet aukeaa kadulle päin, muuten maan alla.
Taidan ostaa autolämmittimen kellon, noin 6€, ja kokeilla. Toivottavasti auton latausyysteemi ei rikkoudu siitä kun virrat menee päälle johdon ollessa jo kiinni. Muistaakseni ohjeessa järjestys on 1. töpseli seinään. 2. kosketin autoon.
Tuossa edellä arveltiin että Mercedes Me etäpalvelut ei välttämättä toimi WLAN-yhteyden kautta. Tarkoitatko että olet kokeillut toimivaksi (tai tiedät kokeilematta)?Pikku Mersu kirjoitti: ↑To 09.05.2024 18:45 dawn.fi/amp/uutiset/2016/09/05/netti-jakoon-sahkoverkon-kautta-kokeilussa-tp-link-powerline-adapteri 1 vaihtoehto netin jakamiseen bunkkeriin.
Mercedes Me tuki on 2020 autossa vakiona. Ensimmäiset kolme vuotta palvelut kuuluu auton ostohintaan, sen jälkeen pitää ostaa halutut toiminnot lisämaksulla.
Totta ei taida tuolla onnistuakkaan. Arvaan että me palveluiden käyttö kohteessa ei onnistu ainakaan pienillä kuluilla. Autoon tuskin löytyy anteeniin jatkojohtoa joka yltäisi ulos.DBFI kirjoitti: ↑To 09.05.2024 22:03Tuossa edellä arveltiin että Mercedes Me etäpalvelut ei välttämättä toimi WLAN-yhteyden kautta. Tarkoitatko että olet kokeillut toimivaksi (tai tiedät kokeilematta)?Pikku Mersu kirjoitti: ↑To 09.05.2024 18:45 dawn.fi/amp/uutiset/2016/09/05/netti-jakoon-sahkoverkon-kautta-kokeilussa-tp-link-powerline-adapteri 1 vaihtoehto netin jakamiseen bunkkeriin.