Samalla tuli tänään ostettua Torista uudemman mallinen retkihuopa, ihan hyvä kun ei kaffelle pääse kuin omin eväin

Joo. Mulla on moottoripyörä, mutten ole ehtinyt sitäkään edes tallista ulos vielä työntää ja kesä on jo puolessa välissä
Juu aikakautensa varusteJuhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Pe 30.07.2021 09:44 Ehjälle pellille ne asensin, ja kotelosuojaa väliin, niin ehjiä ne oli nytkin. Ja minä nyt vaan olen sitä mieltä että noi on hyvät ja aikansa varuste.
Oli kyllä tarvettakin uusille nastoile: päätiet oli sulia, mutta pikkutiet todella jäisiä.Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Su 27.02.2022 18:08 Uudet nastat alle ja tänään ulos tallista ensi viikonlopun talviajoihin. Hyvinhän se oli taas levännyt, ei murheita herättelyssä![]()
Pakko kysyä mikä puhelin tuossa koelaudan päällä on ? joku ericsson sukuinen ?Juhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑To 18.07.2019 22:11 190718.jpg
No nyt sain vihdoinkin ratin vaihdettua, sekä löysän vilkkuviiksen parempaan
Meinas iskeä paniikki kun luin tämänJuhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Su 14.04.2024 18:41 Hyvä niin, kun Lahteen on enää reilu kaksi viikkoa!