Piti hakea 400km päästä, mutta vito kuljetti kunniakkaasti, vaikka juuri vaihdetun latvian pojan suuttimen jälkeen jännitti hieman

Kyseessä on siis 300CE Sportline, Espanjan tuonti(2008), johon on istutettu om606 remmillä ja garretilla. 311tkm
(Eli onko tämä nyt sitten CDT124?? coupe diesel turbo?)
Sisältää valmiiksi perus parannukset, zf, isompaa välijäähyä, mynä 7mm, PTRacing sarjat, isoa ränniä jne..
Sisusta oli ensisilmäyksellä todella raju; homeinen, likainen, täynnä asiaankuulumatonta roskaa, paikoittain homepilkkuja.

Mutta karo, ortopenkeillä

Vikoina oli aika olemattomat pikkujutut, isoimpana öljynpaineet hukassa. Tähän oli epäilys että öljypumppu on väärä/sökö?

Takalasin tilalle vaihdettu pleksi, lommoja,
Ja muuta pikkuräpellystä, mikä on jäänyt kesken yön pikkutunneilla.
Tässä on myös twisti, kori on vielä bensa, joka tarkoittaa sitä että mun pitää muutoskatsastaa tämä dieselille.
Projekti oli toki aloitettu jo aikoja sitten, 2016.
Noh tässä tietysti heti rupesi mietityttämään se uudistettu säädös, jolloin käyttövoiman muutos vaikeutuu.
Ajattelin kysyä suoraa trafilta, jolloin asia selkeää varmasti oikein, ja tälläinen vastaus tuli;
Noniin! Elikkä aikaa tämän vuoden loppuun, jonka jälkeen pitää säätää erikoislupien kanssa.Traficom kirjoitti: Jos muutos on tosiaan aloitettu tuolloin eli aiemman lainsäädännön aikaan, voidaan se hyväksyä muutoskatsastuksessa siirtymämääräyksellä aiemman rakennemuutosmääräyksen vaatimuksilla tämän vuoden (2023) loppuun mennessä. Tämän ajankohdan jälkeen muutos edellyttää virastomme myöntämää poikkeuslupaa.
Haaste vastaanotettu
