Painattaessa kaasua hivenen, kone ottaa kierroksia ok. Jos kaasua painetaan enemmän (yli 20%) kone pistää vastaan ja nykii. Täyskaasulla kierrokset eivät oikein tahdo nousta ollenkaan. Muutaman kerran kaasuttelun yhteydessä on iskenyt paukkua imusarjasta/ilmamäärämittarista.
Jos pintakaasulla nostaa kierroksen yli 3k kiertää siellä hyvin. Tuntuu vaikeammalta mitä alempaa kierrokset ovat kaasua painattaessa.
Eilen ajaessani ympyrää muutaman sata metriä tuntui, että yhtäkkiä oireet "himmenivät" melkein kokonaan, kunnes taas palaavat. Myöskin lämmin start on pitkä suurimman osan ajasta.
Tyhjäkäynti n. 600 vapaalla ja D:llä 500. Ehan ruuvia myös koitin säätää 1/4-1/2 kierrosta, mutta ei oikein vaikuta.
Ei oikein enää keksi mitä seuraavaksi, myydä pois?

Autoon tehty/vaihdettu
-Akku
-Tulpat
-Puola
-Tulpanjohdot
-virranjakajan kansi
-Pyörijä
-Toista kampiakselitunnistinta kokeiltu
-Suuttimet
-Polttoainesuodatin
-jakajan kylkeen tuleva messinkinen bensasuodatin
-Lämpöanturi (mittaristo)
-Lämpöanturi 2 napanen vihreä takana, ruisku?
-Potikka vaihettu ja 0.7v±0.05v
-Kokeiltu 3 eri EHAa.
-Huohotinletku (90°, venttiilikopasta alaspäin)
-Paineet mitattu, ero n. 0.42bar ainakin yli 0.4, pumppu n. 5.5bar
-Paineet tippuu 3 bar samuttaessa ja siitä n 10 sek nollaan. Painevaraaja? Vaikuttaako käytiin? Takaiskuventtiili pumpussa?