Jos itsellä rahat pörsissä pakottaisi ja päättäisin sijoittaa 9000€ Ässän maalaukseen, niin huolehtisin kyllä että puskurit ja paneelit tulisivat oikealla sävyllä+kiillolla.
epk kirjoitti: ↑Su 23.04.2023 14:34
W126 tehty mädästä, oven reunat ruvella vieläkin ja takaluukun alareuna myös.
Ja tuo coupe, uudelleen verhoillun sisustan materiaali on kyllä käsittämätön ratkaisu.
Rupee noilla hyvillä olemaan sen verta arvoa että kaikenmaailman pommeista huonosti tehtyjä, tullaan jatkossa varmasti näkemään lisää.
Eikös nuo oo coupessa iha ehdat Tammersuojat
Kiinnostas kyllä tietää, löytyykö alta uudenveronen verhoilu, vai kaljalla, kahvilla ja röökinpolttamilla + oksennuksella höystetty rytöläjä
Sisustus näyttää kyllä muuten siistiltä, että ei olisi ihme vaikka alla olis uudenveroiset penkit. Alkuperäisellä sävyllä maalattuna(mukaanlukien konehuone ja helmat) hintapyyntö olis ok. Vielä kun pohja olis siistitty, nyt se voi olla minkälainen pommi tahansta noitten kuivuneitten ruosteensuojien alla.
On, ja juuri ihmettelin kun joku kauppasi ryvettyneen näköistä E300TD koria facebookissa kahdella tonnilla, ilman moottoria, niin melko nopeasti meni kaupaksi ??? Autossa vielä sisusta siinä kunnossa että ainakin ovipahvit nahkasisustasta mutta etupenkit mallisarjan alun hetekat ja takapenkit pakutettu
Toki myyntihinta on voinut olla vaikka kaksi sataa, ei tuhatta, mistäpä sitä tietää.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/13561152 Tämä "pikikirnu" oli huutokaupassa ja nousi 2910 euroon, ei myyty. Aivan romu ja pyynti 7700?? Millien kittikerrokset lohkeilee kun ruoste puskee esiin, huh huh.
S202 kirjoitti: ↑Su 30.04.2023 19:03https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/13561152 Tämä "pikikirnu" oli huutokaupassa ja nousi 2910 euroon, ei myyty. Aivan romu ja pyynti 7700?? Millien kittikerrokset lohkeilee kun ruoste puskee esiin, huh huh.
Onkohan tuo museorekisteröity jossain Forssassa kun on mennyt noin húonoon kuntoon. Muistuttaa hyvin tuotan mun vanhaa W115 jonka maalipinta oli hirveännäköistä appelsiinpintaa
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Vaihdekepin teksti on englanniksi, joten olisiko tuotu esim. Kanadasta? Matkamittari on vaihdettu digitaaliseksi, noita vaihtoja tehtiin takuuseen käsittääkseni... Kannattaa huolehtia että vaihto on dokumentoitu huoltokirjaan.
Niin on, varmaan aika harvinainen veluurisisustus farmarissa. Rekisterinumerolla löytyy kuvahausta vanha ilmoitus jossa näkyy että kojelauta on pahasti halkeillut. Saatan käydä tuota katsomassa.
Nyt on sen verran hyväkuntoinen ja varusteltu Mb, joka kestää vertailun mihin vain vastaavaan ja parempaa saat etsiä etkä varmaan löydä.
Auto ei ole kuitenkaan uusi ja tämä pitää ostajan ymmärtää!
-Hyväkuntoinen ja toimiva tekniikka
Emme ota minkäänlaista vastuuta mistään vioista tai virheistä, koska kyseessä on käytetty vanha auto, joka on kuitenkin erittäin hyväkuntoinen ikäistensä parhaimpia.
-Ajolleen 10 täysin ehjä kaikinpuolin ja tehot tallessa
Eli myydään vikoineen kaikkineen jos semmoisia on tai tulee tai on jäänyt jotain vikoja havaitsematta ilmoitusta tehdessä.
-Kilometrit varsinkin mersulle vielä vähän ajetut ja hyvin pidetylle huolletulle laatu autolle
Eli ei ole palautusoikeutta eikä kaupan purkukaan millään lailla mahdollinen.
Auto on huippukuntoinen iäkäs mersu!
Taka ilmajouset laskevat jos auto seisoo ajamatta pitempään.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Nätti, näyttää vaan, ettå vanhan mallin umpiot laitettu. Oranssit vilkut vielä niin johan on sävyä!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
450SEL 6.9.
Jo se onkin tovi vierähtänyt kun Suomessa on tämmöistä viimeksi kaupattu. Konehuoneen puolella on menty vähän mieelikuvituksen kanssa mutta muutenhan tuo näyttää ihan pätevölle.
Ere866 kirjoitti: ↑Pe 09.06.2023 09:03
450SEL 6.9.
Konehuoneen puolella on menty vähän mieelikuvituksen kanssa mutta muutenhan tuo näyttää ihan pätevölle.
Ja onneksi on gromigaaret älytty laittaa. Ei kai museokatsastus edes onnistu ilman niitä?
-D
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Kyllä täällä on nihilisti sakkia, älytön kitinä jokaisesta museoidusta mersusta! Jos auto on ehjä ja siisti, mutta on vaikka verhoiltu uusiksi tai jotain muuta, niin keneltä se on pois että saadaan auto museorekisteriin. Eikö se ole vaan parempi mitä enemmän näitä säilyy ja eikä turhaan lihoteta trafimaksuilla valtion pohjatonta kassaa tässä järjettömyyden maassa!
hessut32 kirjoitti: ↑Su 11.06.2023 20:11
Kyllä täällä on nihilisti sakkia, älytön kitinä jokaisesta museoidusta mersusta!
Kitiseminen on tärkeä osa pussihousujen mielenterveystyötä, joka on muutenkin huonolla hoidolla. Tämä on niin sanottu safe space, jossa jokainen saa vapaasti ilmaista tuohtumustaan väärällä tavalla eloksoiduista listoista sekä kuusimerkkisistä mustapohjaisista rekisterikilvistä – ja etenkin gromigaarista. Millainen maailma olisi, jos tämä mahdollisuus vietäisiin meiltä pois?
-D
Speed kills, but it also makes you very fast. 114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)