cd vaihtaja?
cd vaihtaja?
Mistähän voisi löytyä mersun omia cd vaihtajia?
Siis itse soitin on mersun oma 99vm.
Mersulla on monenlaisia omia soittimia. Kerropa tarkemmin minkälaisesta on kysymys.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Taitaa olla näitä uudempia jotka vaatii valokuidulla liitettävän vaihtajan. Sopivat mallit on Mersun omia, samat kuin Comandin ja Audio 30:n kanssa eli MC 3010, 3011 ja 3198 ja modaamalla Becker BE2662. Tässä vanhempi threadi aiheesta
Kysyin vuodenvaihteessa CD-vaihtajaa Veholta tuohon omaan ´99 MB Audio 10:iin. Mulla on kasettimalli, jossa CD-ohjaus. Vehon paketin mukana saa välijohdon ja asennussarjan, ja hinta vaivaiset 950,00eur sis alv. Onkohan mersun myyntimies koskaan verrannu kuinka paljon merkkihifiä tuolla hinnalla saa kantaa kotiin vaikka Hifimestasta?
nimim. Myynnissä MB Audio 10 soitin ´99 eniten tarjoavalle
nimim. Myynnissä MB Audio 10 soitin ´99 eniten tarjoavalle
- - - - - -- - - E220CDI ´07 - - -- - - - - -- - - - - -- - - - - -
Mersu on hyötyesine. Se tykkää että sillä ajetaan.
Mersu on hyötyesine. Se tykkää että sillä ajetaan.
Re: cd vaihtaja?
Moi olen itsekin kattellu cd vaihtajaa ostamaamme -98 malliseen PAAVOON ja löysin pari sivustoa jos niistä on apua eli:Notna kirjoitti:Mistähän voisi löytyä mersun omia cd vaihtajia?
http://www.oemautosound.com/c-66-merced ... anger.aspx
http://www.adelcom.net/MERCEDES_merc-6CD.htm
tarttis löytää suomalainen toimittaja....
Ei boxin tarvitsekaan olla se alkuperäinen. Siihen varmasti käy jokin muukin boxi kun vain tietäisi että sitä pystyy ohjaamaan tuolla omalla grammarilla... tai onko muita hyviä ehdotuksia?sooppa kirjoitti:Miksi soittimen ja vaihtajan pitää olla mersun oma mallia vasara &kirves?
Esim -90 luvun tunnettujen merkkien soitin + cd-vaihtaja paketteja saa 50e hintaan.
Helpoin olisi meille laittaa se boxi vaan lisäksi kun soitin autossa on toimiva kun me ei olla kerran mitään hifistejä varsinaisesti.
Ceeree poxi
Jaa että myitävänä poxi mutta ei oo hinnalla pilattu toki grammarin kattelu ois kuitenkin sitte edessä...
Löysin kyllä jo netistä aiheeseen sopivan soittorasian(työn alla)
Siinä ei oo poxeja mutta muita toimintoja sen edestä sitten.
Löysin kyllä jo netistä aiheeseen sopivan soittorasian(työn alla)
Siinä ei oo poxeja mutta muita toimintoja sen edestä sitten.
Tuo myynnissä oleva loota on velipojan. Mulla on itellä samanlainen paketti jonka ostin uutena vuonna -96 eli Sonyn xr-c220 kasettisoitin + cdx-605 vaihtaja jotka jäi kun myin mersun pois. Täysin toimivia ovat mutta eihän noista enää mitään saa joten laitoin äiteen teinitähteen.
Sonyn tuotteet on siitä hyviä että cd-vaihtajan ohjaamiseen sopii mikä soitinmalli vain jossa on vaihtajan ohjaus toiminto.
Sonyn tuotteet on siitä hyviä että cd-vaihtajan ohjaamiseen sopii mikä soitinmalli vain jossa on vaihtajan ohjaus toiminto.
vw golf variant -97,vw vento -96.