Selkeää syytä ei silloin löytynyt joten pienen tovin ajoin ja rupesi kiemurtelemaan urissa yms. Epätasaisuuksissa.
Kokeilin että klappi jatkui vaikka toinen painoi jarrua, käsittääkseni näin voi pyöränlaakerin poissulkea?
Alapallot kun oli tässä vanhat niin ne vaihdatutin korjaamossa molemmat eteen ja kiemurtelut loppui
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Kuitenkin klappi jatkui tästä huolimatta kuskinpuolella (ei vänkärin puolella).
Nyt asiallisessa mestassa keula ylös ja kopistelemaan, nyt sama klappi on molemmilla puolilla?
Edelleen jarrun painaminen ei muuta mitään.
Iskarit ja ylätukikumit vaihdettu 30tkm sitten eikä nämä mitenkään jousta erityisemmin, varsinki ylätukikumeista hyvä että maali on vähän karissu.
Samoihin aikoihin vaihtui raidetangotki vaan näiden ei kait pitäisi vaikuttaa pystysuuntaiseen klappiin? Toinen oli vaihtohetkellä aika loppui niin se tuntui vaakasuunnassa, ei pystysuunnassa.
Niin ja iskarin pultit oli ainakin kiinni kun löytänyt tällaisenkin vaihtoehdon jollakin käyneen.
Myös vaakasuuntaista klappia ei löydy kummastakaan.
Mitä sitten kokeilisi kun alkaa omat neuvot loppumaan
![Eh :eh:](./images/smilies/icon_eh.gif)
Sen verta vielä että talvirenkaita laittaessa viime syksynä kaikki oli klapitonta ja kivaa. Varsinkin kylmänä ei tuntunut kuin vaimea klappi laakereista (ei kolahteleva!) Ja tämäkin katoaa jos painaa jarrua tai käy ajamassa lenkillä laakerit lämpimiksi.