Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Tankilla kävin taas, laskettu kulutus tasan 6 litraa sataselle. Sanoisin että todella taloudellinen ikäisekseen/kokoisekseen.
Tankkauksen yhteydessä nollasin trippimittarin... ja nollillehan se jäi. Eikä kokonaismatkamittarikaan pyörinyt. Paitsi seuraavana päivänä alkoivat taas molemmat pyöriä... Onkos näissä sähköllä vai vaijerilla mittaristo?
Tankkauksen yhteydessä nollasin trippimittarin... ja nollillehan se jäi. Eikä kokonaismatkamittarikaan pyörinyt. Paitsi seuraavana päivänä alkoivat taas molemmat pyöriä... Onkos näissä sähköllä vai vaijerilla mittaristo?
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Vaijerilla on näiden nopeus/matkamittari.
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Nopeusmittari muuten on toiminut koko ajan, ainoastaan molemmat matkamittarit olivat hetken pois pelistä. Jotain vaivaa rataskoneistossa kenties...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Kardaanin tappelin irti...

Eturätti on aika loppu - holkit todella väljät. Takarätti näyttää huonolta mutta on ihan jämäkän tuntuinen. Vaimenninlimppukin vähän alkanut repeämään yhdestä kohtaa. Ja keskilaakeri toki rahisee...

Ristikkokin huonona... Kumpaankin suuntaan tuntuu keskellä iso pykälä. Eikä tuota oikein kotikonstein vaihdeta:

Hyviä ideoita kaivattaisiin... Purkuosana kardaani? Ristikko ATF-kylpyyn? Akseli johonkin pajalle laitettavaksi?
Oikeankokoiset rättinivelet ja kannatinlaakeri löytyy... Ei kuitenkaan maksane vaivaa laittaa niillä kasaan kun ristikko on kuitenkin mitä on...
Eturätti on aika loppu - holkit todella väljät. Takarätti näyttää huonolta mutta on ihan jämäkän tuntuinen. Vaimenninlimppukin vähän alkanut repeämään yhdestä kohtaa. Ja keskilaakeri toki rahisee...
Ristikkokin huonona... Kumpaankin suuntaan tuntuu keskellä iso pykälä. Eikä tuota oikein kotikonstein vaihdeta:
Hyviä ideoita kaivattaisiin... Purkuosana kardaani? Ristikko ATF-kylpyyn? Akseli johonkin pajalle laitettavaksi?
Oikeankokoiset rättinivelet ja kannatinlaakeri löytyy... Ei kuitenkaan maksane vaivaa laittaa niillä kasaan kun ristikko on kuitenkin mitä on...
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Kyllä se pykälä tahtoo tuntua aina. Joskus saa pois kun lämmittää kuumailmapuhaltimella ristikon päitä ja vääntelee niveltä, mutta haittaakohan se pykälä ?
wiimax.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Jossain oli vinkki atf-kylvystä ja vasaroinnista - laakerin neulat liikkuisivat eri asentoon... Voisi noita vinkkejä varovasti kokeilla, ei kai se huonommaksikaan mene... Ellei sitten väljisty moisesta, tällä hetkellä tuntuu kyllä ihan timmiltä...
Eipä kai se pykälä sinänsä haittaa, kunhan ei ristikko vaan pidä ääntä tai täristä... Lähtötilannehan tässä oli, että jokin tuolla voimansiirrossa kahisee, jurisee ja välillä vollottaa...
Eipä kai se pykälä sinänsä haittaa, kunhan ei ristikko vaan pidä ääntä tai täristä... Lähtötilannehan tässä oli, että jokin tuolla voimansiirrossa kahisee, jurisee ja välillä vollottaa...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Laitoin seisontaan, pikku tuumaustauko kardaanin kanssa... Kun ei ole nyt ajojakaan hetkeen.
Ennen kuin aloin autoa purkamaan niin kävin vähän ajelemassa hiekkateitä pitkin - pakko sanoa että hienosti toimii 124:n jousitus huonollakin pinnalla. Takapotkuvolvoilla olen aika paljon ajellut, ja aina tykännyt niidenkin ajo-ominaisuuksista... Pakko nostaa hattua ruotsalaisinsinööreille, että ovat sen p*skakärrin akselin ympärille saaneet tehtyä ihan ajettavan auton... Mutta kyllä se jäykän akselin paino vaan tuntuu, sitä enemmän mitä huonompi tie. 124 on ihan eri planeetalta, kevyen tuntuisesti menee.
Kuva liittyy

Ennen kuin aloin autoa purkamaan niin kävin vähän ajelemassa hiekkateitä pitkin - pakko sanoa että hienosti toimii 124:n jousitus huonollakin pinnalla. Takapotkuvolvoilla olen aika paljon ajellut, ja aina tykännyt niidenkin ajo-ominaisuuksista... Pakko nostaa hattua ruotsalaisinsinööreille, että ovat sen p*skakärrin akselin ympärille saaneet tehtyä ihan ajettavan auton... Mutta kyllä se jäykän akselin paino vaan tuntuu, sitä enemmän mitä huonompi tie. 124 on ihan eri planeetalta, kevyen tuntuisesti menee.
Kuva liittyy

Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Oletko tehnyt mitään vetoakseleille? Noilla kilometreillä alkaa jo pettämään jos on vielä alkuperäiset.
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
En ole vetareihin sen kummemmin tutustunut. En osaa sanoa olisivatko jopa alkuperäiset. Jos alkavat näyttää väsymisen merkkejä, niin ilmeisesti uusiakin vielä saa...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Kävin eräästä purkuautosta mittailemassa kardaania - bensakoneella ja 4-vaihteisella manuaalilaatikolla oli, vuosimallia en muista mutta vanhemmasta päästä. Ei tullut kauppoja, siinä oli takanivel 80mm eli liian pienellä pulttijaolla.
Kardaani on nyt kuitenkin kunnostettu ja koeajettu - remontti vaikuttaa tällä hetkellä onnistuneelta.
Pykältävälle ristikolle en tehnyt mitään. Pykälä tuntuu molempiin suuntiin todella selvästi, mutta minkäänlaista välystä mihinkään suuntaan en ristikosta löytänyt.
Vaihtoon menivät:
* Kannatinlaakeri Triscan 8540 23316 / Motonet 18-4429 29,90e (Vanha oli Meyle 014 041 0043)
* Takapään kuminivel Meyle HD 014 152 2103 / Aeromotors 48,20e (Vanha oli Mersun logolla "SGF JURID GN129s 124 411 01 15")
* Etupään kuminivel Meyle HD 014 152 2111 / Aeromotors 60,76e (Vanha oli Mersun logolla "SGF 124 411 04 15")
YHT ~140e
Molemmissa nivelissä pulttijako 90mm, paksuus 24mm. Noissa Meylen kumilimpuissa tuli uudet pultitkin mukana, hyvä.
Etunivelessä ollut sen verran paljon väljää että keskityshela oli ottanut itseensä. Sillekään en mitään tehnyt, muuta kuin puhdistin ja rasvasin. Kuvia en nyt remontista enempää ottanut, mutta video on editointipöydällä.
Värinänvaimentimen oli edellinen kasaaja laittanut väärään asentoon, korjasin sen tehtaan merkkeihin. Enpä kyllä huomannut mitään epätasapainoa/tärräystä aiemminkaan vaikka olikin väärin.
Nyt ei kuulu enää niitä aiemmin mainitsemiani kahinaa tai vollotusta ainakaan nopeusalueella 0-100 km/h. Eikä ilmestynyt mitään epätoivottua vibraa tms. Pahimmat välykset katosivat - ei enää valtavaa klonksahdusta paikaltaan lähtiessä. Jonkin verran tuntuu perävälityksessä klappia ja ihan aavistus saattaa olla kardaanin booreissa. Aion oppia elämään niiden kanssa
Kardaani on nyt kuitenkin kunnostettu ja koeajettu - remontti vaikuttaa tällä hetkellä onnistuneelta.
Pykältävälle ristikolle en tehnyt mitään. Pykälä tuntuu molempiin suuntiin todella selvästi, mutta minkäänlaista välystä mihinkään suuntaan en ristikosta löytänyt.
Vaihtoon menivät:
* Kannatinlaakeri Triscan 8540 23316 / Motonet 18-4429 29,90e (Vanha oli Meyle 014 041 0043)
* Takapään kuminivel Meyle HD 014 152 2103 / Aeromotors 48,20e (Vanha oli Mersun logolla "SGF JURID GN129s 124 411 01 15")
* Etupään kuminivel Meyle HD 014 152 2111 / Aeromotors 60,76e (Vanha oli Mersun logolla "SGF 124 411 04 15")
YHT ~140e
Molemmissa nivelissä pulttijako 90mm, paksuus 24mm. Noissa Meylen kumilimpuissa tuli uudet pultitkin mukana, hyvä.
Etunivelessä ollut sen verran paljon väljää että keskityshela oli ottanut itseensä. Sillekään en mitään tehnyt, muuta kuin puhdistin ja rasvasin. Kuvia en nyt remontista enempää ottanut, mutta video on editointipöydällä.
Värinänvaimentimen oli edellinen kasaaja laittanut väärään asentoon, korjasin sen tehtaan merkkeihin. Enpä kyllä huomannut mitään epätasapainoa/tärräystä aiemminkaan vaikka olikin väärin.
Nyt ei kuulu enää niitä aiemmin mainitsemiani kahinaa tai vollotusta ainakaan nopeusalueella 0-100 km/h. Eikä ilmestynyt mitään epätoivottua vibraa tms. Pahimmat välykset katosivat - ei enää valtavaa klonksahdusta paikaltaan lähtiessä. Jonkin verran tuntuu perävälityksessä klappia ja ihan aavistus saattaa olla kardaanin booreissa. Aion oppia elämään niiden kanssa

-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Lyhyt video, pääosassa Bilt Hamber Auto Foam, jonka olen todennut varsin toimivaksi tuotteeksi. Sivuosassa W124.

https://www.youtube.com/watch?v=i2Kec11x9CE
https://www.youtube.com/watch?v=i2Kec11x9CE
-
- Mersumies
- Viestit: 3095
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Muuten hyvä, mutta vaahdotuksen jälkeen pesu alhaalta ylös.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
No niinhän se ohje taitaa olla, pitää yrittää kehittää omaan päähänkin parempi "huuhteluohjelma" - vanhat tavat istuvat tiukassa...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Vanhat osat:

Takalimppu 124 411 01 15:

Pulttijako 6x90mm

Suurin halkaisija 130mm

Paksuus 24mm
Etulimppu 124 411 04 15:

Pulttijako 6x90mm

Suurin halkaisija ~136-137mm

Paksuus 24mm
Jospa nämä mitat ja kuvat helpottaisivat jonkun tuskaa jatkossa...
...noita limppuja kun on muutama erilainen näihin:

Erityismaininnan saa melko loppuun ajettu vanha kannatinlaakeri (Meyle 014 041 0043):

Takalimppu 124 411 01 15:
Pulttijako 6x90mm
Suurin halkaisija 130mm
Paksuus 24mm
Etulimppu 124 411 04 15:
Pulttijako 6x90mm
Suurin halkaisija ~136-137mm
Paksuus 24mm
Jospa nämä mitat ja kuvat helpottaisivat jonkun tuskaa jatkossa...
...noita limppuja kun on muutama erilainen näihin:
Erityismaininnan saa melko loppuun ajettu vanha kannatinlaakeri (Meyle 014 041 0043):
-
- Mersumies
- Viestit: 508
- Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Miten näissä vaikuttaa keskitysholkki ja sen vaihto.
Irroitus ilmeisesti oma haasteensa.
Irroitus ilmeisesti oma haasteensa.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Keskitysholkeille en tehnyt varsinaisesti mitään... (etu- ja takapäässä kardaania omansa, jos nyt puhutaan samasta asiasta?). Tai kyllä ne putsasin ja rasvasin. Kai ne vaihtaakin voisi, jos osaisi... Etupäässä keskitysholkki oli aivan kauheassa kunnossa, se vähän mietitytti aiheuttaako ongelmaa... Ilmeisesti ei kuitenkaan, oikein hyvin ja tasaisesti pyörii akseli nyt remontin jälkeen.
-
- Mersumies
- Viestit: 508
- Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Juu, varmaankin samasta asiasta.
Siellä sellaine stefan tapainen tiiviste molemmissa päissä. Omasta ajattelin vaihtaa ja kiinnostais miten vaihto onnistuu.
Siellä sellaine stefan tapainen tiiviste molemmissa päissä. Omasta ajattelin vaihtaa ja kiinnostais miten vaihto onnistuu.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Tuommoinen näytti löytyvän. En ole koskaan toteuttanut.300E W124 1987 kirjoitti: ↑La 08.07.2023 21:19 Juu, varmaankin samasta asiasta.
Siellä sellaine stefan tapainen tiiviste molemmissa päissä. Omasta ajattelin vaihtaa ja kiinnostais miten vaihto onnistuu.
http://www.w124performance.com/service/ ... 41-200.pdf
-
- Mersumies
- Viestit: 508
- Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Täytyypä melkein huomenna kokeilla vaikkakin autosta hetkellinen tauko töiden ja kesän vieton vuoksi.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Tässäpä videopäiväkirja W124 kardaaniremontista:

https://www.youtube.com/watch?v=nvO22rrjaCY
Videolla ihmetellään sivuääntä, tutkitaan kardaania, vaihdetaan kannatinlaakeri ja rättinivelet... Lopuksi kunnon koeajo.
https://www.youtube.com/watch?v=nvO22rrjaCY
Videolla ihmetellään sivuääntä, tutkitaan kardaania, vaihdetaan kannatinlaakeri ja rättinivelet... Lopuksi kunnon koeajo.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Muutama sata kilsaa tullut taas ajeltua tällä. Oikein miellyttävää kyytiä - auto on mukava, varsin hiljainen ja sellainen "käteen sopiva". Ilmastoinnin puuttuminenkaan ei ole haitannut, kun ei ole huippuhelteitä ollut.
Parista edellisestä tankkauksesta laskin kulutukset, 7.3 ja 6.56. Ensin mainitusta puuttui mittarilukemasta ainakin 40 kilometriä - jotakuinkin sen verran kerkesin huomata että jäi metrejä kellottamatta kun matkamittarit löivät itsensä jumiin.
Jälkimmäisestä laskennasta ei lie jäänyt puuttumaan kuin muutama kilometri... Toki ihan koko aikaa en matkamittarin pyörimistä kykene vahtimaan... Kuitenkin, eräänä iltapäivänä töistä kotiin ajellessa satuin huomaamaan juuri sen hetken, kun trippimittari lakkasi pyörimästä. Kotiin oli se muutama kilometri - kokonaismatka sekä trippi pysyivät sen matkan samoissa arvoissa (kuva kotipihassa otettu, noihin lukemiin jäi siis jumiin):

Seuraavana aamuna peruutin auton pihasta, lähdin liikkeelle - ja molemmat matkamittarit alkoivat juoksemaan ihan normaalisti.
Parista edellisestä tankkauksesta laskin kulutukset, 7.3 ja 6.56. Ensin mainitusta puuttui mittarilukemasta ainakin 40 kilometriä - jotakuinkin sen verran kerkesin huomata että jäi metrejä kellottamatta kun matkamittarit löivät itsensä jumiin.
Jälkimmäisestä laskennasta ei lie jäänyt puuttumaan kuin muutama kilometri... Toki ihan koko aikaa en matkamittarin pyörimistä kykene vahtimaan... Kuitenkin, eräänä iltapäivänä töistä kotiin ajellessa satuin huomaamaan juuri sen hetken, kun trippimittari lakkasi pyörimästä. Kotiin oli se muutama kilometri - kokonaismatka sekä trippi pysyivät sen matkan samoissa arvoissa (kuva kotipihassa otettu, noihin lukemiin jäi siis jumiin):
Seuraavana aamuna peruutin auton pihasta, lähdin liikkeelle - ja molemmat matkamittarit alkoivat juoksemaan ihan normaalisti.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Nää jumittelut taitavat esiintyä lähinnä silloin, kun enemmän kuin yhden numeron pitäisi liikkua samaan aikaan. Ei kuitenkaan lähellekään joka kerta, vaan ilmeisen satunnaisesti ja melko harvoin.

Noissa lukemissa mentiin tuossa yhtenä päivänä muutama kilometri. Seuraavana päivänä mittarit toimivat normaalisti...
Noissa lukemissa mentiin tuossa yhtenä päivänä muutama kilometri. Seuraavana päivänä mittarit toimivat normaalisti...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Kokeilinpa kärrin vetoa tällä. Rauhalliseen tahtiin menee... Muuten ei kärri tunnu missään, mutta 6-tien nousuissa vaikka laittaisi kolmosta pesään ei vauhti varsinaisesti pääse karkaamaan - juuri ja juuri saa pysymään seitsemässä kympissä 

Kuvaussuunnasta riippuen joko kärri tai auto näyttää todella pieneltä:

Kärryn kanssa kulutus oli 7.8 - tosin edelleen sillä varauksella, että matkamittarit välillä lakkoilevat...

Kuvaussuunnasta riippuen joko kärri tai auto näyttää todella pieneltä:
Kärryn kanssa kulutus oli 7.8 - tosin edelleen sillä varauksella, että matkamittarit välillä lakkoilevat...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Tämä on ollut seisonnassa nyt melko pitkään... Eräänä aamuna käyttelin jonkin aikaa - kuten kuvasta näkee niin lämmityslaitteen sielunelämään tarvinnee tutustua... (Lämmöt oli täysillä molemmille puolille).

Katsastusajankohtakin alkaa painaa päälle...
Loppukevennyksenä: Viikonloppuna kotipaikalla käydessäni löysin oikein sopivan näköisen autonhoitotuotteen:

Katsastusajankohtakin alkaa painaa päälle...
Loppukevennyksenä: Viikonloppuna kotipaikalla käydessäni löysin oikein sopivan näköisen autonhoitotuotteen:
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Mitäs tälle autolle kuuluu? Onko seisonnassa vai liikenteessä? 

W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 155
- Liittynyt: To 15.12.2016 18:05
- Paikkakunta: Joutseno
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Kiitos kysymästä, 124 on ollut seisonnassa ja leima kylmänä jo jonkin aikaa. Talvi hidastaa pahasti tekemisen intoa, kevättä ja motivaatiota odotellessa…
Re: Lapin taksi - käyttöautona 1989 W124 200D
Tässä näyttää olevan vahvistetut etupenkit varusteluettelossa. Mullakin toisessa w124 vahvistettu kuskinpenkki se on kyllä turhan kova niin siksi mielestäni huonompi istua kuin perusmallin penkki..