Ei käy kun pilotilla
Ei käy kun pilotilla
Ostin tuollaisen moottori vikaisen joka oli purettu jo.Ja joku ääliö oli jättänyt akkun johdot kinni ja tartti kaapeli oli hakannut vaihteiston lauhdutin putkeen oikosulkuja niin että se oli palanut poikki. Nyt ei suutimet aukea ja pensa paine ei nouse kun pummu ei toimi. Kaikki johdot oli irotetu ja tunnistimet paitsi vauhti pyörän tunnisti ja moottorin ohjaus doksi joka on ilman puhdistimessa kiinni. Siis olen kuulut että autossa on ylijännite suoja "mutta misse se on jos on. Onko tietoa. Auto on MB w212 vm 2010 farkku evo 271,860 bensa moottorilla.
Re: Ei käy kun pilotilla
Ei ole testariin saatu kun on loma aika ja sulakeet on ehjiä.
No, odottelee rauhassa lomien päättymistä sitten. Myös ne sulakkeet mitkä on konetilan prefuseboksissa piilossa ?
wiimax.fi
Kiitti vihjeestä,mutta missä tämä piilotettu poksi siaitsee. Mielestäni olen kaikki mitannut mitkä on löytynyt.
OK tutkin asian. Kiitti
Tutkittu on nyt kaikki sulakeet on siinä ehjiä OK. Joten vika on jossain muuvalla.Onkon lisää vihjeitä?
onko se pumppu ja sen rele todennettu toimiviksi? Jos ovat kunnossa niin sitten vaan lomailemaan ja odottamaan sitä testeriä (ovatko KAIKKI starin omistajat tosiaan lomilla, tai eivät lomaillessaan viitsi harrastaa... vai estääkö oma loma testeriin ajon?)
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
en ole löytänyt sitä relettä missä on kun vehokaan ei muka tiedä (eivät kerro). mun lähellä oleva sähkäri on lomalla ja pitemmälle jos vie tarvii kuljetusta. On parempi odottaa kun ei oneksi ole ainut auto. voi olla moottorin ohjain vaihto kunnossa.
-
- Mersumaanikko
Sähkö siis tulle ja startti pyörittä, mikäs siinä oli oluut alkujaan vikana ja miten nyt korjattu ?
Tuskin ecu on hajonnut ainakaan tuon startin johdon takia
jos sen ecun johdot ei ole räiskineet maihin
se on hyvin suojattu ja jos ei ole löytynyt yhtään rikkinäistä sulakette
Tuolta voi kaivella
https://fuse-box.info/mercedes-benz/mer ... -and-relay
releitä ja sulakeitta
Mökkillä
'
'
Moottori on korjattu ja se kyllä käynnistyy pilotilla. Mutta ei ilmeisesti suuttimet aukea tai ei saa pensa painetta tarpeeksi koska korkee paine kutke juuresta avaa mutterin ei niin kovarti turskua bensaa.
Siinä on ollut kun minä sain auton akussa kaapelit kiinni ja tartin kaapeli heilunu vapaast ja lyönyt maihin kovasti koska vaihteiston lauhdutin putki on palanut poikki. Mottorin osalta on kaikki anturit ollet irrotettuna paitsi vauhti pyörän tunistin ja mootorin ohjain myös kiinni.
Siinä on ollut kun minä sain auton akussa kaapelit kiinni ja tartin kaapeli heilunu vapaast ja lyönyt maihin kovasti koska vaihteiston lauhdutin putki on palanut poikki. Mottorin osalta on kaikki anturit ollet irrotettuna paitsi vauhti pyörän tunistin ja mootorin ohjain myös kiinni.
Siis moottori on 271,860 evo Bensa 1,8L Turpo
tuosta huutelet apuja : viewtopic.php?t=114363
-
- Mersumaanikko
Niin siis lähinä että mikä sillä moottorilla oli ennen korjausta(ja miten se on korjattu otettu jostain toinen vai se vanha kunnostettu)KO53 kirjoitti: ↑Ti 18.07.2023 20:12 Moottori on korjattu ja se kyllä käynnistyy pilotilla. Mutta ei ilmeisesti suuttimet aukea tai ei saa pensa painetta tarpeeksi koska korkee paine kutke juuresta avaa mutterin ei niin kovarti turskua bensaa.
onko sen jälkeen tehty kaikki sopeutukset/särkymisen yhtedessä talentuneet vika koodit
poistettu ?
no kun paikallinen tulee lomilta niin eiköhän se selviä mikä sillä on
bensan painen on helppo/halpa tarkista pätäkä letkua ja vaikka rauta kaupasta painenmittari
Mökkillä
'
'
Oljy suodatimen jalan välistä tullut öljyt olos laakerit uusittu ja kampiakseli hiettu. Ei muuta tehty. Aikaisempi henkilö purkanut koneen osiksi ja laittanut kontiin osina. En tiedä aijemmita tapahtumista ja mun kone ei ilmota vika koodeja kun lämmpärin moottorin vikaa joka toimii. ensi viikolla menee testattavaksi Mäntsälään