No, autoon tuli kuolleita hetkiä eli toistuvasti auto uinahti lähdössä. Tuo teki ajamisen haastavaksi nuorukaisella ja itsellenikin kun autoa testasin pari päivää. Hurjaa lähteä risteyksestä kun aina ei ole kaasulle vastetta, ja jos painat lisää niin ei ole sitäkään vähää.
Uudestaan ohjelmahepulle joka laittoi modattuja ohjelmaversioita sisään pariinkin kertaan jotta autosta tuli ehkä ok. Koeajeltiin yhdessä mutta koska koeajo oli agressiivis voittoista niin ongelma jäi jossainmäärin elämään ja piiloon. Auto kyykähtää edelleen toistuvasti kun lähtee rauhallisesti risteyksestä. Kyykähdys kestää 2-3 sek joka on pitkä aika risteyksessä odotella kerkeekö bussin alta pois vai ei.
Näiden ohjelmointien välillä on ollut puolisen vuotta kun auto on 600km päässä aina pitkät ajat. Nyt auto tulee taas tänne ja jotain pitäisi tehdä kun kuskia riepoo tuommoinen.
Kysymys. Pitääkö Egr myös tulpata? Vai onko niin että vakio ohjelmat takaisin on ainoa ratkaisu?
Jos egr tulpataan niin käykö keltaisen ympyrän kohta? Jos ei niin pääseekö punaisten nuolien kohtaan helposti käsiksi jos itse pihassa laittelisi tulpaten tuon? Tarviiko oikeasti kaksi tulppalevyä jos punaiset nuolet on ainoa oikea paikka?
Itse ajattelen että keltaisen ympyrän paikka olisi se oikea mutta tuo kuva jonka löysin jostain nettifoorumista näyttää toisin.
