Nyt täytyy ikävä kyllä sanoa että olen eri linjoilla ilmeisesti aika monen voorumilaisen kanssa.
Kyseinen W111 sopii mielestäni mainiosti roddaukseen. Ehkä juuri tuo punainen ei ollut parhaasta päästä mutta hyvä yritys... Ilmeisesti ette olleet edellisessä American Car Show:ssa joss oli jonkun mestariverhoilijan kädenjälki, Waxenberger tyylinen 300 SE 6.3.
Väitän, että monen täkäläisen purukalusto olisi tipahtanut pari kerrosta alemmaksi. Kys. auton sisustakin oli tuunattu, mm. tv, huippusoittimet, navit, kaikki kauniisti ja hyvillä materiaaleilla työstetty, taisi olla hienointa connolly -nahkaa.
Muistaakseni v.2001 People's Choice AMC:ssä (tai ainakin 2. tai 3.) oli kotimaisen kaverin rakentama W111 coupé, jossa taisi majailla letukan 5,7 litranen plus tekniikka. Korjatkaa jotka tiedätte oikein. Ja oli muuten kaunis.
Jos johonkin autoon niin W111, 108, 109, 112, sopii American Racing tyyliset 5-puola-kromi-vanteet, ja maltillinen madallus. Ovathan ne jo tehtaalta lähtiessä matalia, varsinkin Luftfederung mallit W112.
Ainiin, eihän täällä varmaan kukaan diggailisi edes Waxenberger -malleista...??
Mutta siihen mitä Jukka halusi tietää:
En modifioisi seuraavia Mercedes-Benz -malleja:
W29 eli vanhat 500K 540K, ei tulisi kuulonkaan
W100 / Liian harvinainen ja arvokas auto "tunaamiseen",
W186-189, Adenauer kuuluu todellakin olla sellaisenaan
W198 Mitä 300 SL ja lokinsiivet tarvitsisivat?
W120, 121, 180 Ponttooneja nyt ei saa paremman näköseksi millään.
Seuraavista taasen saisi maukkaita hotrodeja (jos taitoa olisi. ja rahnaa)
W136 ja W191 Aivan mahtava hotrod aihio, näitä autoja todella ON.
Klubissakin taitaa olla yleisin automalli. Edit: eli siis 170 jne
rungolliset
W111, 108, 109 Jenkkityylisellä rakentelulla palkintoja kerääviä autoja...
W116 Ei paljoa tarvitsisi mutta palikkaakin löytyy (kiven alta)
Tietenkin W123
W201 Ainiin, tehdas teki jo työt puolestamme
****
Näin muuten Stadissa tänään parhaimman näkösen Viton koskaan. Ei mainosteippejä ei mitään, enkä tunnistanut etuspoileripuskuriyhdistelmää ainakaan demecin tuotteeksi, joten en tiedä mikä oli, mutta todella maukas kuljetusvaunu, täytyy sanoa. Vanteet, madallus, uusi keula.
Siinä miettimistä muillekin! Hyvä gallup muuten, Jukka N! Onnittelen.