Kysely: Nämä Mersut tuunaisin, näitä en

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Kysely: Nämä Mersut tuunaisin, näitä en

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tämän kyselynpoikasen voisi laittaa peräti gallupeihin, mutta kehitetäänpäs nyt hiukan tarinantynkää myös tälle osastolle ja tännehän tämä itse asiassa kuuluukin.

Kysely sai alkusysäyksen tuolta toiselta aihealueelta, jossa silmiin osui roddattu W111 280SE Coupe. Kamalata, sanon mie.

Siis: mikä on mielestäsi Mersuista se 3-5 mallin kärkikaarti, johon et tuunausosilla, lasikuituvirityksillä tai rälläkällä koskisi suurin surminkaan?

Ja mitkä ovat mielestäsi ne 3-5 mallia, jotka "sietävät" vallan hyvin tuunausta raskaallakin kädellä? Tässäpä vaikeutta kerrakseen.

Jotta homma ei menisi liian hankalaksi noiden klassikko/mobiili/vintage-vehkeiden kanssa, niin laitetaan ikäraja vaikkapa tuosta pystiksen alkuvuosista alkaen eli mallit vaikkapa '70 ja siitä nuoremmat.

Itse en koskisi
W126-sarjaan
W114/115-sarjaan
W/R107-sarjaan
W108/109-sarjaan

Voisin tuunata
Vitoa :) , on näkynyt melko hulppeita laitteita
W201-malleja kireimmästä päästä, on aika tunattuja originaalejakin
G-mallia vieläkin "maastohärskimmäksi"
W116:sta voisi tehdä Safarirally-replican 8) , ei muita tunauksia sitten siihen
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Re: Kysely: Nämä Mersut tuunaisin, näitä en

Viesti Kirjoittaja Saul »

Jukka N. kirjoitti:Jotta homma ei menisi liian hankalaksi noiden klassikko/mobiili/vintage-vehkeiden kanssa, niin laitetaan ikäraja vaikkapa tuosta pystiksen alkuvuosista alkaen eli mallit vaikkapa '70 ja siitä nuoremmat.
No miksei 68-69 w114/115 pystäreitä saa tuunata! :wink:

Ei tule top 5 listausta. Mitä mallia vain voi tuunata/customoida, riippuen mallin harvinaisuudesta ja yksilön kunnosta. Jonkin verran vaikuttaa tietysti tuunauksen määrä ja laatu, mutta jälleen suhteessa auton ikään/yleisyyteen.

Eli hyvää en menisi rikkomaan, mutta jos auto on jo raiskattu, niin kimppuun vain! :twisted: Tietenkin sillä poikkeuksella, että malli on suhteellisen yleinen eikä mikään harvinaisuus.

Se 111 coupe on kyllä sellainen, että siitä en varmaan alkaisi muuttelemaan mitään.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Nyt täytyy ikävä kyllä sanoa että olen eri linjoilla ilmeisesti aika monen voorumilaisen kanssa.

Kyseinen W111 sopii mielestäni mainiosti roddaukseen. Ehkä juuri tuo punainen ei ollut parhaasta päästä mutta hyvä yritys... Ilmeisesti ette olleet edellisessä American Car Show:ssa joss oli jonkun mestariverhoilijan kädenjälki, Waxenberger tyylinen 300 SE 6.3.
Väitän, että monen täkäläisen purukalusto olisi tipahtanut pari kerrosta alemmaksi. Kys. auton sisustakin oli tuunattu, mm. tv, huippusoittimet, navit, kaikki kauniisti ja hyvillä materiaaleilla työstetty, taisi olla hienointa connolly -nahkaa.

Muistaakseni v.2001 People's Choice AMC:ssä (tai ainakin 2. tai 3.) oli kotimaisen kaverin rakentama W111 coupé, jossa taisi majailla letukan 5,7 litranen plus tekniikka. Korjatkaa jotka tiedätte oikein. Ja oli muuten kaunis.
Jos johonkin autoon niin W111, 108, 109, 112, sopii American Racing tyyliset 5-puola-kromi-vanteet, ja maltillinen madallus. Ovathan ne jo tehtaalta lähtiessä matalia, varsinkin Luftfederung mallit W112.

Ainiin, eihän täällä varmaan kukaan diggailisi edes Waxenberger -malleista...?? :P


Mutta siihen mitä Jukka halusi tietää:

En modifioisi seuraavia Mercedes-Benz -malleja:
W29 eli vanhat 500K 540K, ei tulisi kuulonkaan
W100 / Liian harvinainen ja arvokas auto "tunaamiseen",
W186-189, Adenauer kuuluu todellakin olla sellaisenaan
W198 Mitä 300 SL ja lokinsiivet tarvitsisivat?
W120, 121, 180 Ponttooneja nyt ei saa paremman näköseksi millään.

Seuraavista taasen saisi maukkaita hotrodeja (jos taitoa olisi. ja rahnaa)

W136 ja W191 Aivan mahtava hotrod aihio, näitä autoja todella ON.
Klubissakin taitaa olla yleisin automalli. Edit: eli siis 170 jne
rungolliset
W111, 108, 109 Jenkkityylisellä rakentelulla palkintoja kerääviä autoja... 8)
W116 Ei paljoa tarvitsisi mutta palikkaakin löytyy (kiven alta)
Tietenkin W123
W201 Ainiin, tehdas teki jo työt puolestamme :P

****

Näin muuten Stadissa tänään parhaimman näkösen Viton koskaan. Ei mainosteippejä ei mitään, enkä tunnistanut etuspoileripuskuriyhdistelmää ainakaan demecin tuotteeksi, joten en tiedä mikä oli, mutta todella maukas kuljetusvaunu, täytyy sanoa. Vanteet, madallus, uusi keula.

Siinä miettimistä muillekin! Hyvä gallup muuten, Jukka N! Onnittelen.
Viimeksi muokannut raul, To 14.08.2003 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Mikään ei ole pyhää

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Ei kyllä tule mieleen kuin gullwing ja tämän roadster-sisarus sekä W100.

Kaikista muista voisi kyllä hotroddata vaikka mitä jännää.

Kauhistelemasi yksilökin oli ihan huolella ja taidolla tehty ja niitä helmalevikkeitään lukuunottamatta tosi porno vehje allekirjoittaneen silmään. Ameriikanmoottorikin voitaneen armahtaa kun nyt kumminkin masiina on rakennettu Kaliforniassa jossa jekkilotkottimien V8-moottorit ovat arkipäiväisempiä kuin täällä Fordin 1.6 litran OHV.

KAikki on aina vaan kiinni siitä, miten maukas lopputulos on. Jos mentäisiin W123seen lyömään FastandtheFurious -alumiinisiipi takaluukun päälle niin sille jo nauraisivat variksetkin. Jos laitetaan vanhaan pystylamppuun 18" vanteet 500SE:n alustoineen ja rullataan lokasuojat mietoon Waxenberger-tyyliin, lopputulos on jo aistikas. Sitten ei enää puutu kuin se viisilitrainen V8 konepellin alle niin johan on tuunattu (roddattu) klassikosta aistikas killeri. Ja tällaisen joku hiljattain rakensikin, en muista mistä korimallista oli tehty.

Henkka

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

raul kirjoitti:Ainiin, eihän täällä varmaan kukaan diggailisi edes Waxenberger -malleista...?? :P

Kyllä kuulemma diggailivat viime miittiin osallistuneet alkuperäisen Waxenbergerin pakoäänistä ja V8:in jytinästä... 8)

http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... berger.wav
raul kirjoitti:Kyseinen W111 sopii mielestäni mainiosti roddaukseen. Ehkä juuri tuo punainen ei ollut parhaasta päästä mutta hyvä yritys... Ilmeisesti ette olleet edellisessä American Car Show:ssa joss oli jonkun mestariverhoilijan kädenjälki, Waxenberger tyylinen 300 SE 6.3.
Väitän, että monen täkäläisen purukalusto olisi tipahtanut pari kerrosta alemmaksi. Kys. auton sisustakin oli tuunattu, mm. tv, huippusoittimet, navit, kaikki kauniisti ja hyvillä materiaaleilla työstetty, taisi olla hienointa connolly -nahkaa.

Muistaakseni v.2001 People's Choice AMC:ssä (tai ainakin 2. tai 3.) oli kotimaisen kaverin rakentama W111 coupé, jossa taisi majailla letukan 5,7 litranen plus tekniikka. Korjatkaa jotka tiedätte oikein. Ja oli muuten kaunis.
Jos johonkin autoon niin W111, 108, 109, 112, sopii American Racing tyyliset 5-puola-kromi-vanteet, ja maltillinen madallus. Ovathan ne jo tehtaalta lähtiessä matalia, varsinkin Luftfederung mallit W112.
http://lightbros.net/iiris/autot.html

Sluurps... 8)

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Aivan ihanaa ettenkö sanoisi! Kiitos Pasi M, pelastit päiväni!!!! Mä oon yhet velkaa! 8)
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Kerran tuli romutorilla vastaan semmoinen w111 coupe joka oli Museorekisterissä vaikka mielestäni ko. laite oli rakennettu sekalaisista osista, esim tyyppimerkintä 220SEC :) Ja kaikkea muuta hassua, puskurit taisivat olla sedanista jne... Skannailempa kuvan siitä. Voisi kuvitella että tommosen erikoisemman auton kohdalla tulisi kiusaus oikoa mutkia ja rakentaa autoa ei alkuperäiseen tyyliin että "kunhan se ny vaan saadaan ajoon nopeesti" (kortteliralliin).
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

raul kirjoitti:Kyseinen W111 sopii mielestäni mainiosti roddaukseen.
Nyt pitää vähän perua "puheitani". Muistin kuolanneeni jotain W111 sedanista rakennettua customia.

Ja maailma saa olla kiitollinen siitä, ettei meikäläisellä pysy hitsausvehkeet käsissä. Ideoita on ainakin ollut siihen malliin, että jos niistä 1/3 toteutuisi, niin huh huh! :P
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

no...

Viesti Kirjoittaja jarski »

W108:a, 129:ä, 107:aa 140:ä ja 126:tta en menisi kyllä virittelemään enempää kuin kirkkailla vilkuilla ja vanteilla.

w124:sta ja uudempia "kansanmalleja" voi tuunata jo rankemmallakin kädellä. Tosin w124E olisi oikean värisenä ja sopivilla vanteilla+ madalluksella jo niin "tuning", ettei sille mitään tarvitsisi tehdä.

w123:n kohdallakin on joku raja, esim. alkup. 280CE saisi pysyä melkein sellaisenaan, paitsi voisi siihenkin laittaa kirkkaat vilkut ja sopivat vanteet :roll:, nehän saa pois jälkiä jättämättä käden käänteessä.
w115,123,124,126,140, 210 yms.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Kaikkia Mersuja voi tuunailla, kunhan sen tekee maulla ja alkuperäisosilla, kuten AMG:n hilppeillä. Uudempiin, siis alle 20 vuotta vanhoihin, sallittakoon muidenkin pajojen rojuja. Ja mikä tahansa Mersu on hieno alkuperäiskuntoisena, kunhan se on loistokunnossa. Ei ole olemassa rumaa Mersua, toiset mallit on vaan toisia hienompia. Noh, ehkä joku Ponttooni tai Sportcoupe ei ole sieltä kauniimmasta päästä, mutta kyllähän niilläkin ennemmin ajelis ku turpaan ottais. :wink:

Ja näitä ei kyllä tartte tuunata, jokainen klassikko jo syntyessään, 50 vuoden päästä -> ikuisesti:

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

No sen verran pitää vetää takaisin tuon W108/9-jutun kanssa, että tuo Iiriksen ja Erkin Waxe-replica saa varauksettoman synninpäästön, samoin tämä hopeinen peli. Konehuoneesta en tiedä, onko MB-mylly vaiko se iänikuinen GM-pikkulohko. Mutta nätti on peli ainakin päälle päin - vaan nuo vanteet, njaa-a, riippuu paljon pelin muusta olemuksesta, joka tuosta kuvakulmasta ei aivan täysin valaistu :shock: Sisusta tosin näyttäisi olevan kovastin alkuperäistä noudattelevan näköinen. Tällainen mulle heti!
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Eksu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: La 05.07.2003 12:25
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Eksu »

Tuossa ylläolevassa hopisessa coupessa on MUISTAAKSENI 5-litrainen Chevyn pikkulohko+remmiahdin.Auto viiletti erään porvoolaisen terassin ohi tässä kesällä ja kivasti vinkui tuo ahdin 8)
Tosi tyylikäs peli muutenki,matala ja linjakas.Punainen nahkasisustus on aika porno :wink:
Kuinkahan nuo Torguethrustit sopis w123:seen :?:
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Niin kyllä tuo ACS:kin ollut Coupe todistaa, että vanhempiakin voi kaunistaa. Oman makuni mukaan noita "muoviautoja" W201, W124, ja uudemmat kyllä kestävät vähän radikaaliampaakin tuunaamista, vanhempiin "kromipuskurimalleihin" en kyllä laittaisi eteen valkoiset vilkut eteen ja taakse kokopunaiset, tummat lasit, reilun madallussarjan ja isot vanteet, kuten esim W126:een tai W107:aan. Mitkään korisarjat ei oikein sovi mielestäni noihin vanhempiin esimerkiksi 60-70 -luvun malleihin. Näitä vanhempia "tuunatessa" tulee heposti tyylirikkoja, muuta kuten tuo vähän jenkkien tyyliin rakennettu coupe todistaa, että kaunistakin voi kaunistaa... :D
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14234
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Juhis2000 sen sanoi: muovipuskureissa menee raja :-). W123:sta vanhempia en välttämättä kävisi tuunaamaan.

Tosin "modernienkin" Mersujen tuunaamista täytyy harkita ja tarkkaan, mutta makunsa kullakin, sanotaan.

Mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä vähemmän Mersujen ulkomuodon muutos alkuperäisestä kiehtoo.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
raul
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 2966
Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä

Viesti Kirjoittaja raul »

Uudet autot mielestäni valmistetaan sellaisiksi, myös mersut, että ne PITÄÄ varustaa kaikenmaailman muoveilla. Bisneshän tässäkin on kyseessä. Monet uudet autot eivät edes näytä miltään ennenkuin joku tehtaan valtuuttama paja modifioi sitä. Voi olla, että silmä on vaan tottunut nyt liikaa ylimääräisiin hebelaattoreihin, jolloin riisuttu perusmalli aiheuttaa melkein ykimisreaktion....

Ehdoton mielipiteeni on että vanteet ja madallus sopii lähes autoon kuin autoon, ja erilaiset lampunkuoret tuo vielä erikoisempaa näyttävyyttä, mutta liialliset muovihelmat ym. leimaa autoa ehkä liikaa.
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13656
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Vanha, vanha aihe mutta...
Toisaalla tällä foorumilla Daaz kirjoitti:Hah, no itse asiassa se Tähdellisten juttu (4/03?) oli yhtä lailla allekirjoittaneen kirjoittama. En vaan viitsinyt laittaa siihen omaa nimeäni, kun oli ihan talkoohommia. :wink:

-Daaz
Tässä olisi vähän toiseen tyyliin rakennettu 6.3 mersu:

Kuva

Kuva
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Tätä topiccia lukiessa nousee ensinnäkin pintaan yksi kysymys.

Mitä matoja tai sieniä tuo Rale on syönyt, kun tuhatprosenttinen mobilistipuritaani sanoo, että alkuperäiset muoviautot aiheuttaa kakomisreaktion ja niitä pitää tuunata?

Huhuu Rale - jäikö aamulääkkeet ottamati?

Mutta JukkaKaapon kysymykseen palatakseni.

Tällähetkellä mielestäni Mercedeksen tuotannosta voi huoletta tuunailla niitä automalleja, joiden markkina-arvo on pohjassa, joita pyörii jatkuvasti liikenteessä, eivätkä enää rahallisessa mielessä halpene.

Näitä malleja mielestäni on W124 ja W201.

Ne ovat myös olleet Mercedeksen tuotannossa ns. kansanmalleja, eivätkä siis mitään suurempia erikoisuuksia - vaan sitä "perusleipää", jolla tehdas on rahansa silloin aikoinaan eniten tehnyt.

Tällöin modifioinnin kohteeksi useimmiten joutuu se "epäkelpo" materiaali, jonka jo edelliset käyttäjät ovat pilanneet huonolla huollolla tai huollattamattomuudellaan. Samoiten tällätavalla joidenkin yksilöiden kunto saattaa kohentua, ja voivat jatkaa elämäänsä vielä esim. puolen vuosikymmentä päätymättä paaliin.

Ja todellakin joitain pakettiautoja voi ja saa muotoilla toisenlaiseksi - varsinkin jos auto on yritystoiminnassa, että sillä tuunauksella saavutetaan huomio- ja markkina-arvoa yritykselle.

Mutta rautapuskurilliset rauhaan. Vaari ei lökäpöksyfarkkuja ja lippistä nurinpäin päähänsä laita. :?
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
AnselmiPanda
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 79
Liittynyt: Ti 20.01.2009 17:44
Paikkakunta: Kauhajoki

Viesti Kirjoittaja AnselmiPanda »

Kyllähän tuolla karran linkittämässä mesessä iskisi matkapahoinvointi aika äkkiä! :lol:
W124 300E -86 kesälelu
Vectra B2 -00 käyttökiesi
Vastaa Viestiin