Onko näiden vaihdosta kellään kokemusta? Termari on helpossa paikassa, mutta mistä kannattaisi tyhjentää jäähdytysnestettä pihalle / onko syylärissä tyhjennysroppua, jotta koko lohkon väli + hihnat ei uisi jäähdytysnesteessä?
Kyselin KL-varaosista tuohon termaria, ainoastaan alkuperäistä tuotteena --> 230€

Pienen googlettelun jälkeen löysin Wahler - merkkisiä termareita (joka tuossa omassakin on + mb logo ja osanro), mutta niissä mainittiin sopivuudeksi ainakin 204, 211 korit.
Kuvan perusteella molemmat termarit ovat päällisinpäin samanlaiset, hinta alle 100€ ebayn kautta. Tuolla auton omalla varaosanumerolla en löytänyt sopivaa termaria..
Auto kyllä lämpiää 87c asti (tutkittu starilla ja torquella) mutta vaatii reilumpaa kaasun käyttöä ja vähintään 20km ajoa (-10c pakkasilla, viimasuoja maskissa paikallaan, 2h letkulämppärissä).
Epäilen että tuo alkup. termari aukeaa liian aikaisin / vuotaa, noihin aikaisempiin cdi-koneisiin on saanut kanssa vaihtaa termarin 3-4v välein. Mitään vikakoodia ei tuosta ole tallentunut.
Mitäs glykolia noihin kuuluu laittaa, paisarista kun katsoin niin ei oikein väriä erottanut, sen korkin kierteen juuressa oli kuivunutta nestettä ja oli mielestäni sinistä?
