Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Että hyvin voi pyytää tuplana sen, mitä kukaan tarjosi huutokaupassa, ja kuvitella, että joku maksaa?
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Turhanpäiväisenä kuriositeettina, kun tuossa 126:ssa on 123:n etupenkit ja sekä huutokaupassa että nettiautossa kehutaan, että siinä on sähkösäätöiset etuistuimet, niin ei kai 123:een ollut koskaan tehtaalta saatavissa sähkötuoleja?
Mielenkiintoista, että miten on toteutettu sähkösäädöt noihin. Mahtavatko oikeasti kaikki samat säädöt mennä sähköllä mitä alun perin on ollut.
Mielenkiintoista, että miten on toteutettu sähkösäädöt noihin. Mahtavatko oikeasti kaikki samat säädöt mennä sähköllä mitä alun perin on ollut.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Eikö 126 ole rungolta ja jousitukselta samat hetekat kuin 123:ssa?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kätevää kun ei tarvitse suorittaa voimisteluliikkeitä nähdäkseen onko kontin sisäpuolelta se ikkunanaluspelti ruostunut

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ei ole samat, joten aikamoisen projektin on joku tehnyt, jos on ympännyt kaikki sähköservot noihin. Liekö edes lämmityksiä, vaikka korissa on valmiina releet ja johdotukset?
Jatkan Nozkin turhanpäiväisiä kuriositeetteja ja murehdin tuosta korista kuikkaan heitettyjä ABS:eja, hydropneumaattista alustaa ja ilmastointia. Kuinka huikea kv-viritys olisikaan tuo auto, jos siinä olisi ilmastointi ja säädettävä hydropneumatiikka. Mutta kun ei niin ei. Jostakin kumman syystä mitään kunnianhimoisia korinvaihtoja ei ole koskaan näkynyt. Kaikki vaan aina halvimman paskan mukaan.

Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
-
- Mersumies
- Viestit: 3092
- Liittynyt: Pe 06.12.2013 14:02
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Johtunee siitä, että ainoa motiivi korinvaihtojen tekemiseen on veronkierto ja näitä on tehneet lähinnä persaukiset koijarit.Karel kirjoitti: ↑La 03.02.2024 14:13Ei ole samat, joten aikamoisen projektin on joku tehnyt, jos on ympännyt kaikki sähköservot noihin. Liekö edes lämmityksiä, vaikka korissa on valmiina releet ja johdotukset?
Jatkan Nozkin turhanpäiväisiä kuriositeetteja ja murehdin tuosta korista kuikkaan heitettyjä ABS:eja, hydropneumaattista alustaa ja ilmastointia. Kuinka huikea kv-viritys olisikaan tuo auto, jos siinä olisi ilmastointi ja säädettävä hydropneumatiikka. Mutta kun ei niin ei. Jostakin kumman syystä mitään kunnianhimoisia korinvaihtoja ei ole koskaan näkynyt. Kaikki vaan aina halvimman paskan mukaan.![]()
Viimeksi muokannut tahtoomersun, Ma 05.02.2024 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ja rimaa hipoenhan noi piti tehdä että pysyi prosenteissa.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Niin ja sen päälle hintapyyntö pilviin.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Suomen autoverotuksen kukkasia!
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Totta kaikki. Se vaan ei koskaan mahtunut omaan tajuntaan, että korinvaihtoja tehtiin ikään kuin se veronkierto olisi ollut jokin itseisarvo, eikä se millainen autosta tuli. Ei se rakentelukaan ihan ilmaista ollut, joten luulisi tavoitteena myös olleen hyvä auto lopputuloksena.
Muistelen näitä tehdyn eniten 90-luvun loppupuolella. Silloin taisi "aito" W126 pyöriä jossakin 50.000,- - 150.000,- markan haarukassa. Verovapaa Saksan tuonti noin puolet siitä. Sitten kanta-autoksi joku niin loppuun ajettu tai mätä W123, että sen kehtasi pistää osiksi maksoi ehkä kymppitonnin. Päälle koko urakka töineen ja tilpehööreineen, niin ei se mitään ihan halpaa touhua ollut. Siihen nähden ihan käsittämätöntä, että joku noita on viitsinyt ostaa.
Muistelen näitä tehdyn eniten 90-luvun loppupuolella. Silloin taisi "aito" W126 pyöriä jossakin 50.000,- - 150.000,- markan haarukassa. Verovapaa Saksan tuonti noin puolet siitä. Sitten kanta-autoksi joku niin loppuun ajettu tai mätä W123, että sen kehtasi pistää osiksi maksoi ehkä kymppitonnin. Päälle koko urakka töineen ja tilpehööreineen, niin ei se mitään ihan halpaa touhua ollut. Siihen nähden ihan käsittämätöntä, että joku noita on viitsinyt ostaa.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Onhan se työnä tosiaan ihan käsittämätön duuni, ja kova luotto että saa omat pois kun myy. Eihän tommosta kukaan tietoisesti tee
tappiolla. Onko ollut markkinarako valmiina?
tappiolla. Onko ollut markkinarako valmiina?
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ettekö te ole eläneet tuota aikaa, vai oletteko jo unohtaneet kaiken?
Kun erikoisempia autoja ei Suomesta saanut välttämättä edes rahalla, ja jos sai, niin poskettomaan hintaan, tehtiin korinvaihtoja sekä muutoksia. Ei ainoastaan Mersuihin, vaan esim jenkkehin. Vähennettiin taksin ovet 2D-HT tai vaihdettiin avokori jne. Ja kyllä tuo alkoi jo 80-luvun alussa.
Noilla tekijöillä harvemmin oli paksua lompakkoa, mutta taitoa kyllä. Lisäksi katsurin pelko, korinvaihdokset oli aina kiikun kaakun osien prosenttien suhteen. Suuri osa ei olisi mennyt läpi tarkasta laskennasta. Siksi käsittämättömältä tuntuviakin osia otettiin luovuttajasta, lisäksi ne eri osien %-osuudet oli ihan jostain revittyjä. Ja esim luovuttajan korin kunnollahan ei ollut väliä, halpa oli sikäli OK, ja rahaa säästyi. Moottorin yms tekniikkaa pystyi aina korjaamaan vaihdoksessa. Turha ostaa erikoisen hyvääkään pois heitettäväksi. Valtaosa tehtiin ihan omaan käyttöön, harrasteena. Mutta kun harrastus loppuu, alkaa alamäki. Jokainen pelastettavissa oleva korinvaihdos/-muutos kannattaisi jo säästää osoituksena Kuitusen hullusta mielivallasta. Rantakirput ovat jo liki sukupuuttoon kadonneita, vaikka niitä(kin) oli aikoinaan pilvin pimein.
Kun erikoisempia autoja ei Suomesta saanut välttämättä edes rahalla, ja jos sai, niin poskettomaan hintaan, tehtiin korinvaihtoja sekä muutoksia. Ei ainoastaan Mersuihin, vaan esim jenkkehin. Vähennettiin taksin ovet 2D-HT tai vaihdettiin avokori jne. Ja kyllä tuo alkoi jo 80-luvun alussa.
Noilla tekijöillä harvemmin oli paksua lompakkoa, mutta taitoa kyllä. Lisäksi katsurin pelko, korinvaihdokset oli aina kiikun kaakun osien prosenttien suhteen. Suuri osa ei olisi mennyt läpi tarkasta laskennasta. Siksi käsittämättömältä tuntuviakin osia otettiin luovuttajasta, lisäksi ne eri osien %-osuudet oli ihan jostain revittyjä. Ja esim luovuttajan korin kunnollahan ei ollut väliä, halpa oli sikäli OK, ja rahaa säästyi. Moottorin yms tekniikkaa pystyi aina korjaamaan vaihdoksessa. Turha ostaa erikoisen hyvääkään pois heitettäväksi. Valtaosa tehtiin ihan omaan käyttöön, harrasteena. Mutta kun harrastus loppuu, alkaa alamäki. Jokainen pelastettavissa oleva korinvaihdos/-muutos kannattaisi jo säästää osoituksena Kuitusen hullusta mielivallasta. Rantakirput ovat jo liki sukupuuttoon kadonneita, vaikka niitä(kin) oli aikoinaan pilvin pimein.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ostin eka mersun keväällä 2000. Se oli 300t ajettu 1984 lapisblau 280SE automaatti ortopedeillä, sähkölaseilla ja kattoluukulla ja se maksoi 40 donaa mummoissa. Kyljet piti maalata pokkaukseen asti kun oli ruostetta, gromigaaret poistettiin. Siisti auto muuten.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Satakakskolmosia oli jonkin verran sellaisia että tuotu ulkomailta todella hyväkuntoinen kori ja vaihdettu siihen ruostuneesta suomiautosta tekniikka, mitään muuta erityistä ongelmaahan ei ollut kuin ne prosentit.
Ei kai noita nyt sentään kaikkia ole myyntiin tehty, kuten edellä useista viesteistä voisi päätellä.
Ei kai noita nyt sentään kaikkia ole myyntiin tehty, kuten edellä useista viesteistä voisi päätellä.
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mäkin ostin sellaisen joskus varaosiksi, melko siisti -85 farkku 230e alunperin ja otteessa mikäs muu kuin -77 220d. Olis ollut oikeastaan tosi siisti jos joku ei olisi laittanut taakse sisälokareita ja tiivistänyt kaaren väliä silikonilla, sisustus erikoisen siisti ja hajuton. Tosin etupahvit pilattu jälkiasenteisilla sähkölasien kytkimillä ja takaverhoiluja kaiuttimilla. Moottori oli matkan varrella vaihtunut 240d. Eikai sitä oikein ymmärrä nykyään kun autoista on ihan käsittämätön määrä tarjontaa ja kaikkien merkkien kanssa pärjää.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyllä niitä kunninahimisiakin omavalmisteita muistaakseni oli, joskus Tekniikan Maailmassa taisi olla juttua Vantaalla toimineesta MB Stock firmasta, joka teki mm. 124 korisen neliveto coupen, sellaista ei tehtaalta edes saanut. Sittemmin samassa paikassa taisi toimia MB Carlsson ja sen toiminta ei tainutkaan olla ihan valonkestävää. Myös Lahden suunnassa oli joku, (Onjukka?) joka teki varsin kunnianhomoisia korin ja tekniikanvaihtoja, sitten oli vielä joku FinnBenz tjsp. mutta niistä ei ole mitään tarkempaa muistikuvaa. Mutta olisiahan hauska kuulla onko esim. tuollainen omavalmiste neliveto coupe säilynyt ja saisiko sen museorekisteriin. Omanlainen ajankuvainen historiallinen säilymä sellainen ainakin olisi.
---
MB S580eL 4matic 2022
MB E200 Cabrio 2020
MB 560SL 1986
MB-AMG:n moottorilla Aston Martin Vantage 2021
Muut harrasteet
Alpine A110 GT Legende nro: 030/300 2021
Chevrolet Corvette Roadster 1971, matching numbers
Ferrari 296 GTB 2024, Rosso Magma
Fiat 500 1970
MB S580eL 4matic 2022
MB E200 Cabrio 2020
MB 560SL 1986
MB-AMG:n moottorilla Aston Martin Vantage 2021
Muut harrasteet
Alpine A110 GT Legende nro: 030/300 2021
Chevrolet Corvette Roadster 1971, matching numbers
Ferrari 296 GTB 2024, Rosso Magma
Fiat 500 1970
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Muistan ton MB-Stock firman ne oli tosiaan kunnianhimoisia joka työssä minkä ne teki. Priima tuli.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuollainen tuli aikoinaan teetettyä MB Stockissa. Tekniikan vaihto M103 => M104. Kori muutoksia 500E:n etulokasuojat ja puskurit. Vanhoista etulokasuojista leikattiin kaaret ja levitettiin niillä takalokasuojat. Korityöt ja maalaukset teki Peltipera Vantaalta. Oli oma käyttöauto 90 luvulla, nykyisin pojan kesälelu.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Onko kukaan tuottanut vanhempaa(museo) autoa saksasta tai muualta euroopasta? Miettinyt että jos vielä joskus laittaisi sen w123 ja saisi olla valmis, saksassa tarjonta lisääntynyt viime vuosina ja hintoihinkin tullut joku tolkku. Ilmeisesti sota, hintojen nousu ja kaikenlainen ilmastopelleily vaikuttanut asiaan.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Seccejä, seccejä
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14119782
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/560/14120895
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14119782
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/560/14120895
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ere866 kirjoitti: ↑La 10.02.2024 19:26 Seccejä, seccejä
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14119782
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/560/14120895

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ompa kuvat 560:sta!Ere866 kirjoitti: ↑La 10.02.2024 19:26 Seccejä, seccejä
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14119782
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/560/14120895
500:ssa on uudet talvirenkaat, se on tärkeä homma!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Juu, katos et säkään enää ymmärrä nykyaikaa...
Joku halavatun histakrammi tjsp pitää olla pystykuvia, ja vähän vinossa, pärsseelleen rajattuina. Se on ah niin trendikästä

Tietty kun tuo tikivilmi on niin kallista, vois ottaa erikseen ne myyntikuvat, muttei liian montaa. Jos siis haluaa myydä, eikä ole vain vaimo pakottanut laittamaan myyntiin, ja näin varmistaa, ettei mene kaupaksi.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Naapurikaupungissa oli jollain C124 myynnissä tosi huonolla (yhdellä) kuvalla ja sitten kun soitin ja aioin tulla katsomaan autoa myyjä säikähti niin että lakkasi vastaamasta viesteihin ja puheluihin ja poisti ilmoituksen
katsoin vielä joskus kuukauden parin päästä trafi-tietoja niin ei ollut ainakaan kukaan uutta vakuutusta siihen ottanut, ettei omistajaakaan vaihtanut. On tästä jo vuosi pari aikaa.

wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso

Kummankaan hintataso ei kohtaa omasta mielestäEre866 kirjoitti: ↑La 10.02.2024 19:26 Seccejä, seccejä
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14119782
https://beta.nettiauto.com/mercedes-benz/560/14120895

Ehkä niistä tuon hintaset saa fiksattua, mutta ei oikein nyt vastaa totuutta. Yleinen tapahan on lätkästä siihen puolikuntoiseen vessaan se huippukuntoisen hinta, muttei jakseta edes perus fiksiä tehdä ennen myyntikuvia. Ja ne myyntikuvat sitten

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/14121961
Jotenkin itsellä näyttää pre-facelift kuvissa siistimmältä. Pitäisi nähdä molemmat mallit vierekkäin livenä, jotta voisi lopullisesti päättää kumpi vuosikerta Secistä on mieluisampi.
Jotenkin itsellä näyttää pre-facelift kuvissa siistimmältä. Pitäisi nähdä molemmat mallit vierekkäin livenä, jotta voisi lopullisesti päättää kumpi vuosikerta Secistä on mieluisampi.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo jos ne vaan koittaa kepillä jäätä siinähän ei paljon hävii vaikka pyytää reippaasti. Eihän sitä koskaan tiedä.
Pyytää voi mitä vaan, mutta eri asia mitä maksetaan.
Pyytää voi mitä vaan, mutta eri asia mitä maksetaan.
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuossakin pitäisi van hiffata se, että kohde kuluu, ja mitä pienemmälle ostajakunnalle, sitä voimakkaammin. Eli aloita ihan liian korkealta, niin potentiaaliset ostajat toteaa ylihintaiseksi. Sitten kun kauppa ei käy, laskee hinta jokusen viikon päästä satasia, siis liian vähän. Joku käy vielä kurkkaamassa, olisiko esim tarjouksia vastaanotetaan tms tekstissä. Mutta sitten kun vihdoin päästään oikealle tasolle, harva enää kiinnostuu, vaan ennemminkin luullaan, että tuolla laskulla tarkoittaa jotain outoa.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
No niin näin se just menee,ja auto jää itelle.