W211 pelastus koivun alta
Re: W211 pelastus koivun alta
Pojalle tuli uutta laitatettua, kun on senverran töitä vaativa homma, ettei ole mitään järkeä olla laittamatta
Re: W211 pelastus koivun alta
Löytyi syy vuotoon. Toinen tiivisteistä oli jotenkin pullahtanut. Ja siinä oli tavallaan pieni viilto, jos oikein katsoin. Febin osa. Violettia oli tiivisteet.
Uutta osaa tulee kaikki tilalle. Ja alkuperäiset osat kaikki. Kaiken varalta. Perkele mikä homma. Toivottavasti menee nyt enemmän ku 17tkm.
Ensi viikolla näillä näkymin valmis. Nousi nyt projektimersun hinta aika paljon. Jätetään vielä maalaamatta takaluukku. Katsotaan kesän päälle. Jos tuo vielä silloin liikkuu..
Uutta osaa tulee kaikki tilalle. Ja alkuperäiset osat kaikki. Kaiken varalta. Perkele mikä homma. Toivottavasti menee nyt enemmän ku 17tkm.
Ensi viikolla näillä näkymin valmis. Nousi nyt projektimersun hinta aika paljon. Jätetään vielä maalaamatta takaluukku. Katsotaan kesän päälle. Jos tuo vielä silloin liikkuu..
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Ei ole halpaa ei , melkonen puntarointi, jotta onko mitään järkeä edes koko hommassa. Mutta ompahan sitten pistää kuitit pöytään!
Jos olisin autoa ostamassa ko moottorilla, niin ilman kuitteja pudottasin tarjouksesta välittömästi 2000€
Jos olisin autoa ostamassa ko moottorilla, niin ilman kuitteja pudottasin tarjouksesta välittömästi 2000€
Re: W211 pelastus koivun alta
Olisin saanu sitte 500 käteen.
Febi oli paikoillaan oleva osa. Löytyi syy miksi vuotaa. Tiivisteelle tehdyssä reiässä oli valmistusvirhe. Tuntui sormella selvä roso siinä osassa. Painanut tiivistettä. Tehnyt siihen jäljen. Pakkanenko sitte auttoi lopullisesti?
Febi oli paikoillaan oleva osa. Löytyi syy miksi vuotaa. Tiivisteelle tehdyssä reiässä oli valmistusvirhe. Tuntui sormella selvä roso siinä osassa. Painanut tiivistettä. Tehnyt siihen jäljen. Pakkanenko sitte auttoi lopullisesti?
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W211 pelastus koivun alta
Tsemppiä että tulee kuntoon.
Re: W211 pelastus koivun alta
No ei kai vajaa pari vuotta pitäis tiivistettä ajallisesti pilata..
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W211 pelastus koivun alta
Sitä että aika yhdessä sen roson+pakkasen kanssa,juha1 kirjoitti: ↑To 25.01.2024 19:44No ei kai vajaa pari vuotta pitäis tiivistettä ajallisesti pilata..
muutenhan parivuotta+ pakkanen ei mitään ole
Mökkillä
'
'
Re: W211 pelastus koivun alta
No se.
Tänään sain mersun takaisin. Olipa outo istua penkille, kun kolme viikkoa hiluxilla ajanut.
Risteyksestä lähtiessä katsoin molemmille puolille, sitte ku olin kääntymässä vasemmalle niin joku perkele sieltä tulee vauhdilla kohti. Hetki miettiä, joko jarrua vaiko kaasua. Kaasu pohjaan ja alkoi kolmio vilkkua,mutta kyllä lähti autokin ja reilu väli jäi toiseen. Hiluxi olis jääny sutimaan paikoilleen pelkällä takavedolla.. että kyllä tuossa puhtia ja menohaluja on.
Sitte mietin että onko joku vanne hieman irti ku auto meinaa heilua moottoritiellä.. no suoraan puhaltaa melkoinen tuuli mereltä, onko ihme jos vähän tuntuu..
Mutta taas käy ja kukkuu. Kuten pitää. Kuulemma uskaltaa lähteä ajamaan työväliä. Saa nähdä, vähän pientä epäluuloa ilmassa, työmatka 200km menopaluu..
Mutta yksi ongelma taas takana. Nyt voi rauhassa keskittyä korkeuden vitutukseen..
Vaikka ei siitä nyt talvella haittaa toki ole. Pitäis kulmat vielä säätää jossain vaiheessa. Onneksi jää ei paljon kumia kuluta.
Tänään sain mersun takaisin. Olipa outo istua penkille, kun kolme viikkoa hiluxilla ajanut.
Risteyksestä lähtiessä katsoin molemmille puolille, sitte ku olin kääntymässä vasemmalle niin joku perkele sieltä tulee vauhdilla kohti. Hetki miettiä, joko jarrua vaiko kaasua. Kaasu pohjaan ja alkoi kolmio vilkkua,mutta kyllä lähti autokin ja reilu väli jäi toiseen. Hiluxi olis jääny sutimaan paikoilleen pelkällä takavedolla.. että kyllä tuossa puhtia ja menohaluja on.
Sitte mietin että onko joku vanne hieman irti ku auto meinaa heilua moottoritiellä.. no suoraan puhaltaa melkoinen tuuli mereltä, onko ihme jos vähän tuntuu..
Mutta taas käy ja kukkuu. Kuten pitää. Kuulemma uskaltaa lähteä ajamaan työväliä. Saa nähdä, vähän pientä epäluuloa ilmassa, työmatka 200km menopaluu..
Mutta yksi ongelma taas takana. Nyt voi rauhassa keskittyä korkeuden vitutukseen..
Vaikka ei siitä nyt talvella haittaa toki ole. Pitäis kulmat vielä säätää jossain vaiheessa. Onneksi jää ei paljon kumia kuluta.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
-
- Mersumies
- Viestit: 2359
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: W211 pelastus koivun alta
Liittyisikö nuo kaksi asiaa eli vaeltelu moottoritiellä ja ohjauskulmat jotenkin toisiinsa?juha1 kirjoitti: ↑Ma 29.01.2024 20:46
Sitte mietin että onko joku vanne hieman irti ku auto meinaa heilua moottoritiellä.. no suoraan puhaltaa melkoinen tuuli mereltä, onko ihme jos vähän tuntuu..
Mutta taas käy ja kukkuu. Kuten pitää. Kuulemma uskaltaa lähteä ajamaan työväliä. Saa nähdä, vähän pientä epäluuloa ilmassa, työmatka 200km menopaluu..
Mutta yksi ongelma taas takana. Nyt voi rauhassa keskittyä korkeuden vitutukseen..
Vaikka ei siitä nyt talvella haittaa toki ole. Pitäis kulmat vielä säätää jossain vaiheessa. Onneksi jää ei paljon kumia kuluta.
Re: W211 pelastus koivun alta
ei välttämättä, kun muualla ei ole tehnyt ja tuuli oli sellainen, että talot sentään pysyi maassa kiinni. menee nyt säätöön, heti kun saa ajan varattua. katsoo myöhemmin laskeeko keulaa joillain toisilla jousilla taikka sitten jättää korkeammaksi. eipä tarvitse jokaista jääpaakkua pelätä. vajaa viikko ajettu ja vielä pysyny öljyt sisällä.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Pari tonnia ajettu ja vielä öljyt sisällä. Toistaiseksi.
Pari kertaa mennyt vikatilaan ajaessa. Ei kiihdy millään ja kun sammuttaa, niin taas ok. Koodit otettu kerran, herjasi kaikkea mahdollista pellin alla, ei mitään varsinaista yksittäistä vikaa, kun ei heti päässyt kiinni johtoon kun ilmeni. Nollattiin ja toimi taas ok. Eilen viimeksi sama homma.
Ahtopaineensäädin mielessä, pitänee se varmaan repiä irti ja viedä hoitoon tutkittavaksi, on niitä kuulemma korjattu ennenkin ja vähän tyyppivika. Pitäisi saada suoraan starin päähän kun vika ilmenee, mutta eihän se onnistu kun töihin saa ajaa jatkuvasti ja työajat on hankalat kaikin puolin.
Eli kovaa ajoa ja seurantaa, sentään kulkee vaikka vika tuleekin päälle.
Pari kertaa mennyt vikatilaan ajaessa. Ei kiihdy millään ja kun sammuttaa, niin taas ok. Koodit otettu kerran, herjasi kaikkea mahdollista pellin alla, ei mitään varsinaista yksittäistä vikaa, kun ei heti päässyt kiinni johtoon kun ilmeni. Nollattiin ja toimi taas ok. Eilen viimeksi sama homma.
Ahtopaineensäädin mielessä, pitänee se varmaan repiä irti ja viedä hoitoon tutkittavaksi, on niitä kuulemma korjattu ennenkin ja vähän tyyppivika. Pitäisi saada suoraan starin päähän kun vika ilmenee, mutta eihän se onnistu kun töihin saa ajaa jatkuvasti ja työajat on hankalat kaikin puolin.
Eli kovaa ajoa ja seurantaa, sentään kulkee vaikka vika tuleekin päälle.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Miksi ? Yhtä lailla se vikakoodi sieltä löytyy myöhemminkin.Pitäisi saada suoraan starin päähän kun vika ilmenee
wiimax.fi
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W211 pelastus koivun alta
Vai onko koodien näkyminen estetty ohjelmasta,
jos ei niin nyt kun koodit on oletettavasti nollaut niin tietää mitkä tulee vian ilmetessä takaisin,
helpotta kun ei tarvise kaikist ikivanhoista koodeista käydä läpi milloin tullut
jos ei niin nyt kun koodit on oletettavasti nollaut niin tietää mitkä tulee vian ilmetessä takaisin,
helpotta kun ei tarvise kaikist ikivanhoista koodeista käydä läpi milloin tullut
Mökkillä
'
'
Re: W211 pelastus koivun alta
Maanantaina viimeistään ottaa koodit, toimi taas töihin tullessa. Oli täällä jossain foorumilla juttua, ettei ollu edes antanut vikaa se säädin koneelle. Viimeksikin näytti niin paljon kaikkea kuten olisi ollu kaikki töpselit irti konepellin alla. Katsotaan mitä se maanantaina sanoo.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Kun se vikatilaan menee, niin vikakoodi napsahtaa muistiin. Tai sitten ohjelmaa on sorkittu osaamattomasti, kuten FM edellä huomautti.
wiimax.fi
Re: W211 pelastus koivun alta
Ai sen pystyy koodamaan, niinkin ettei anna koodeja.. En kyllä tieten tahtoen sellaista ainakaan moottorille menisi tekemään, toki minähän en näistä hommista juurikaan tiedä..
Mutta jos jotain voisi koodata pois, niin voisi takaluukun sensorin ottaa pois päältä, tykkää aina joskus syttyä punainen varoitusvalo palamaan, kun siellä on se anturi tms vissiin palasina. Miehekkäästi saa luuukun paiskata kiinni ja kun valo syttyy, niin käyttää auki ja luukku kiinni, niin valo sammuu. Liikunta on hyvästä, mutta joskus teettää turhaa jumppaa. anturi kulostaa olevan aika hinnakas jos vaihtaa. Ja jos ei jaksa sitä tehdä, niin sitten ei vilkut vilahda, kun laittaa ovet lukkoon. Saisi joskus kesällä käyttää takaluukun kahvankin irti ja jotenkin herkistellä sitä kun tahtoo jumittaa pohjaan kun avaa, ellei sitten liity tuohon anturiin jotenkin sekin..
Mutta jos jotain voisi koodata pois, niin voisi takaluukun sensorin ottaa pois päältä, tykkää aina joskus syttyä punainen varoitusvalo palamaan, kun siellä on se anturi tms vissiin palasina. Miehekkäästi saa luuukun paiskata kiinni ja kun valo syttyy, niin käyttää auki ja luukku kiinni, niin valo sammuu. Liikunta on hyvästä, mutta joskus teettää turhaa jumppaa. anturi kulostaa olevan aika hinnakas jos vaihtaa. Ja jos ei jaksa sitä tehdä, niin sitten ei vilkut vilahda, kun laittaa ovet lukkoon. Saisi joskus kesällä käyttää takaluukun kahvankin irti ja jotenkin herkistellä sitä kun tahtoo jumittaa pohjaan kun avaa, ellei sitten liity tuohon anturiin jotenkin sekin..
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Paiskata luukun kiinni Farkku ? Luukku käännetään varovasti siihen melkein kiinni ja sähkömoottori hoitaa loput.
wiimax.fi
Re: W211 pelastus koivun alta
Joo, ei hoida sähkömoottori loppuja.
Toki olisi mukava jos hoitaisi..
Löytyi koodit ja ahtopaineensäädin oli syyllinen. Se irti ja sercapille. Tuntuu että nyt on enemmän vetoja koneessa ja laatikkokin taitaa toimia paremmin. Eikös se väännön mukaan toimi moottorin mukana?
Joku kytkin tai anturi takaluukussa on rikki, kuulemma maksaa sen 500e jos uusii..
Voiko se vaikuttaa myös luukun kahvaan kun jumii aina auki asentoon kun avaa ja tosi jäykkä..?
Toki olisi mukava jos hoitaisi..
Löytyi koodit ja ahtopaineensäädin oli syyllinen. Se irti ja sercapille. Tuntuu että nyt on enemmän vetoja koneessa ja laatikkokin taitaa toimia paremmin. Eikös se väännön mukaan toimi moottorin mukana?
Joku kytkin tai anturi takaluukussa on rikki, kuulemma maksaa sen 500e jos uusii..
Voiko se vaikuttaa myös luukun kahvaan kun jumii aina auki asentoon kun avaa ja tosi jäykkä..?
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
lähteeko w211 om646 PAINEENSÄÄTÖVENTTIILI irti ilman railiputken irrotusta? pitäs käyttää ultrapesussa määränsäätimen kanssa varuiks
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: W211 pelastus koivun alta
Josko tuo johtuisi vaan suola- ym. paskasta ja koivun alla seisomisesta. Kahva vaan yksinkertaisesti jumii likaisuuttaan / rasvan puutettaan. Ite oon saanu puolivuosittain ruiskautella WD40:ä oman farkun kontinkahvaan. Ennen talvea ja talven jälkeen. Siitäpä se aina herkistyy.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W211 pelastus koivun alta
Luko laitteenpesän mikrokytkin vika ei vaikuta kahvan juittamiseen,Pakardinen kirjoitti: ↑Ke 06.03.2024 09:44Josko tuo johtuisi vaan suola- ym. paskasta ja koivun alla seisomisesta. Kahva vaan yksinkertaisesti jumii likaisuuttaan / rasvan puutettaan. Ite oon saanu puolivuosittain ruiskautella WD40:ä oman farkun kontinkahvaan. Ennen talvea ja talven jälkeen. Siitäpä se aina herkistyy.
Jostain syystä kahvan paskavaluumini on kovaa hapetuuman sarnointi kohdastaan
ja korjaatuu yleensä tuolla mainitula konstilla hetkeksi
Mökkillä
'
'
Re: W211 pelastus koivun alta
Pittää voidella sitä joku päivä. uusi purkki WD40 tallissa, eiköhän siitä riitä ainetta.
Öljynvaihtoa kyselin ja päivitettyä hintaa voimalinjaan. Laatikko huuhdeltuna, alkuperäinen suodatin, mahdollisesti uusi pistoke ja ehkä kybbi alkuperäisenä (ei ilmeisesti ole vielä koskaan vaihdettu) sekä perät ja jakolaatikko. arvio oli noin 800-900e. Kyselin syksyllä, niin molemmat laatikot ja perät oli 500e, tarvikesuodattimella.
Ei ole uudemman mersun huolto halpaa.
Vois kysellä vielä muualtakin, kunhan osaavalle viepi. Tarjouksia voi esittää, jos sopivaa tekijää lueskelee.
Tarjolla oli toki tarvikesuodatintakin ja osaa, mutta sanoin, että just meni 1500e tarvikeosan takia.
Taisi tulla yksi päivä vastaan se dpf:n polttokin, vihdoinkin. talliin ajoin ja oli melkoiset tuoksut ja kuulosti kone hieman eriltä, ihan ku remmi olis jotenkin huonosti ääntänyt, annoin käydä ja pelti auki tutkimaan, kumimainen haju tuli ja savua/utua putkesta, kun yleensä ei tule mitään. Sitten sen jälkeen onkin ajeltu taas ihan normaalisti, ilman kumenhajuja..
Öljynvaihtoa kyselin ja päivitettyä hintaa voimalinjaan. Laatikko huuhdeltuna, alkuperäinen suodatin, mahdollisesti uusi pistoke ja ehkä kybbi alkuperäisenä (ei ilmeisesti ole vielä koskaan vaihdettu) sekä perät ja jakolaatikko. arvio oli noin 800-900e. Kyselin syksyllä, niin molemmat laatikot ja perät oli 500e, tarvikesuodattimella.
Ei ole uudemman mersun huolto halpaa.
Vois kysellä vielä muualtakin, kunhan osaavalle viepi. Tarjouksia voi esittää, jos sopivaa tekijää lueskelee.
Tarjolla oli toki tarvikesuodatintakin ja osaa, mutta sanoin, että just meni 1500e tarvikeosan takia.
Taisi tulla yksi päivä vastaan se dpf:n polttokin, vihdoinkin. talliin ajoin ja oli melkoiset tuoksut ja kuulosti kone hieman eriltä, ihan ku remmi olis jotenkin huonosti ääntänyt, annoin käydä ja pelti auki tutkimaan, kumimainen haju tuli ja savua/utua putkesta, kun yleensä ei tule mitään. Sitten sen jälkeen onkin ajeltu taas ihan normaalisti, ilman kumenhajuja..
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Onhan tässä kohta viikko menny ku se ahtopaineensäädin pantiin kuntoon. Töistä lähdin ja moottoritielle siinä yritin väliin ja kaasu pohjaan. Reilu kolme tonnia kierroksia ja alkoi viisari väpättää. Autolla, ei mulla. Jotenkin sinne väliin ja kohta huomata että ei perkele tämä kiihdy taas mihinkään. Taas sama homma.
Levikkeelle ja sammuttaa. Käyntiin ja matka jatkuu. Taas vaihtoi laatikko ja alkoi toimia kierroksilla ja turbo mukana. Toinen kunnon kiihdytys kokeeksi ja taas viisari tekee liikettä, eikä toimi kick down. Jonkin ajan päästä uusi testi ja toimii. Kaasu pohjaan ja vaihtaa alemmaksi. Varmaan 5-6 kertaa kokeilin ja taas toimi. Piti hellittää kun alkoi olla jo 160 lasissa, ei saanut enää bussi kiinni.
Ei kai tuo nyt sama vika voi heti perään olla. Täytynee otattaa koodit. Joko alkaa tulla halvemmaksi ostaa itselle koko tähtilaitteisto tällä menolla.. no kaipa sillä jokin takuu on jos taas säädin menny. En usko että laatikossa vika kun nyt toimi muuten ihan ok. Pihalla annoin käydä jonkin aikaa, jos vaikka uusi repivä ajotyyli menisi oppiin. Edes hetkeksi.
Tämän kun saa kuntoon niin miettiä sitä laatikon öljynvaihtoa. Teettää sen jossain ja vaihtaa vähän myöhemmin periin ja jakolaatikkoon, kunhan selvittää ensin mitä sinne pitää työntää. Takaperä ja jakolaatikko menee vissiin suhteellisen ok kunhan nostin. Edessä tarvii olla kahden käden sormet mitä nyt tänään luin, toisella sormi reiässä ja toisessa proppu toisessa kädessä. Ja sitte nopeat liikkeet. Suunnilleen.
Jos ottaisi paukun. Vasta illaksi töihin. Mersulla. Millä muullakaan.. perkele.
Levikkeelle ja sammuttaa. Käyntiin ja matka jatkuu. Taas vaihtoi laatikko ja alkoi toimia kierroksilla ja turbo mukana. Toinen kunnon kiihdytys kokeeksi ja taas viisari tekee liikettä, eikä toimi kick down. Jonkin ajan päästä uusi testi ja toimii. Kaasu pohjaan ja vaihtaa alemmaksi. Varmaan 5-6 kertaa kokeilin ja taas toimi. Piti hellittää kun alkoi olla jo 160 lasissa, ei saanut enää bussi kiinni.
Ei kai tuo nyt sama vika voi heti perään olla. Täytynee otattaa koodit. Joko alkaa tulla halvemmaksi ostaa itselle koko tähtilaitteisto tällä menolla.. no kaipa sillä jokin takuu on jos taas säädin menny. En usko että laatikossa vika kun nyt toimi muuten ihan ok. Pihalla annoin käydä jonkin aikaa, jos vaikka uusi repivä ajotyyli menisi oppiin. Edes hetkeksi.
Tämän kun saa kuntoon niin miettiä sitä laatikon öljynvaihtoa. Teettää sen jossain ja vaihtaa vähän myöhemmin periin ja jakolaatikkoon, kunhan selvittää ensin mitä sinne pitää työntää. Takaperä ja jakolaatikko menee vissiin suhteellisen ok kunhan nostin. Edessä tarvii olla kahden käden sormet mitä nyt tänään luin, toisella sormi reiässä ja toisessa proppu toisessa kädessä. Ja sitte nopeat liikkeet. Suunnilleen.
Jos ottaisi paukun. Vasta illaksi töihin. Mersulla. Millä muullakaan.. perkele.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
Koodit otettu. Taas vikoo ahtopaineensäädintä mikä jo korjattu. Ei jaksa uskoa että siihen nyt jo olisi tullut vikaa kun vasta käyty läpi koko osa. Toisaalta vuoden takuu taitaa olla. Nollattu. Jatketaan ajoa ja katsotaan miten etenee. Epäilys että onko johtovika kun vikoo miten sattuu. Mutta seurataan. Jos sillä välin miettii sitä laatikkoöljyn vaihtoa..
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
-
- Mersumies
- Viestit: 2359
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: W211 pelastus koivun alta
Tuo on se ero mikä on laatuauton (Hilux) ja ei-laatuauton välillä.juha1 kirjoitti: ↑To 14.03.2024 22:18 Koodit otettu. Taas vikoo ahtopaineensäädintä mikä jo korjattu. Ei jaksa uskoa että siihen nyt jo olisi tullut vikaa kun vasta käyty läpi koko osa. Toisaalta vuoden takuu taitaa olla. Nollattu. Jatketaan ajoa ja katsotaan miten etenee. Epäilys että onko johtovika kun vikoo miten sattuu. Mutta seurataan. Jos sillä välin miettii sitä laatikkoöljyn vaihtoa..
Sille, että se ei-laatuauto on jäänyt koivun alle, on syy.
Ennen kuin kukaan kuittaa niin puhun kokemuksesta, meillä on Mercedes sekä Toyota. Plus pari muuta.
Re: W211 pelastus koivun alta
Luotettavassa laatuvertailussa Hilux ja W211 pitäisi jättää saman koivun alle samaan aikaan.
Re: W211 pelastus koivun alta
Eläkää ny. Kyllä se hiluxiki vilkutti mittaristossa joulukuusta mutta loppui lopulta. Oireet alkoi kun uusi laturi pantiin paikoilleen. Sitte käytetty pe pistoke auki ja sinne linimenttiä niin taas toimii. Tai ainakin ajettu yli 300km sen jälkeen ja valot ei pala.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Re: W211 pelastus koivun alta
On niissä autoissa eroa tossa on yks W211 ja cruiseri pihalla. Yhtenä vuonna molemmat seisoi noin puolivuotta käyttämättä.
Sitten kun piti lähteä johtotähdellä ei yhtään mitään yritti jotain pientä mutta ei toivoakaan. Cruiseri pärähti lakista tulille ja ei muuta kun liikkeelle.
Sitten kun piti lähteä johtotähdellä ei yhtään mitään yritti jotain pientä mutta ei toivoakaan. Cruiseri pärähti lakista tulille ja ei muuta kun liikkeelle.
Re: W211 pelastus koivun alta
Onhan se nyt tojota.
Wd40 työnnetty takaluukun kahvaan. Ei mitään apua. Pitää kesällä avata ja tutkia.
Niin ja syttyi ne hiluxinkin kaikki valot taas yks päivä. Pitänee rasvata uudestaan sitä laturin töpseliä.tai vähän paksumpaa rasvaa.
Kenkää annettu, ei ole loppunut veto. Katsotaan onko ongelma ohi, kyllä se taas ilmestyy jos ilmestyy.
Wd40 työnnetty takaluukun kahvaan. Ei mitään apua. Pitää kesällä avata ja tutkia.
Niin ja syttyi ne hiluxinkin kaikki valot taas yks päivä. Pitänee rasvata uudestaan sitä laturin töpseliä.tai vähän paksumpaa rasvaa.
Kenkää annettu, ei ole loppunut veto. Katsotaan onko ongelma ohi, kyllä se taas ilmestyy jos ilmestyy.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."