cheff kirjoitti:Moi.
Ostin tuossa jokin pvä sitten 200e-88 ja heti tuli onkelmia pyyhkimen kanssa..
ekaks se ei suostunu nousee kun n 25cm ja sitten kun kädellä vähän jelppasin niin toimi muuutaman minuutin

LOISTAVASTI..kunnes jämähti alas ja ei liiku enää.
Viiksestä kun kääntää niin kuuluu vain jostai pieni naks ääni.
Jelppikäähän et onko kotikonsteja vai vienkö suosiolla huoltomiessedälle,
itse kun en oikein näitten päälle ymmärrä.

Mulla ihan sama homma. Ensiksi oli alkanu pelkästään takkuamaan kun oli lainassa auto, hyppäsin ite puikkoihin viikon päästä ja kas, pysähty noin puoli väliin. Jätin päälle ja avitin et palais ny etes lähtöpisteeseen. Tallille, mulla on se pikku luukku siinä varressa, auki, pultti auki, sulka pois ja voitelin sitä tappia. Pari kertaa avittamalla meni laidasta laitaan ja sit simahti. Releeltä kuuluu naksuna ku kääntää viiksen ekaan asentoon mutta ei liikahda etes avittamalla enää
Nähtävästi haluaisi uuden moottorin

Motonetissa oli hinta n.85e, muita paikkoja mistä moottoreita ja mihin hintaan?
Ja olisikohan jollain esim kuvia tai pientä kertomusta kuinka purkaa moottori ja asentaa uus kun kyllä noi meisselit kädes pysyy.
Edit: Joo, elikkä eilen purkasin vielä illalla sen mekanismin. Ei ollu kyllä minkaanlaista hajua miten sinne pääsee käsiksi mut siitä ku vaan alko purkaa muovia pois konehuoneesta niin sieltähän se tuli ulos.. Moottori toimi mielestäni hyvin, kaikki mahdolliset paikat purettiin ja rasvattiin mutta yksi osa taitaa olla mikä takkuaa. Tanko, toisessa päässä semmonen ristinivelistö ja toisessa päässä pallonivel..
On aika tahmean tuntunen se pallonivel ja meinaa sormin pyöritellessäki tarrata ihan kunnol kii.. Rasvausta yritettiin jos jonkinlaisilla aineilla mutta eipä auta. Pitäiskö metsästää jostain parempi kuntoinen vai saakohan tuota elvytettä vielä jotenki?
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93