Olisi muutama ongelma Clk w208 230 vm2001.
Ensinnäkin katsuri pisti hylkyyn, kun moottorin vikavalo ei syty palamaan. Vähän löytyy tästä asiaa mitä etsinyt.
Enemmänkin kääntyy aina siihen miksi se palaa/syttyy.
Olen katsastanut auton näin ainakin kuusi kertaa. Myöskään ei tykännyt, kun mittariston välistä oli "muoviplakaati"
tippunut oikealta puolelta, (kun yritin vähän aikoinaan irroittaa mittaristoa valahti kabinetin syövereihin).Tässä siis näkyy mikä valo
pitäisi palaa. Eli hän ei tiennyt mikä valo paloi ja sammui kuten pitikin. Se oli siis turvatyynyn (SRS) merkkivalo.
Ongelma siis moottorivikavalossa, joka ei välähtänyt virtoja päälle laittaessa.
Mittaristo irti ja eihän se ihme, ettei palanut kun koko poltinta ei ollut

Eli tullut ajettua jokuset ajat moottorin vikatila päällä.
No on pikselivikaakin, mutta se sitten aikanaan, kun uskaltaa.
No uusi poltin ja ei syty, niin ei syty. Voisiko vika olla mittaristossa, vaikka kaikki muut palaa tai no turvavyön valo ei jos sitä edes
kyseisessä mallissa on?
Onko ideoita?
Sitten huomasin sellaisen kivan vian, että ecuun pariin johtosarjan liittimiin on tullut öljyä.
No vika voisi kai olla nokka-akselin magneettisäätimessä ja siinä johdossa, joka kuulemma tuuppaa täyteen tullessa
öljyä ecuun tai öljypohjan anturissa? Olisiko tähän ratkaisun avaimia tai voisiko tuo mittariston moottorin vikavalokin palamattomuus johtua
tästä? Huoltoaseman obd konella ei pääse sisään ja kun soitin eräälle pajalle ne sanoi, että voidaan tutkia muutamilla satasilla näin alkuun?
Ei kuulemma staari auta, vaan pitää yksitellen käydä läpi tms.
Lisäksi ollut kolmisen vuotta vika, missä oikea eturengas hirtti itsestään ajossa kiinni sekunniksi. Alkoi hirvittää, kun isommassakin vauhdissa alkoi
tehdä sitä. Paikallistettiin bas abs vika, joka kyseisellä pajalla aikoinaan paikannettiin yaw rate sensoriin A0009055203 (olisiko ollut jokin käänkulma sensori tms ?No se on joku tonnin osa veholla ja käytettynä vähän hankalampi saatavuus, niin ratkaisin sen ottamalla kiihtyvyysanturin piuhan irti.
Tällöin ei tee sitä, mutta luiston esto on pois tietenkin käytöstä. Aikoinaan tätä ennen heitti motarilla tuossa 120 vauhdissa oikean pyöränlaakerin
kiinni ja siinä meni myös olka-akseli, että olisiko sitten tuo tapaus vaikuttanut?
Tässä nyt alkuun ja lisää tulee, kun tulee mieleen

Jotain vikakoodeja kolme vuotta sitten oli ainakin mm.
P202C-008 Can-Sähke ohjainlaitteelta, can signaalikatkos Ajonesto (Olisiko ruiskutuspiirin toimitahäiriö, mitä sitten meinaakin)?
C1120-001, 004, 016
C140-016
C1142-001
C1202
Kiitoksia jo tietäjille etukäteen ja ps. Autoon alkaa palaa jo kohta käpy et ostaakin saa ja kilometrejä vasta 198tkm
