Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Hirveän hyvä huutokauppailmoitus.
Noistahan sitten jotkut (joita minä kutsun asiaa ymmärtämättömiksi) lukevat että on monenlaista vikaa ja puutetta, että onpa romu.
Todellisuudessa niiin moni lyhyesti "hyväksi" tai jopa "priimaksi" todettu on olennaisesti huonompi.
Kiitosta vaan. Joo, yritin niin tarkasti kuvata ja kuvailla kuin osasin, ihan oman mielenrauhankin takia, ja silti kaikesta huolimatta on puhelin soinut kuin viimistä päivää ja on kyselty kaikki ruosteesta moottorin tilavuuteen, ja että mitä vikoja ja paljonko tiukka hinta.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Menikö viime hetkillä kuitenkin pupu pöksyyn ilmoitusta tehdessä, kun nettiautossa vielä mainostetaan että ei hintavarausta
Ei mennyt, täppäsin kyllä täpän niin että sitoudun myymään korkeimman tarjouksen tehneelle, mutta nyt siinä ilmoituksessa silti lukee tuo teksti. En tiedä miksi, tuskailin sitä itsekin ja täällä silmiä pyöriteltiin kun tuota katsottiin. Oisko bugi huutokaupat.comissa tai sitten johtuneeko jotenkin tuosta kun ilmoitus pitää lähettää sinne "tarkistettavaksi" ja sitten se tulee myöhemmin vasta myyntiin ja saitin itsensä tiedoilla. Joka tapauksessa vaikka minulle on tulossa tuon tekstin mukaan hyväksyntävaihe niin oikeasti sitä ei ole vaan hyväksyn korkeimman tarjouksen.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Menikö viime hetkillä kuitenkin pupu pöksyyn ilmoitusta tehdessä, kun nettiautossa vielä mainostetaan että ei hintavarausta
Ei mennyt, täppäsin kyllä täpän niin että sitoudun myymään korkeimman tarjouksen tehneelle, mutta nyt siinä ilmoituksessa silti lukee tuo teksti. En tiedä miksi, tuskailin sitä itsekin ja täällä silmiä pyöriteltiin kun tuota katsottiin. Oisko bugi huutokaupat.comissa tai sitten johtuneeko jotenkin tuosta kun ilmoitus pitää lähettää sinne "tarkistettavaksi" ja sitten se tulee myöhemmin vasta myyntiin ja saitin itsensä tiedoilla. Joka tapauksessa vaikka minulle on tulossa tuon tekstin mukaan hyväksyntävaihe niin oikeasti sitä ei ole vaan hyväksyn korkeimman tarjouksen.
Huono juttu se, kun yleensä porukka innostuu silloin kunnolla huutamaan kun tietävät että kunnon huutokauppa kyseessä.
Mutta ihan hyvin tullut huutoja jo tähänkin mennessä.
Macc kirjoitti: ↑Ti 30.04.2024 11:20
Huono juttu se, kun yleensä porukka innostuu silloin kunnolla huutamaan kun tietävät että kunnon huutokauppa kyseessä.
Mutta ihan hyvin tullut huutoja jo tähänkin mennessä.
Olen samaa mieltä itse tuosta.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Tosi sääli että myyt. Toivotaan ettei tuosta tule mikään jobbareiden kiertopalkinto ja samalla Pentat katoaa alta 'parempaan käyttöön'.
Tuon auton ansiostahan oikeastaan innostuin aikoinaan 126-sarjalaisista ja silloin 2015 paikkeilla yritin Saksasta sellaista hommata välittäjän kautta mutta ei siitä sitten tullut mitään välittäjän epäpätevyyden takia. Mutta ei siitä sen enempää.
Voisi siis sanoa että tuo on vähän kuin kantaisä nykyiselle autoharrastukselle ja että eräänlainen kiintymys autoon on muodostunut tuon tarinaa luettaessa ja niitä kruisailuvideoita katsellessa. Ja kunto on juurikin semmoinen että tuolla vielä kehtaa ajellakkin eikä pölyynnyttää tallissa 364 päivää vuodesta.
Toi olisi mukava ostaa itselle vähän niinkuin SEL:n pikkuveljeksi Hintakaan ei (tällä hetkellä) ole paha. Huutokauppaa tosin enää jäljellä alle vuorokausi ja omien laskutoimitusten kanssa menee huomattavasti pitempään että pystyykö tuota nyt tässä taloustilanteessa ostamaan vai ei eli todennäköisesti jään nuolemaan näppejäni
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Tosi sääli että myyt. Toivotaan ettei tuosta tule mikään jobbareiden kiertopalkinto ja samalla Pentat katoaa alta 'parempaan käyttöön'.
Tuon auton ansiostahan oikeastaan innostuin aikoinaan 126-sarjalaisista ja silloin 2015 paikkeilla yritin Saksasta sellaista hommata välittäjän kautta mutta ei siitä sitten tullut mitään välittäjän epäpätevyyden takia. Mutta ei siitä sen enempää.
Voisi siis sanoa että tuo on vähän kuin kantaisä nykyiselle autoharrastukselle ja että eräänlainen kiintymys autoon on muodostunut tuon tarinaa luettaessa ja niitä kruisailuvideoita katsellessa. Ja kunto on juurikin semmoinen että tuolla vielä kehtaa ajellakkin eikä pölyynnyttää tallissa 364 päivää vuodesta.
Toi olisi mukava ostaa itselle vähän niinkuin SEL:n pikkuveljeksi Hintakaan ei (tällä hetkellä) ole paha. Huutokauppaa tosin enää jäljellä alle vuorokausi ja omien laskutoimitusten kanssa menee huomattavasti pitempään että pystyykö tuota nyt tässä taloustilanteessa ostamaan vai ei eli todennäköisesti jään nuolemaan näppejäni
No hittolainen, ehdottomasti sun kuuluisi sitten vähintään huutaa tätä, se olisi kyllä hieno autotalli sulla: 560 SEL ja 560 SEC.
Mukava kuulla että omilla toimilla on ollut jotain pientä positiivista vaikutusta tähän kasarimersukulttuuriin.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Juha_M117 kirjoitti: ↑Su 05.05.2024 10:27
No hittolainen, ehdottomasti sun kuuluisi sitten vähintään huutaa tätä, se olisi kyllä hieno autotalli sulla: 560 SEL ja 560 SEC.
Mukava kuulla että omilla toimilla on ollut jotain pientä positiivista vaikutusta tähän kasarimersukulttuuriin.
Niinpä, jos olisin vaikka 2-3 vikkoa aikasemmin tiennyt että on tulossa myyntiiin niin olisin ehkä saanut laskutoimitukset hoidettua ja ehkä uskaltanut tarjota jotain tuota 10t€ luokkaa mitä hinta oli viime yönä (en pääse kännykällä tonne Hutikauppa.comiin) mutta minkäs sille voi
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
On tullut jostain syystä tuosta huutokaupat.comista sellainen fiilis, että yllättävän vähän siellä on huutajia, jotka hoitavat kaupan loppuun asti. Useampi yksilö ollut monta kertaa myynnissä vaikka niitä on huudeltu. Ja moni päätyy nettiautoon sen jälkeen.
Toivotaan, että saat SECci menee hyvään kotiin. Ja että kaupat hoidetaan loppuun asti.
Tässä tulee nyt teille datapiste paljonko 126:sta oikeasti maksetaan.
Toki tämä minun SEC ei ole mikään priima.
Aika hyvin sait;14 350 euroa, onnittelut!
Kiitosta vaan, jobbarille meni: https://www.matinrengas.fi/autot/ eli tuonne se varmasti tulee myyntiin, mielenkiintoista nähdä minkälaisella pyynnillä. Sieltä sitten voi kiinnostuneet noutaa itselleen
Hinta asettui aika pitkälti odotuksieni mukaan, nuo nettiauton pyynnithän ovat ihan hulluja. Oikeastaan yllätyin että omasta julkisen vikalistan jälkeen huudettiin noinkin paljon yli kympin.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Tinneriä, teräsharjaa ja epoksi kahtapuolta.
Pikkufixiä ja ...
Rahoituksen tarjoavat niin voivat pyytää reilusti yli ostohinnan.
Joku tonni liikkeelle ja korot päälle, jos rahoituksella pistää.
Ko. liike osti vastaavan auton alta kympin syksyllä huutokaupasta ja pyynti oli sen jälkeen 20k. Sillä oli vähemmän kilometrejä, että en ihan usko tämän kohdalla +10k tavoitteisiin, mutta varmasti se lappu siellä parinkympin ja ehkä päälle tuntumassa on.
Olen Juhan kanssa samaa mieltä, ettei nettiauton pyynnit näistä oikein ole realistisia kun järjestään suurin osa tarvitsee täyden läpikäynnin. Hinnat toki nousee, mutta kun täällä Härmässä verrataan aina sitä omaa autoa siihen 1-kuntoiseen ja sen hintaa, vaikka se olisi kuinka kaukana siitä.
Mikä on toi pönttö ABS-pumpun ja ajovalon välissä? Sinne tulee/menee bensan tulo- tai paluulinja.
Näyttää siltä, että joku on päättänyt laittaa helpommin vaihdettavan bensansuodattimen. Idea sinänsä ihan hyvä, mutta suodattin on nyt laitettu paluulinjaan, eli kaikki paska päätyy määränjakajaan.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Täytyy sanoa että aika käsittämätön juttu mikäli noin on. En siis ollenkaan epäile sanomaasi, vaan sitä että jos on nähty tuo vaiva ja asennettu se väärin. Kaiken lisäksi alkuperäinen suodatin on ihan helppo vaihtaa.
Instagram @hptalli
500 SEC ’85
944 Turbo ’88
740i '94
S8 V10 quattro ’08
200 quattro 20V ’90 naftaliinissa, odottaa parempia aikoja
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Kattelin samaa, konepellissä tuntuu olevan samaa vikaa kuin omassani eli toinen kulma saattaa jäädä irvistämään jos ei pane reilulla voimalla kiinni. Vanteiden pultit väärät ja keskiöt myös. Kamala radio sekä ilmastoinnin nappula vaihtanut paikkaa sisäilmankierron kanssa. Ulkolämpömittarin anturi joko sijoitettu väärin tai rikki.
Käytännössä mitättömistä pikkuvirheistä huolimatta siisti kokonaisuus eikä hinnalla pilattu jos vertaa esimerkiksi siihen mun menetettyyn ihastukseen eli Juha_M117 560SEC:iin jonka hinta hapuili 15k€ huutokaupassa.
Moottorista ja pohjasta olisi kiva nähdä kuvia että missä kunnossa on.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Kaveri kävi kattomassa keväällä tuota Nautic blauta. Kuulemma ok, kaukana virheettömästä mutta ei nyt älytön. Tuolle oli paljon tehty, mutta kaikki mitä oli tehty ei ollut ihan priimaa. Takalasista tais puuttua listat ja ne oli lintattu ja olisko ollut selkeitä sävyeroja kopassa useemmassa paikassa. Hinta ja kunto ei hänen mielestään kohdannut eikä siinä ollut neuvotteluvaraa. No muutama viikko myöhemmin löysi oikeasti huippuhienon Ruotsista 5000€ halvemmalla.
Siistin näköinen kuvissa, kuulostaa vähän samanlaiselta kuin mun SEC oli että kaukaa katsottuna hieno.
Tuo ehjä siisti sisusta on kyllä vakuuttavan näköinen. Onkohan hiomalla ja maalaamalla sipistelty penkit? Aika syviä ryppyjä kuitenkin mutta väri virheetön. Kuvista ei näe puulistojen kuntoa. Vaihdekepin ympärillä oleva jalopuu näyttäisi olevan ehjä, se on jo hyvä ja suhteellisen harvinaista.
Kiinnitin muuten kanssa huomiota siihen että keskikonsolin nappuloita on ihan missä sattuu, mutta enpä osaa sanoa mistä se sitten johtuu. Jalopuut uusittu väärillä paneeleilla ja laitettu sitten nappulat muualle kuin minne ne kuuluu? Vai tuossa ne nyt vaan on eri tavalla kuin omassa oli missä oli tehdas-Webasto? (Mulla oli mm. takatilan valon kytkin aivan ylimmässä nappularivissä, ei tuolla penkinlämmittimien luona.)
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Hiukan on hinta noussut, mutta eipä sen noissa tarvitsekkaan laskea. Hyviä aina vain vähemmän tarjolla, niin kyllä tuo jossain vaiheessa kaupaksi menee.
Kannattaa katsoa tarkalla silmällä nuo kuvat. Sisältä niin kulahtanut kun olla ja voi. Ajokilometrit ihan mitä sattuu. Suomeksi sanottuna siis: kusetus
Ja jälleen kerran - ASD-säiliön loistaa tyhjyyttään
Minun silmät ovat kyllä näkevinään nestepinnan...
Kivan värinen auto siistillä (ehjällä) sisustalla.
Toki kumimatot vaihtamalla ja pienellä siivouksella yleisilme paranisi.
Onkohan vaihteenvalitsin ja/tai sen ympärillä oleva jalopuu vaihdettu joskus? Sävy viittaisi 2. sarjaan, samoin vaihteenvalitsimen aukko ja muovikehys.
Kontin sisäpuolen verhous on myös vaihdettu, 1. sarjassa alunperin muoviset kylkiverhoukset sisäpuolella.
Toki auto alkaa olla niin lähellä 2.sarjaa, että saattaahan osa muutoksista olla tullut jo hieman ennen syyskuuta -89
Hattuhyllylle on näköjään asennettu takakaiuttimet...