Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
On siihen näköjään ainakin kuskin penkkiin ja käsinojaan fiksit tehty. Miten lie korjattu, kuvissa ihan siistit, miten lie livenä.
Kuvista ei näy onko takakaarien ruosteet tehty, jos joku pääsisi paikan päälle katsomaan niin olisi toki mielenkiintoista tietää.
Ihan mielenkiintoista on seurailla miten pyyntihinta tuosta kehittyy.
Kuvista ei näy onko takakaarien ruosteet tehty, jos joku pääsisi paikan päälle katsomaan niin olisi toki mielenkiintoista tietää.
Ihan mielenkiintoista on seurailla miten pyyntihinta tuosta kehittyy.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Aluksi katsoin, että olisiko viety jakkara käsinojineen satulasepälle, ja laitettu suht saman väristä uutta nahkaa. Kallistuin sitten kuitenkin epäilemään, että on lutrattu suht saman väristä harmaata väriä kuluneisiin osiin. Vai onko sittenkään? Käsinojan tereet ovat epäilyttävän paksun näköiset, ja miksi ei koko istuinta olisi samalla vedetty uuteen maaliin?
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
-
- Mersumies
- Viestit: 508
- Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Säiliö putsattu vissiin myyntikuvien ja liikkuvan kuvan välissä, mutta millä tuon saa noin hyväksi?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ei sitä kyllä välillä ole putsattu, varmaan hallin valaistus tekee siihen sävyeron.300E W124 1987 kirjoitti: ↑To 20.06.2024 22:29 Säiliö putsattu vissiin myyntikuvien ja liikkuvan kuvan välissä, mutta millä tuon saa noin hyväksi?
Mutta kyllä me tietysti käytetään aika rajuja pesuaineita, kun autot pestään myyntikuntoon.
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jos tuo alempi kuva on ajan tasalla, niin helposti voi sanoa, ettei siinä ole nestettä. Onko vai ei,niin ei kiinnosta pätkääkään. Internet aikana ei kannata hölmöillä, oli oikeassa tai ei.
Kuvat on otettu tietysti täysin eri lähtökohdista, olkoon kamerat mitä tahansa, mutta kohde ei ole samasta lähtökohdasta kuvattu näissä. Eikä sekään mitään tarkoita.
Joten olette tasoissa, kumpikaan ole voitolla todistuksissaan
Kuvat on otettu tietysti täysin eri lähtökohdista, olkoon kamerat mitä tahansa, mutta kohde ei ole samasta lähtökohdasta kuvattu näissä. Eikä sekään mitään tarkoita.
Joten olette tasoissa, kumpikaan ole voitolla todistuksissaan
-
- Mersumies
- Viestit: 508
- Liittynyt: Ma 12.10.2020 21:33
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Juu, vähän samaa mietin valaistuksen suhteen ja eri kulmasta kuvat. No joka tapauksessa viimeisen päälle komia Mersu ja oikeissa väreissä.
Sen minkä huollan sen myös korjaan
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Koko kuvaa katsomalla voi myös helposti sanoa, että kyse on todennäköisesti kuvakulmasta ja valotuksesta. Siinä vaiheessa kun myyjä on jo kertonut että ko. ominaisuus on heidän toimestaan laitettu kuntoon, todistusaineistoa olisi kyllä syytä hakea jostain ihan muualta kuin nettiautossa olevan valokuvan kuvakulmista ja valotuksista. Voi vaikka mennä paikan päälle ja ostaa kärryn pois kuleksimasta jos näyttääkin yllättäen paremmalta kuin nettietsivien analyysin mukaanOrlov kirjoitti: ↑Pe 21.06.2024 01:02 Jos tuo alempi kuva on ajan tasalla, niin helposti voi sanoa, ettei siinä ole nestettä. Onko vai ei,niin ei kiinnosta pätkääkään. Internet aikana ei kannata hölmöillä, oli oikeassa tai ei.
Kuvat on otettu tietysti täysin eri lähtökohdista, olkoon kamerat mitä tahansa, mutta kohde ei ole samasta lähtökohdasta kuvattu näissä. Eikä sekään mitään tarkoita.
Joten olette tasoissa, kumpikaan ole voitolla todistuksissaan

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Täysin samaa mieltä 

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
ASD / tasonsäädön säiliöstä ei auton konepellin alle katsellenkaan välttämättä heti hoksaa onko siellä öljyä tai mikä öljytaso on, jos öljy on kirkasta.
Kuvan perusteella voi joskus todeta, että säiliössä on öljyä, mutta ei koskaan että säiliössä ei ole öljyä.
Kuvan perusteella voi joskus todeta, että säiliössä on öljyä, mutta ei koskaan että säiliössä ei ole öljyä.
wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Pieni ohi aiheen huomio. Aten sininen jarruneste näkyy poistuneen areenalta?
Luin jotain ettei ole kelvannut jenkkiläisille väriaineensa takia
Luin jotain ettei ole kelvannut jenkkiläisille väriaineensa takia

Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Auton ASD pumppu vuosi meille tullessaan. Se aina niin ylistetty Rollen tähtihuolto oli huoltanut auton juuri, ja Rolle oli jopa viitsinyt nollata ASD vikakoodin. Sitä se ei ollut huomannut että pumppu vuotaa kun seula ja kaikki apulaitteet on märkiä. No me tosissaan tämä ongelma korjattiin, uusimalla ASD pumpun tiivisteet. Samassa yhteydessä huomattiin että ASD säiliölle menevä letku on aika hapero. Säiliö jouduttiin silloin irrottamaan että letku saatiin vaihdettua. Febin neste tosiaan on kirkasta ja sitä kaadettiin säiliö korkkia myöden täyteen. Meidän suurin virhe oli se että otimme kuvat samassa tilassa liikuttamatta autoa ennen kuvien ottoa. Tottakai siellä järjestelmässä oli ilmaa ja nyt kun autoa on liikuteltu niin öljyyn on sekoittunut vanhaa öljyä ja se on tummentunut. Samalla kun järjestelmästä on ilmat tullut veks on nesteen taso alentunut edelleen. Kas kun kukaan ei nyt kommentoinnut että öljyä on liikaa.Orlov kirjoitti: ↑Pe 21.06.2024 01:02 Jos tuo alempi kuva on ajan tasalla, niin helposti voi sanoa, ettei siinä ole nestettä. Onko vai ei,niin ei kiinnosta pätkääkään. Internet aikana ei kannata hölmöillä, oli oikeassa tai ei.
Kuvat on otettu tietysti täysin eri lähtökohdista, olkoon kamerat mitä tahansa, mutta kohde ei ole samasta lähtökohdasta kuvattu näissä. Eikä sekään mitään tarkoita.
Joten olette tasoissa, kumpikaan ole voitolla todistuksissaan
Ja sitten tullaan siihen maineeseen, mitä meillä oli tai ei ole koskaan ollutkaan. Me ihan todella yritetään katsoa meidän myytävät tuotteet asialliseen kuntoon ennen myyntiä.
Tottakai näistä yli 25v ikälisistä vehkeistä löytyy aina kaikenlaista fiksaamista ja korjaamista, mutta nekin asiat pyritään jokaisen ostajan kanssa käymään etukäteen läpi, että ei tulisi ikäviä yllätyksiä.
Meillä ei ole kauheen helppoa tässä maailmantilanteessa pyörittää autoliikettä, tälläisestä ”erikoisliikkeestä” puhumattakaan. On ihme että ollan vielä olemassa ja teitä ilolla palvelemassa.
Eniten tässä asiassa otti päähän se että mouhotetaan täysin tietämättä yhtään mistään mitään.
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Joo, itseäkin ärsytti kun joku linkitti toisaalla huutokauppa ilmoitukseni ja oli sitten löytänyt kuvasta mitä sattuu ruuveja vaikka ne juuri olivat täysin oikeita.
Asiantuntija kyllä olis löytänyt muutaman oikean virheen, mutta ajoneuvo oli kyllä ihan huippukunnossa muuten.
Asiantuntija kyllä olis löytänyt muutaman oikean virheen, mutta ajoneuvo oli kyllä ihan huippukunnossa muuten.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Juu, onhan tuosta jo pitkään. Väri oli ongelma, ja kun tekivät vastavan nesteen kirkkaana, niin se ei enää saanutkaan suosiota, hieman ironisesti. Mulla on yksi peltipurkki sinistä tallissa, ihan vaan nostalgiaksi.
Siihen Miniplugiin vielä hieman, muisteltiin kollegan kanssa sen alkua eilen. Alku oli nihkeää, eikä päivittäjiäkään paljoa ollut. Autoissa oli kuitenkin vanhan pistokkeen kiinnityslevyn jäljet sekä kaksi ruuvinreikää. Sitten uuden peukalonmentävän reijän poraaminen koriin kauhistutti monia. Eikä uutta pistoketta koettu helpoksi laittaa paikalleen, kun vanhassa oli selkeä ohjuri, jonka tunsi pimeässäkin. Vanhoja johtoja oli kaikilla, ja niitä sai uusina halvalla, toisin kuin Miniplug, joka oli suojatu pitkään, eli ei ollut halpoja kopiovaihtoehtoja. Mutta aika äkkiä homma sitten kääntyi, ja muutkin valmistajat ottivat omat miniplugisa käyttöön.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Jäin vielä miettimään museorekisteröintejä ja museotarkastuksessa havaittavia ja havaitsematta jääviä juttuja.
Vaikea ymmärtää miksi päivänselvien puutteiden osalta ei pyydetä niitä korjaamaan ennen kuin museotarkastus hyväksytään, kun eihän se nyt ajoneuvon omistajalle ole ongelma joku listanpätkä asentaa ja ruosteiset kohdat konetilasta siistiä jne...ja näyttää auto uudestaan niiltä osin.
Se on tietysti hyvä että museokatsastusta omalle ajoneuvolleen harkitseva ei pelkää että kriteerit on liian kovat, ja joku asiallisen kuntoinen auto jää sen vuoksi museoimatta.
Ihan sama muuten mutta ainakin 124-201-koristen osalta moni yksilö säästyy museoajoneuvona jälkipolville hyväkuntoisena toisin kuin olisi käynyt ilman museoajoneuvohyväksyntää.
Tuo lämmittimen miniplug, jos sen vuoksi hylättäisiin museotarkastuksessa niin se olisi jokseenkin kusipäistä touhua museotarkastajalta, jos plugille on porattu reikä puskuriin tai jopa peltiin kuten joissain näkee. Vaikka ei olekaan ollut saatavana vielä 1990-1995 aikoihin. (kyseessä on vaan oma mielipiteeni, jos nyt jostain lukijasta tuntuu pahalta)
Omissa museoautoissa on molemmissa lämmittimen pistokkeet konetilassa. Toissa talvena oli harkinnassa ruuvata farkkuun miniplug puskuriin kiinni kun ajelin pakkasilla jonkun aikaa työmatkaa, tuntui että jos sattuu samat tyypit näkemään että joka päivä mersu pelti auki samassa paikassa niin epäilevät ikäviä asioita
Vaikea ymmärtää miksi päivänselvien puutteiden osalta ei pyydetä niitä korjaamaan ennen kuin museotarkastus hyväksytään, kun eihän se nyt ajoneuvon omistajalle ole ongelma joku listanpätkä asentaa ja ruosteiset kohdat konetilasta siistiä jne...ja näyttää auto uudestaan niiltä osin.
Se on tietysti hyvä että museokatsastusta omalle ajoneuvolleen harkitseva ei pelkää että kriteerit on liian kovat, ja joku asiallisen kuntoinen auto jää sen vuoksi museoimatta.
Ihan sama muuten mutta ainakin 124-201-koristen osalta moni yksilö säästyy museoajoneuvona jälkipolville hyväkuntoisena toisin kuin olisi käynyt ilman museoajoneuvohyväksyntää.
Tuo lämmittimen miniplug, jos sen vuoksi hylättäisiin museotarkastuksessa niin se olisi jokseenkin kusipäistä touhua museotarkastajalta, jos plugille on porattu reikä puskuriin tai jopa peltiin kuten joissain näkee. Vaikka ei olekaan ollut saatavana vielä 1990-1995 aikoihin. (kyseessä on vaan oma mielipiteeni, jos nyt jostain lukijasta tuntuu pahalta)
Omissa museoautoissa on molemmissa lämmittimen pistokkeet konetilassa. Toissa talvena oli harkinnassa ruuvata farkkuun miniplug puskuriin kiinni kun ajelin pakkasilla jonkun aikaa työmatkaa, tuntui että jos sattuu samat tyypit näkemään että joka päivä mersu pelti auki samassa paikassa niin epäilevät ikäviä asioita

wiimax.fi
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tämä on just näin. Voisi siitä kirjoittaa huomautuksen kylläkin, olen nähnyt huomautuksia ihan niissä MR-todistuksissa, ei pelkästään siinä (joskus mukaan annettavassa) tarkastuspöytäkirjassa. Määräaikaiskatsastuksessa voisi auton omistaja sitten näyttää paperin jos nyt katsuri sattuisi sitä kommentoimaan. Tämä on nyt pilkun viilausta toki, mutta kerran on nyt puhe tästä niin ...dealer kirjoitti: ↑Pe 21.06.2024 15:58 Tuo lämmittimen miniplug, jos sen vuoksi hylättäisiin museotarkastuksessa niin se olisi jokseenkin kusipäistä touhua museotarkastajalta, jos plugille on porattu reikä puskuriin tai jopa peltiin kuten joissain näkee. Vaikka ei olekaan ollut saatavana vielä 1990-1995 aikoihin. (kyseessä on vaan oma mielipiteeni, jos nyt jostain lukijasta tuntuu pahalta)
Onneksi pelkästään harkitsitdealer kirjoitti: ↑Pe 21.06.2024 15:58 Omissa museoautoissa on molemmissa lämmittimen pistokkeet konetilassa. Toissa talvena oli harkinnassa ruuvata farkkuun miniplug puskuriin kiinni kun ajelin pakkasilla jonkun aikaa työmatkaa, tuntui että jos sattuu samat tyypit näkemään että joka päivä mersu pelti auki samassa paikassa niin epäilevät ikäviä asioita![]()


1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/merce ... /130023689
Taas museoitu 2.sarjan C124 E mallin pellillä ja takaluukun panelilla. Miten näitä voidaan hyväksyä? Tämä on mun mielestä ihan puhdasta kädettömyyttä tarkastajilta. Autohan sinänsä vaikuttaa ihan siistiltä, pelli vaan pitäs vaihtaa jos joku sattuu ostamaan. Tästä ei kauaakaan ole kun yks 300CE-24 Cabrion omistaja leuhotti että hän museoi autonsa pian, sanoin vaan että joudut vaan palauttaa sen 2.sarjan pellille ja valoille.. niin hirveä nillitys kun ”tämä on ollut niin pitkään tällänen” no mitä sitte? Ei 300-24 ole koskaan saanut E mallin kuorilla, niin harvinaisen selvä ettei sellasta sekasikiötä tartte musoidakaan.
Taas museoitu 2.sarjan C124 E mallin pellillä ja takaluukun panelilla. Miten näitä voidaan hyväksyä? Tämä on mun mielestä ihan puhdasta kädettömyyttä tarkastajilta. Autohan sinänsä vaikuttaa ihan siistiltä, pelli vaan pitäs vaihtaa jos joku sattuu ostamaan. Tästä ei kauaakaan ole kun yks 300CE-24 Cabrion omistaja leuhotti että hän museoi autonsa pian, sanoin vaan että joudut vaan palauttaa sen 2.sarjan pellille ja valoille.. niin hirveä nillitys kun ”tämä on ollut niin pitkään tällänen” no mitä sitte? Ei 300-24 ole koskaan saanut E mallin kuorilla, niin harvinaisen selvä ettei sellasta sekasikiötä tartte musoidakaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
No joskus näin tyypin joka näytti sähköpostiviestiä museotarkastajalta jonka mielestä ei ollut estettä korinvaihdon museorekisteröinnille 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
On viimeesenpäälle päteviä tarkastajia liikentees..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/14385519
Jos jotakuta kiinnostaa niin ei ole kaukana kurkata.
Jos jotakuta kiinnostaa niin ei ole kaukana kurkata.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuontimaa Espanja, Order Location UNITED STATES - TOURISTS ^
Mielenkiintoinen historia autolla varmasti. Umpiot vaihdettu euromallisiin, toki paremman näköisethän ne on noin
Mielenkiintoinen historia autolla varmasti. Umpiot vaihdettu euromallisiin, toki paremman näköisethän ne on noin

Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Ajoneuvon pituus 5020 mm, rantajuopon sivuilta...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Voiha sen piuhan jättää sinne konehuoneen puolelle kiinni koko talveks, ja kieputtaa keulatähden ja ajovalonpyyhkijöitten varaa ajon ajakskarra kirjoitti: ↑La 22.06.2024 11:56Onneksi pelkästään harkitsitdealer kirjoitti: ↑Pe 21.06.2024 15:58 Omissa museoautoissa on molemmissa lämmittimen pistokkeet konetilassa. Toissa talvena oli harkinnassa ruuvata farkkuun miniplug puskuriin kiinni kun ajelin pakkasilla jonkun aikaa työmatkaa, tuntui että jos sattuu samat tyypit näkemään että joka päivä mersu pelti auki samassa paikassa niin epäilevät ikäviä asioita![]()
Eihän museoautoilla nyt säännöllisesti, etenkään talvella ajeta niin kyllä sitä peltiä voi sen varran availla
![]()

Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Nyt lisää kuvia, on kyllä varusteet

Ja km/h-mittari, olisko eurospeksi kuitenkin?
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Mun mielestä hinta on kohtuu edullinen kuntoon ja varusteisiin nähden, joku vois pyytää puolta enemmän.
Toki ulkoväri ja sininen mb-tex sisustus ei ole ei ole haluttavimmasta päästä.
Toki ulkoväri ja sininen mb-tex sisustus ei ole ei ole haluttavimmasta päästä.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Kyl se varustelistan ja monen näkyvän yksityiskohdanJuhani Halmeenmäki kirjoitti: ↑Ke 26.06.2024 07:33Nyt lisää kuvia, on kyllä varusteet![]()
Ja km/h-mittari, olisko eurospeksi kuitenkin?
perusteella ihan ehta jenkki on. Alun perin mailimittarilla, sekin listattu varusteena.
Itseäkään ei suuresti viehätä väri tai sisustuksen matsku, mutta on hienosti säilynyt tai säilytetty yksilö ainakin kuvien perusteella.
Code Description
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
286 LUGGAGE NETS ON DRIVER RESTS L AND R
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
446 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL), STEERING COLUMN, ELECTRICALLY ADJUSTABLE, AND AIRBAG
461 INSTRUMENT WITH MILES IND. AND ENGLISH LEGEND
470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS)
491 U.S. VERSION
506 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, LEFT AND RIGHT, HEATED (ELECTRICALLY ADJUSTABLE ON THE RIGHT)
519 BECKER RADIO MEXICO GRAND PRIX, ELECTRONIC (USA)
531 AUTOMATIC ANTENNA
543 SUN VISOR WITH VANITY MIRROR, ILLUMINATED, LEFT AND RIGHT
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
570 FOLDING ARMREST, FRONT
588 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)
593 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (SINGLE-SHEET SAFETY GLASS), BAND FILTER
600 HEADLAMP WIPER/WASHER
611 COURTESY LAMPS FOR FRONT AND REAR DOORS, WITH V124 ALSO FOR CENTRAL DOORS
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
806 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR
820 VEHICLES FOR TOURIST (USA, JAPAN, AUSTRALIA)
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Olikos tämä turistitoimitus sellainen, että merten takana asuva voi tilata auton noudettavaksi tehtaalta, tulla lomailemaan ja suhailla sillä pitkin Eurooppaa ja luovuttaa sen sitten loman päätteeksi laivattavaksi kotiin? Olikohan kyseinen turisti sitten kyllästynyt autoon jo tuolloin ja auto jäi vanhalle mantereelle. Tai sitten hänellä ei ollut alun perinkään tarkoitus lähettää sitä Jenkkeihin, kenties sai vain hyvän diilin sitä kautta, oli kenties jo muuttamassa pois rapakon takaa.
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
https://classic.nettiauto.com/mercedes- ... 0/14394377
Perin on suomalaistyylisen varustelun omaava Irakin suurlähetystln peliksi, liekö jollekin siivoojalle hankittu.
Perin on suomalaistyylisen varustelun omaava Irakin suurlähetystln peliksi, liekö jollekin siivoojalle hankittu.
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Paul Rolf Håkan Krogius (5. huhtikuuta 1927 Valkeakoski – 20. toukokuuta 2007 Helsinki) oli suomalainen diplomaatti ja varatuomari.[1] Hän aloitti ulkoministeriön palveluksessa 1959 ja toimi pitkään oikeudellisten asioiden parissa.[2] Hän oli Suomen Irakin-suurlähettiläänä Bagdadissa 1981–1987.
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
- Juhani Halmeenmäki
- Mersumies
- Viestit: 1453
- Liittynyt: Ti 23.06.2015 21:57
- Paikkakunta: Varsinainen Suomi
- Viesti:
Re: Museorekisteröityjen 124- ja 126-mallien hintataso
Tuo wikistä, ihan supisuomalainen suurlähettiläs,
Mikä ihmeen lankku, tässä puuta ole kuin sisustassa koristeena!
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...
230CE W124 & SLK200 R170 ja monta muuta eri merkkistä
Exiä W114, W115, W116, W123, W201 pitkä rivi...