w124 etulokasuojat
w124 etulokasuojat
Mitenkäs näissä alkuperäisissä lokasuojissa menee tuo kaaren reunan leveys, mulla on nyt hommattuna alkuperäiset lokasuojat, toinen on jostain kapealistaisesta ja toinen E mallista ja tuossa uudemmassa on reuna paljon kapeampi. Onko vuosimalli juttu vai joku sportline? Trabhanin myymissä alaosan korjauspaloissakin on tuo reuna jätetty kapeaksi ja ne nyt on aika tarkkoja osia olleet muuten.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w124 etulokasuojat
Ainakin Sportlinessä on rullatut kantit jo tehtaalta.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: w124 etulokasuojat
Nyt menee pikkuisen ulkomuistin puolelle, mutta... Tuossa omassa E-mallissa oli edellisen omistajan toimesta laitettu eteen tarvikelokarit, niissä kaari oli ns. tasapaksu alas asti, ja ainakin vänkärin puolella muovihelma ei sitten oikein istunut paikoilleen.
Pari vuotta sitten peltitöiden ja maalauksen yhteydessä ostin siihen alkuperäiset lokarit, ja niissä muistaakseni oli se kaaren takaosa kapeampi siitä muovihelman kohdalta.
Autossa on roiskeläpät paikallaan, niin en helposti pääse asiaa varmistamaan, mutta näin vahvasti muistelen.
Joten voisiko tuo kaaren takareunan kavennus liittyä muovihelmoihin, että kapealistaisessa olisi kaari koko matkalta samanlevyinen.
Tämä siis vastauksena tuohon Trabhanin alaosa korjauspalaan viitaten.
Pari vuotta sitten peltitöiden ja maalauksen yhteydessä ostin siihen alkuperäiset lokarit, ja niissä muistaakseni oli se kaaren takaosa kapeampi siitä muovihelman kohdalta.
Autossa on roiskeläpät paikallaan, niin en helposti pääse asiaa varmistamaan, mutta näin vahvasti muistelen.
Joten voisiko tuo kaaren takareunan kavennus liittyä muovihelmoihin, että kapealistaisessa olisi kaari koko matkalta samanlevyinen.
Tämä siis vastauksena tuohon Trabhanin alaosa korjauspalaan viitaten.
W213 E220d A 4matic Exclusive -22
S212 E350CDI A AMG-line/Avantgarde -13
W124 E300D A -95
W123 240D T6 -84 MR
S212 E350CDI A AMG-line/Avantgarde -13
W124 E300D A -95
W123 240D T6 -84 MR
Re: w124 etulokasuojat
Joo, oon tarvikelokarit myynyt niin ei pääse niistäkään kattomaan minkälaiset oli, muovi istui kyllä siihen. Tuossa e mallin lokarissa on joo enemmän rullattukin sitä reunaa, ja olikohan siinä se muovin kohta vielä vähän enemmän kavennettu.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w124 etulokasuojat
noissa on tosiaan muitakin eroja kuin kantin taittokulma, tuossa yhdessäkin e-mallissa, minkä uskoisin olevan vielä orkkis loksu, on melkoisen kapea kantti. Eikä ole sportline.
Re: w124 etulokasuojat
Varmaan muutettu sitten e-malliin. Alkuperäisen tunnistaa helposti sisäpuolelta, kaareen on ruiskutettu paksulti pvc massaa. E mallin lokasuojassa sellainen nykymallin mukainen vaaleankeltainen leveä viuhkamaisesti ruiskutettu korimassa. Jos lokasuojaa ei ole irrotettu ja maalattu irrallaan niin ruuvin kantojen alla on kiiltävä peltipinta, kori on pohjamaalattu lokasuojat paikallaan. Samasta syystä a-pilarin pystysauma on aina ruosteessa kun siihen on ennen pohjamaalausta laitettu se musta kitti suoraan pellin päälle.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D