w123 ruostepaikat

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Eksu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: La 05.07.2003 12:25
Paikkakunta: Tuusula

w123 ruostepaikat

Viesti Kirjoittaja Eksu »

Alkaa tatti kasvamaan otassa kun "kihlajaislahjassa" alkaa lattia katoamaan.Takajalkatila on hitsattu kokonaan ja etujalkatila odottaa edelleen peltiä.
Mistä muualta pitäis etsiä?Vasta kuskin puoli avattu, saas nähdä mitä apparin puolelta löytyy.
t.Punaiset silmät
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Avatar
Automatic260E
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 474
Liittynyt: Ti 01.04.2003 20:58
Paikkakunta: Itä-Vantaa

Re: w123 ruostepaikat

Viesti Kirjoittaja Automatic260E »

Eksu kirjoitti:Alkaa tatti kasvamaan otassa kun "kihlajaislahjassa" alkaa lattia katoamaan.Takajalkatila on hitsattu kokonaan ja etujalkatila odottaa edelleen peltiä.
Mistä muualta pitäis etsiä?Vasta kuskin puoli avattu, saas nähdä mitä apparin puolelta löytyy.
t.Punaiset silmät
Laita rosteripeltiä niin ei ikinä enään ruostu !! :)

Paitsi siitä vierestä sitten ,, mutta jos suojaa hyvin niin ei ruostu enään !!
****************************************************************
'***************************************************************
eli Auto oli
260 E w124 Automatic vm. -1988
Tässä on
[url=http://koti.mbnet.fi/heretic/Kuva%20004.jpg][u] Kuva !![/u][/url]

[url=http://koti.welho.com/thiltu10/Ensimm%e4iset-p%e4iv%e4t%20158.jpg]Tässä lisää ![/url]

Niin ja vaimolla ja mulla on kauppakassina Chrysler Grand Voyager v6 3,3 L ja se tykkää bensasta !! :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Konepellin ja tuulilasin juuresta, sieltä missä on se konepellin jousi ja sen alla oleva kotelo. Skembat jää muhimaan sinne ja mätänee.
Avatar
jarski
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2157
Liittynyt: Su 23.03.2003 20:15
Paikkakunta: Karstula

hmm..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Taka-akseliston seutu kannattaa tutkia joka kolosta, samoin kuin pyöränkotelot. Myös pakoputken takapöntön syvennys kannattaa tarkistaa.
Tunkinreikien ympäristöstä voi löytyä ylimääräisiä reikiä.
w115,123,124,126,210 yms.
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Re: hmm..

Viesti Kirjoittaja Aku P »

jarski kirjoitti:Taka-akseliston seutu kannattaa tutkia joka kolosta, samoin kuin pyöränkotelot. Myös pakoputken takapöntön syvennys kannattaa tarkistaa.
Tunkinreikien ympäristöstä voi löytyä ylimääräisiä reikiä.
JEs. Ja varapyöränkotelo + takapyörän takaa sivupohja, vedenpoistoputkien lähistö.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Ovien pohjat ja tiivisteurat niissä, kynnysmuovien aluset/kulmakohdat (hankaumia).
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin